@kellox, fijn dat het allemaal goed is gegaan, toch wel heel belangrijk he! dus die smoesjes komen je bekent voor.. ik ben blij dat ik het toch heb gedaan en jij vast ook nou beterschap meid, hopelijk kun je donderdag weer 'fris' aan de start!
Kellox: beterschap meid. Hier liggen de kids in bed en man is weg. Ik lig ook al boven, Ziva wil nog niet slapen dus ik wacht ook ff. Anders dan geef ik zo nog een flesje. Ze zit zo op de tut te zuigen dat het misschien toch een beetje honger is. Liever nu een fles als in slaap vallen en een uur later wakker moeten worden voor een fles
Ja precies en hopelijk slapen ze dan allemaal lekker door meid zodat je een beetje slaap kunt pakken! Alvast welterusten meiden!
Goedemorgen meiden! Hopelijk hebben jullie een goede nacht gehad! Ik wel Om half 7 heb ik Quinn gevoedt en ik lag half 8 op bed om even bij te tanken en werd om half 12 wakker toen manlief naar bed kwam. Toen hebben we even gekletst en heb ik nog wat spullen voor vandaag klaargelegd. Om half 1 heb ik Quinn wakker gemaakt voor een voeding en drie minuten voor m'n geplande opsta tijd om Quinn te voeden wordt ze zelf wakker (half 6). Heerlijk!! Nu kan ik met frisse tegenzin weer gaan werken. Haha op zich valt het ook wel mee met de tegenzin hoor. Ik ben wel veel liever bij Quinn maar vond het ook leuk op werk. Ben benieuwd wanneer ik weer wat aan werken toe kom
Goedemorgen meiden. Hier nadat Ziva gisteren bleef miepen is ze toch net voordat ik haar een fles wilde gaan geven in slaap gevallen en werd vanmorgen om 05:30 pas weer wakker! Laatste fles om 19:00u gehad. Dus ze kan wel lang zonder voeding, akleen jammer dat ze dan niet de laatste fles om 23:00u pakt en dan de hele nacht door slaapt. Maar goed ik ben om 00:00u gaan slapen dus heb een paar uur mogen slapen En Mitch heeft vannacht gelukkig ook door geslapen! Die moet ik zo wakker maken, om 08:10u komt zijn taxi. Ben benieuwd of het nu wel zijn favoriete chauffeur is Ik heb een witte winterjas die zwart zag en nu heb ik hem gisteravond in de was gedaan, niet zo handig.. Nu kan ikmvandaag de deur niet uit. Heb maar 1 jas.. Ja of een nep bontjas maar die is dan weer net te veel van het goede haha. Ach ja dan maar een dagje thuis rommelen. Hopelijk slaapt Ziva in de ochtend nog wat en kan ik hier ff aan de gang. Maar ben bang van niet als ze de nacht al zo goed geslapen heeft en net na de fles is ze weer gaan slapen.. Suze: hoe gaat het nu bij jou? Is hij al wat rustiger? Choco: werkse meid. Fijn dat jet het toch wel leuk hebt ondanks dat je je meissie mist. Heel begrijpelijk! Kellox: jij je dagen ook aan het aftellen? Geniet nog van je kids en hopelijk valt het Donderdag mee
Hihi die Caruli met je jassen dilemma Ach joh en anders gewoon je bontje aan, kan jou t schelen Kun je meteen n mooie foto maken voor op FB, hihi. Welke chauffeur was het? Choco werkze meissie, ben echt blij dat het goed gaat, ondanks dat je natuurlijk wel je meissie moet missen! Nou, ik heb op t moment een relatie met ibuprofen, hibitane etc... Pff werd me gister toch beroerd, en nu kan ik amper nog slikken en koorts... Gelukkig kon jeroen vrij nemen om Dano naar school te brengen.. Kan amper op mn benen staan... Echt toevallig, was op mn laatste werkdag voor verlof ook ziek gworden, zul je nu weer zien Hoop zo dat ik op tijd opgeknapt ben. Ik ga namelijk sowieso. Anders komt t zo raar over... Suus, hoe is t bij jou meis? Ga je je al bijna weer aanmelden bij de manege? Hoe werkt dat eigenlijk? Krijg je dan n paard in bruikleen of moet je daar zelf voor zorgen? Hihihi waarschijnlijk lacht iedereen me nu uit met deze vraag
Goedemorgen meiden, @choco, werkse meid! Fijn dat je een goede nacht hebt gehad! Ondanks dat je, je meisje erg mist wel fijn dat je het op het werk weer leuk vind! @kellox, ik wil eerst gaan lijnen, ben nu best nog wel erg zwaar en dat vind ik zielig voor het paard Je krijgt op de manege voor elke les een paard aangewezen waar je die les dan op rijdt, is geen domme vraag hoor Balen dat je, je nog zo ziek voelt, hopelijk gaat het snel beter meid! @curali, oh fijn dat ziva toch nog een paar uur heeft gemaakt! Ze kan er idd een flinke poos tussen laten zitten! Had mitch zijn favoriete chauffeur ? Hier weer een bagger nacht, hij voelt zich ook niet zo lekker, snotverkouden, hoesten en wat verhoging, sneu, ik heb ook al canailles geprobeerd om z'n neus open te krijgen, maar helaas, daardoor slaapt ie natuurlijk ook onrustig, hij is nu ook onrustig...
Goedemorgen meiden, Ik heb heel wat bij te lezen zie ik. Een weekje vakantie gehad en daardoor eigenlijk geen tijd voor de computer gehad, nu hoop ik weer wat in te halen.
Supi: welkom back Leuke vakantie gehad? Wel balen dat je ongi bent geworden als ik het goed had gelezen.. Kellox: jee wat rot dat je je zo slecht voelt.. Zou miss raar overkomen maar als je toch echt ziek bent kun jij daar toch niks aan doen. Suze: oh arme Devon hopelijk voelt hij zich snel weer wat beterder. Het blijft sukkelen zo he.. Hier was Mitch blij want zijn favo chauffeur kwam hem ophalen Zo geef ik hem ook met een gerust hart mee! De chauffeur pakte hem op en liep naar de auto en hij was aan het lachen, geweldig! Dat doet ie niet gauw bij een vreemde maar op de een of andere manier hebben ze vanaf de eerste keer een klik! Na school moet Casey naar het cb voor de laatste inenting, ze had er echt geen zin in. Kids in de klas hadden haar al op stang gejaagd dus ben benieuwd hoe het gegaan is. Opa gaat met haar mee anders moet ik me haasten met 3 kids en mitch slaapt meestal nog. Die komt bekaf terug van het revacentrum meestal dan. Om half 1 zal hij wel weer terug zijn, hopelijk gaat hij dan ff slapen en Ziva ook.
De vakantie was heerlijk, uiteindelijk zijn we niet weg geweest en hebben we hier van het mooie weer genoten en dingen in huis gedaan die hard nodig waren.. Nee ik ben nog niet ongi geworden, ben benieuwd wanneer het wel komt. @moi Nog gecondoleerd met je vader, wat is het hard gegaan zeg! Ben je al een beetje bigekomen van alle emoties? @tandjes wij hebben het idee dat de tandjes ook al te zien zijn en hij kwijlt ook meer de laatste tijd. @drinken Af en toe begint hij ook te krijsen tijdens de voeding, na een korte pauze ga ik dan weer verder, de ene keer pakt hij hem wel en de andere keer nirt. Dan stop ik met drinken geven en komt hij vanzelf weer wanneer hij trek heeft. @slapen de afgelopen twee nachten heeft hij zowaar doorgeslapen tussen 22 en 8 uur heerlijk zeg! Daarvoor kwam hij nog één keer s'nachts. @ kellox hopelijk voel je je snel beter! @choco wat zal het wennen zijn weer te moeten werken. @Suze ik lijn nooit als ik wil afvallen, je kan beter je porties aanpassen en gezonder eten en daarnaast proberen meer te bewegen, het gaat dan wel geleidelijk, maar het blijft er dan wel beter af dan door te lijnen. Ik ga ook weer beginnen van de week met sporten, wel thuis hoor. Deze week word mijn nieuwe crosstrainer bezorgd en ik kijk er naar uit om te beginnen! @caruli Fijn dat zijn favo chauffeur kwam, is toch een hele zorg minder!
Januari 2012 mama's lijst 20-12-2011: Elyano zoon Nadesy 29-12-2011: Hayden dochter Princess 06-01-2012: Ziva dochter Caruli 10-01-2012: Keano zoon Engeltje1 11-01-2012: Devon zoon Suze 12-01-2012: Jack zoon Supi 14-01-2012: Nick zoon Lt20 17-01-2012: Quinn dochter Chocochick 18-01-2012: Lukas zoon Moi 22-01-2012: Rosan dochter Bianca87 24-01-2012: Femke dochter Jannie1980 24-01-2012: Jill dochter Kellox 25-01-2012: Naomi dochter Doortje25 26-01-2012: Lucas zoon Jodi1981 30-01-2012: Alyssa dochter P1982 30-01-2012: Tim zoon Roosje01 01-02-2012: Chevano zoon Kly073 Gewicht, lengte & maat: Ziva: 2920gr en 46cm maat 44 8 wk: 4200gr en 54cm maat 50 Devon: 3260gr en 50cm maat 50 8wk: 5020gr en 57.5cm maat 62 Chevano: 3195gr en 50cm maat50 1mnd: 3745gr en 52cm maat 56 Quinn: 3300gr en 51 cm maat 50 10w: 4870 gr 9w: 58,5cm maat 62 Jill: 3695gr en 52 cm maat 50 9,2wk: 5500gr en 58 cm maat 56 Lucas: 3640 gr en 48 cm maat 50/56 8 wkn: 5140 gr en 57 cm maat 56/ 62 Rosan: 3440 gr en 52 cm maat 50 8,5wk: 4400 gr en 57 cm maat 56 Jack: 3900gr en 52 cm maat 50/56 9wk: 6955 gr en 59,2 cm maat 62 CB, KA, HA bezoekjes enzo: 05-04-2012: Ziva & Mitch controle cb + 2e inenting 05-04-2012: Jack echo handje zh 13-04-2012: Ziva & Mitch controle ka 16-04-2012:Jack controle cb en 2de inenting 24-04-2012: Quinn controle cb 24-04-2012: Lucas controle cb 2e inenting 25-04-2012: Jill controle cb 2e inenting Weer aan het werk/ einde verlof: 02-04-2012: Chocochick 05-04-2012: Kellox 16-04-2012: Doortje 12-04-2012: Kly073 18-04-2012: Suze
Supi: oh dan was het iemand anders sorrie ps ik zie in je onderschrift dat je manneke goed aankomt zeg. Jij geeft echt slagroom
@supi, ja je hebt gelijk! zo doe ik het ook altijd, maar noem het dan wel lijnen,maar is het niet.. ik heb een hometrainer, dus doe het ook lekker thuis, ben benieuwd hoe het gaat op de cross trainer! het was ook heerlijk weer om gewoon lekker thuis te zijn he wat groeit jouw mannetje goed!! hier een ziek mannetje, hij is aan de diarree en gooide straks de hele fles (die er met veel moeite in ging) weer uit... en krijg net te horen dat als ik de auto wil laten repareren ons dat meer gaat kosten dan dat ie nog waard is...:x dus het zit lekker mee...
Suze: jee das balen... Hou je mannetje maar goed in de gaten dat hij maar niet te lang diarree heeft.. Die kleintjes kunnen snel uitdrogen.
@curali, ja zat al te denken om zijn flessen met de helft ors aan te maken, het loopt hem zo langs de benen, echt sneu!
Heey Suuupppje!! Welcome back Lekker dat het weekje thuis zo goed bevallen is! Zo nu en dan kiezen wij daar ook voor. Vooral als je echt ff rust nodig hebt. Weggaan is soms ook aardig stressen met kids haha Heb je eigenlijk ook facebook? Veel v.d. januari dames kletsen/spammen er daar flink op los in een besloten groep hihi @Caruli; o wat super dat de favo taxidude er was Wel fijn dat je je op dat gebied geen zorgen meer hoeft te maken. En dus ook geen ruzies Verder hoop ik dat Casey zich niet teveel laat opjutten op school. Pfff dat krijg je allemaal ook nog ja...invloed van andere kids hihi Haha dus Ziva de diva is een onderkinnetje aan t kweken. Ben erg benieuwd wat haar cijfers donderdag zijn Het gekke is dat Jill ook nog steeds in de 50/56 zit, maar zo klein is ze niet eens. 62 is nog wel te groot. Ja heel soms kan ze wel broekjes in 62 aan. Lange beentjes. Misschien toch redelijk fijntjes.(50 is wel te klein hoor) @Suze; meid wat is Devon toch een pechvogeltje he? Arm ding, idd maar goed vocht blijven geven icm ORS. En wat super balen van jullie auto! Dat zijn echt dikke kostenposten he IS ie eventueel in te ruilen? Of wordt dat m ook niet. Hihi ja vind je dat zielig voor het paard. moest wel lachen om die opmerking. Is dat zo, dat dat wel wat uitmaakt dus? Ik dacht dat die beesten retesterk waren. Pfff ben ook echt een paardenleek Hmm zo'n overdosis Ibu is wel lekker Heb af en toe oplevingen. Hopelijk zweet ik die ziektekiemen snel uit! Ben zo bang dat ik Jill besmet ;( Zometeen ff lekker heet douchen.
@kellox, ze zijn ook rete sterk hoor, maar voor mijn eigen gevoel.. we zullen nog wel iets voor de auto terug krijgen,maar dat zal heel weinig zijn... maar goed er zal toch een andere moeten komen, het is niet anders! dus nu maar eens kijken voor een zafira, kunnen we allemaal in, nu reden we telkens met 2 auto's als we met zijn 6jes weggingen matt in de bedrijfsbus en ik met de personenauto haha