Eind januari 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Caruli, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden ;)

Ik ga om 8u casey in alle haast wakker maken en zeggen dat ze op moet schieten omdat ze bijna naar school moet :p

1 april haha ben benieuwd of ze hem door heeft.
    En zo niet dan ligt er een envelop bij haar ontbijt met daarin een briefje 1 april :D

2. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha curali, ik benieuwd!! Ik vind m wel goed!!
    Ik ga zo naar de manege met demi, ben ik de hele dag wel zoet mee!

Fijne dag meiden!

3. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Caruli: haha! En? Hoe reageerde ze?
    Ik heb hier trouwens ook nog een behoorlijk onregelmatige drinker. Hoeveel ze drinkt weet ik niet en ze komt ongeveer om dezelfde tijden, maar door wat afwijkingen kan ze zo de ene dag 7 keer komen en de andere dag 9 keer.

Suze: veel plezier op de manege!

Oh oh oh, m'n laatste vrije dag :(

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Choco: geniet van je laatste vrije dag. Zal aan je denken morgenvroeg.

Suze: veel plezier op de manege vandaag.

Ze had het gelijk door, ze vroeg waarom moet ik opstaan op zondag...

5. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Whaha die Caruli; wat grappig dat je haar beet wilde nemen :p Helaas zijn die kids vaak een stuk scherper dan wij he ;)

Suze: succes op de manege! Kan ze al goed paard rijden?

Choco; och wijffie, heb wel met je te doen. Je laatste officiële verlofdag... Ik nog 3, al ga ik morgen ook wel even langs mijn werk om voor te bereiden. Hopelijk kun je er nog een beetje van genieten. Ben je zenuwachtig?? Zal wel een rare nacht worden he...

Nog andere dames die iemand beet hebben genomen of nog van plan zijn om te gaan doen? hihi :p

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hier ga ik niks meer uithalen, hier trapt er niemand in blijkbaar hihi.

Vorig jaarbhad ik mijn man een sms gestuurd dat een ene mr de Leeuw gebeld had en of hij terug wilde bellen en dan het nr van Burger's Zoo erbij gezet.

Man belde mij op dat hij die mr niet te pakken kreeg maar een antwoordapparaat van de dierentuin. Hij snapte het niet.. Haha

7. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Whaha om dat grapje heb ik ook zo moeten lachen ;)
    Die had een collega van mij 2 jaar geleden of zo bij een andere collega uitgehaald , en hij was er nog ingetrapt ook :D Hilarisch!!!

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Nog een paar dagen en Ziva is alweer 3 mnd. Het gaat echt snel zeg!
    Ben benieuwd wat ze op het cb weegt.
    Hier thuis op de babyweegschaal weegt ze met kleding aan 5080gram ;)

Ze begint al wel een bolle toet te krijgen :D

9. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hihi ja die bolle toetjes beginnen nu te komen he ;)
    Jill woog bij het cb op de een of andere manier (bloot) meer dan hier met kleertjes aan haha :(
    Hopelijk is Ziva dus ook mooi aangekomen. (gewoon vooraf lekker vol proppen met de fles, doe ik bij Jill ook, en ze had toen ook al een paar dagen niet gepoept dus dat zal ook wel mooi mee hebben gewogen :p)

10. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Wow en 3 mnd alweer, het gaat echt heel hard he!

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Haha ja poep en fles weegt ook wat he ;)

Ach we hoeven donderdag niet lang te wachten we zijn als eerste aan de beurt. Mitch moet ook weer op controle en daarna door naar het revacentrum.

12. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    pfff wat een baggernacht vannacht! lukas was gisteravond al niet in zijn hum.. huilen, huilen, en alleen bij mij in de kinderwagenbak willen slapen hier in de bar beneden.. om 23 uur mee naar boven genomen, en direct luier verschoond en flesje gegeven.. daarna heeft hij tot een uur of 2 geslapen... tot hij begon te spoken.. jengelen eerst... tot uiteindelijk huilen.. heeeeeeeeeeel hard, en heeeeeeeel zielig... lief heeft een luier verschoond, want hij had een hele hoop geplast.. en weer naar bed gebracht.. om 330 huilen, krijsen.. tot ik hem bij me nam in bed, toen was het goed... hij heeft tot 630 geslapen bij mij, en daarna even wakker liggen kraaien tot half 730 en daarna weer in slaap gevallen tot 8 uur, toen flesje gegeven, en om 0845 weer in bedje... hij werd daarna pas om 11 uur wakker!!!!!!!!!!!!! en ik ook ;) want ik mocht blijven liggen, lief heeft de bar gedaan vanmorgen!

13. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @curali, hahaha wat leuk! jammer dat er bij burgers niemand op nam;)
    dan komt ziva wel mooi aan! dat is wel fijn en alweer bijna 3 maanden..gaat echt heel hard!!

@kellox, demi rijdt nog niet zo heel lang paard, ze heeft pas 7 lesjes gehad ofzo, maar ze vind het heel leuk! ik heb vroeger ook jaren gereden en een eigen paard gehad, ms dat ik het ook wel weer oppak, want als ik zo op de manege loop, kriebelt het toch wel weer:D

@moi, pff dat is een slechte nacht inderdaad....hier ook een slechte nacht..gelukkig heeft hij daarna wel even tot 11 uur doorgeslapen, fijn dat je man de bar over heeft genomen zodat jij nog even kon bijslapen!!

14. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @choco, geniet van je laatste dagje meid...pff wat zijn die 16 weken omgevlogen he...:(

15. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Caruli: wat een goede grap! Jammer dat hij hem niet snapte (en dat er niemand opnam)

Moi: wat een zware nacht, fijn dat je 's ochtends even kon bijtanken.

Kel: voor jou schiet het ook al zo op! Heb je er al zin in? Ik ben nu al behoorlijk zenuwachtig. Zal wel beroerd slapen vannacht. Dat heb ik altijd na een vakantie oid. Ik ben m'n spullen al aan het pakken en ben alles aan het klaarleggen.

Suze: hoe gat het nu met het drinken?

16. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    @Choco; och meis dat kan ik me goed voorstellen. Ik slaap ook altijd super onrustig als ik weer een nieuwe fase in ga. (of idd na vakanties of zo) Op dit moment heb ik er even niet zo'n zin in ;) Dan kijk ik naar mijn meisje die zo lief in d'r wipstoeltje zit en dan breekt m'n hartje. Voel ik me ineens zo schuldig. Maar als ik dan weer verstandelijk denk, dan doen we dit juist om de kids een goed leven te kunnen bieden.

Maar gelukkig weet ik dat het wel goed komt. Morgen gaat ze voor het eerst naar het kdv pfff...
    Nou meis... probeer maar op tijd naar je bedje te gaan en heeeeeeel veel succes! Denk aan je..

17. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    @Suze; leuk joh! Gewoon weer doen ;) Anders heb je er later misschien spijt van, van had ik maar...
    samen met dochterlief te paard hihi!

18. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @choco,het slechte slapen van te voren is wel herkenbaar dat heb ik ook altijd bij dit soort dingen..ik ben benieuwd hoe je het morgen uiteindelijk hebt ervaren!
    Heel veel succes en met jouw meisje komt het helemaal goed!
    Het drinken gaat nog steeds gillend, maar ik merk wel nu ik er wat rustiger onder ben ( ik raakte eerder wel een beetje gefrustreerd) dat hij ook wat eerder weer rustiger wordt, ook zodra hij wat lucht kwijt is gaat het beter.
    Nou meis, werkse morgen! Ik denk aan je!

@kellox, ja ik denk dat ik het ook weer ga doen, lijkt me ook helemaal geweldig als we dan straks samen het bos in kunnen etc:D
    Gaat je meisje morgen een paar uurtjes of de hele dag?
    Devon ipc 3 uurtjes, maar mijn auto is kapot en zat te denken dat er dan nu ook wel weer heel lang tussen zit voor hij voor het echie gaat(2 weken)
    Dus mss dat ik het kan verzetten naar volgende week donderdag,ik hoop ook dat zijn voedingen dan weer wat makkelijker gaan.
    Voor jouw ook een dikke knuffel meid,want ook al weet je dat het morgen goed komt, het is toch even moeilijk...

Hier dus een kapote auto, hij is door z'n hele achterkanten, het lijkt wel zo'n citroen die staan toch altijd door de veren als ze uit zijn?!
    Zo staat mijn auto er ook bij , dus ik ben bang dat het een duur geintje wordt:(Eigenlijk kunnen we het nu helemaal niet missen, maar hij zal toch gemaakt moeten worden..

Oh ja we denken de onder tandjes van Devon al duidelijk te kunnen zien zitten, matthew zei het eergisteren al en demi gisteren ook, straks was hij aan het huilen en zag ik het ook..ik heb weleens gehoord dat ze al vroeg tandjes kunnen krijgen maar die andere waren gewoon rond de 6-7 mnd, zou mss wel zijn drinkgedrag verklaren?!

19. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @tandjes... ik ben benieuwd hoe snel die komen.. Lukas heeft sinds gisteren rode wangen, drinkt smakkend, en had vandaag een luier met heeeeeeel dunne poep...

20. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    *gaap* Goedemorgen meiden!

Quinn heeft me van half 11 tot half 5 laten slapen, alhoewel ik al om 4 uur wakker werd. Nu hebben we er net één boob op en lig ik even van m'n slapende meid te genieten. Ik rek de tweede boob even en dan ga ik denk ik daarna opstaan en me klaarmaken voor werk. Ik mag vanaf 7 uur beginnen en ga dat denk ik ook doen. Dan kan ik ook wee vroeg naar huis.
    Ben vannacht wel een paar keer wakker geschrokken dat ik dacht dat Chocoman Quinn had gehaald voor een voeding :)

Kellox: jij ook heel veel sterkte vandaag! Eerste keer kdv dat is wel vergelijkbaar met eerste keer werken... We moeten dan allebei onze kleine meid missen!

Suze: hopelijk kan je het proefdraaien op het kdv nog verplaatsen! Tandjes zou inderdaad wel veel verklaren maar kan dat al zo vroeg?

Ik zal vanmiddag wel weer wat van me laten horen, of eerder al als ik aan het kolven ben ofzo, hihi.

Deel Deze Pagina