Moi: hier ook een ks en geen gevoel in onderbuik. Wij hebben begin deze week pas voor het eerst gevreeen ik was wel gevoeliger van binnen en heb een paar dagen kramperig gevoel gehad en wat bloedverlies. Maar dat hoeft bij jou niet te zijn. Ik had het na de ks van Casey en Mitch niet.
Goedemorgen! Volgens mij is de koorts nu eindelijk gezakt yeah! Wel nog flink lamlendig maar dat hoort er bij he... Mama komt me vandaag helpen door Dano van school te halen straks en Jill ook effe mee te nemen. Dus dat is wel even fijn. @Choco; hihi wat grappig zijn ze 1 dag na elkaar ontstaan En idd leuk dat ze uit een paaseitje komen @Caruli; Wow 3 maandjes alweer! Het gaat zeker zeer snel. Vind het ook nu nog sneller gaan als bij de eerste! Ongelofelijk! Haha dat is gewoon een gewoontje dat je het een tijdje bij dezelfde speen houd Was op een gegeven moment ook gaan proberen met een grotere speen, alleen toen had ze het binnen 5 minuten op, oops Dus had toen jouw 'gebaksvorkje' advies opgevolgd en voila Maar wel super dat dát nu het zetje gaf waardoor Ziva nu beter drinkt. Hopelijk blijft ze dat doen! En geeft toch niks als ze dan ineens flink groeit? Ze heeft nog behoorlijk wat in te halen toch Alleen maar goed! Ze mag nog flink wat meer als 600cc lijkt me toch? Dus ik zou zeggen; lekker volgieten die meid als ze het goed verdraagt @Moi; hier moet het ook nog gaan gebeuren hoor hihi Wilde wel ff die perineum ruptuur goed laten herstellen voor ie weer net zo hard meescheurt. Hij is al niet klein geschapen hihi/schaam. Denk dat het nu niet lang meer duurt. (wel ff beter worden eerst) Fijne dag allemaal ladies!
Goedemorgen meiden, @kellox hoe gaat het meid? @curali, gefeliciteerd met ziva's 3 maanden fijn dat het drinken beter gaat met een grotere speen. @choco, vandaag ook aan het werk? @moi, hier geen ks maar ook nog niet gevreeën, domweg moe en nog geen zin Hier hadden we gisteren sponsorloop op school en een soort paasmarkt zo willen ze geld inzamelen voor nieuw speel apparatuur op het schoolplein, demi had een grote vaas met choco eieren gewonnen voor 20 cent kon je raden hoeveel er in zaten zij zat er het dichste bij, het waren er 308, dus we kunnen nu voorlopig vooruit haha
@Suze; ik had er tot zover stiekem ook nog geen behoefte aan hoor. Wij zijn vast niet de enige zo relatief kort op de bevalling. Zeker met kindjes die 's nachts nog jengelen speelt de vermoeidheid ook nog parten he meid! (niet te spreken over de oorlogswonden haha) En het beebje ligt nog steeds op onze kamer O lekker dus jullie kunnen lekker (vr)eten met al dat chocola in huis, hihi
@kellox, ja precies en als ik m'n bedje voel dan ben ik vertrokken Ja we hebben voorlopig genoeg te snoepen haha, fijn dat je, je weer wat beter voelt!!
Suze: oh lekker chocolade. Hier ook even snel hoor, was doodmoe hihi. Daarna gelijk snurken lekker romantisch hihi. Maar goed wat wil je na al die jaren haha
Ik ben vandaag inderdaad weer aan het werk. Wel wat later begonnen want ik was zo gaat dat ik nog even ben blijven liggen Hier ook nog geen seks gehad. Eigenlijk heb ik daar gewoon nog niet wel zin in gehad. Moet bekennen dat we het wel hebben geprobeerd maar het was zo pijnlijk dat we gestop zijn Aiaiai. Ben nu bang dat het nooit meer gaat lukken. Weet wel dat dat onwaarschijnlijk is maar ik zie de vicieuze cirkel zich al melden.
Ben in ieder geval 'blij' dat wij niet de enigen zijn. Heb het idee dat het vaker gebeurt als dat men denkt. (al durft niet iedereen het daarover te hebben natuurlijk) Moet natuurlijk ook weer een soort van drempeltje over worden gegaan. En idd Choco, wat jij ook zegt een cirkel doorbreken. Soms lijk je alleen maar verhalen te horen van hoe snel stellen het alweer helemaal hebben opgepakt etc (maar dit is natuurlijk niet de realiteit) Natuurlijk super als het wel kan hoor, met alle respect Het heeft ook met veel aspecten te maken: Meerdere kindjes in huis Hoe is de bevalling/ks verlopen Waar slaapt de beeb/ slaapt het al door Vermoeidheid (vaak bij beide) Angst/pijn Spanning Moet eerlijk zeggen dat de vriendinnen waar ik het er wél mee over heb gehad geen van allen weer vlot gemeenschap hadden. Dus maak me er daardoor ook niet zo druk om. Weet nog van de vorige keer na Dano dat het best lang duurde (echt lang), maar toen we eindelijk lekker op vakantie waren in een relaxte omgeving, toen hebben we het weer op kunnen pakken. Dat helpt vaak ook! Alleen toen we eenmaal in de MMM kwamen daalde het weer tot een vriespunt i.v.m. de 'verplichte nummers' iedere maand 1,5 jaar lang haha!
pfieuw, dan ben ik niet de enige... durf gewoonweg niet gek he??? en ik merk dat lief er wel behoefte aan heeft hoor... moet het gewoon proberen.. heb wel mijn eerste menstruatie al gehad, dus dat zit goed...
Wij hebben al na 4 weken gevreeën. Moet zeggen dat ik het behoorlijk spannend vond. Nog niet alle hechtingen waren opgelost. Maar inmiddels ligt het alweer op een laag niveau haha. Nu zeker aangezien ik dinsdag weer de mirena krijg haha. Vorige keer 2 maanden lang bloedverlies gehad
Mijn libido is sowieso niet zo hoog, na danique is het helemaal gekelderd, ik ben s'avonds zo moe dat ik blij ben dat ik kan gaan slapen.. Maar het komt wel weer goed meiden!! Ik weet dat ik er na demi ook erg tegenop zag ivm de hechtingen en in het begin was het ook wat pijnlijk maar dat is goed gekomen Bij de andere heb ik geen hechtingen meer gehad Ach komt wel weer goed! Ik merk ook wel dat vriend weer behoefte krijgt, krijg nog wel eens een steek onder water
Ik heb trouwens wel een probleempje, Devon wilt niet in de wagenbak liggen en gisteren in de maxi cosi schreeuwde hij met het wandelen ook alles bij elkaar, hij is nog te klein voor de wandelwageninzet dus das wel balen!!
Inderdaad erg fijn om te weten dat je niet de enige bent. Ik vraag me af of we niet te vroeg zijn begonnen. Dit is niet echt het moment om te seksen met "taking one for the team" als gedachte. Misschien moet ik eerst écht zin hebben voor het wil lukken. Nou goed, we zien wel... Komt vast wel ooit goed... Suze: hoezo wil hij niet in de bak liggen? Is hij te nieuwsgierig en wil hij om zich heen kunnen kijken ofzo?
@choco, in de bak wil hij vanaf het begin al niet, ik denk dat ie misselijk wordt van het geschud, hij krijgt dan veel last van oprispingen. In de maxi cosi gong het telkens goed, mss was gisteren een uitzondering?! Ik moet zo nog boodschappen doen kijken wat ie dan doet.. Ja ik moet ook echt zin hebben hoor anders wilt het helemaal niet..
Jill vindt de wandelwagenbak idd ook al vanaf het begin niks aan. En bij reflux zal het vast te plat zijn ja. Gebruiken we al flink wat weken niet meer. MC vindt ze vaak heerlijk. Lekker een beetje rondkijken, doezelen, en ze valt er regelmatig bij in slaap. Heb je er wat speeltjes aan hangen? En idd, misschien was het een uitzondering en voelde hij zich gewoon niet zo lekker? Hoe ging het bij de boodschappen?
Bij de boodschappen ging hij ook flink tekeer, maar hij is idd ook nog niet lekker, want hij spuugt heel veel en ook straks weer flink diarree.. Dus mss buikpijn? Ik probeer het morgen of overmorgen gewoon weer, het is wel vervelend als ze zo gillen met het wandelen..
Dan denk ik dat ie zich idd niet goed voelt en daarom zo huilde (had ie dan waarschijnlijk op ieder ander plekje ook wel gedaan denk ik) Ja het is wel balen... had dat laatst een keer toen we naar het centrum waren gewandeld. Al die mensen kijken je dan zo aan En ik maar denken 'shit we moeten ook weer helemaal terug, hihi'.
Ik ben zo boOs op mijn man dat ik wel uit elkaar kan klappen. Hij heeft net een vlek op mijn UGGs by Jimmy Choo proberen weg te werken door alleen de vlek in te spuiten met vlekken spel voor suède. Nu heeft hij de neus er dik mee in Gespoten en nu is de schoen VERPEST!! En ik had gevraagd of hij het door de schoenmaker wilde laten fixen. Nou bedankt!! Hij kan dus echt fluiten naar de geplande auto zoektocht morgen want daar heb ik voorlopig ECHT geen zin in.
@choco, oh dat is niet zo handig van chocoman:x @kellox, ja precies al die mensen die dan kijken en meteen commentaar hebben... Ik hoop ook wel dat ie zich weer snel beter voelt, want hij blijft zo wel een beetje sukkelen..