hihi choco, moest per ongeluk wel een beetje lachen om je post, lekker ding! Chocoman; KOM NOOIT AAN DE KLEDING VAN JE VROUWTJE, ZEKER NIET ALS HET BEGINT MET EEN U en EINDIGT OP GGS!!! DAT IS HEILIG!!! Heel irritant dat soort dingen inderdaad Arme man, dus hij kan het auto's kieken wel door z'n neus boren nu, hihi. En dat vinden ze altijd zo leuk. Denk dat ie het nooit meer durft nou. Kan de schoenmaker het niet misschien alsnog fixen?? Wel echt zonde hoor meis.
Er zit nu een grote donkere harde plek op. Chocoman is wel erg geschrokken, vooral van mijn hyperventilerende reactie. Maar dat wordt gewoon nooit meer iets... Het zijn misschien maar schoenen, maar ze waren duur en ik ben gewoon erg zuinig op m'n spullen. Ik kan alleen mezelf maar kwalijk nemen dat ik hem dit liet oplossen.
Ja meis, dat is idd enorm klote. Weet hoe duur die krengen zijn Hij zal t vast met de beste bedoelingen gedaan hebben, maar het is gewoon echt niet tof! Zou een goede schoenenmaker echt geen wondermiddel oid hebben om het te maken? Een of andere leerbehandeling of iets... Knuf meis
@choco, kan me wel voorstellen dat je dr flink van baalt!! Mss kunnen ze er idd nog wat mee! Hier een bagger nacht, Devon barst van de buik en maag pijn, spuugt veel, hij had vanmorgen geen koorts meer maar nog wel erg last van pijn. Hoe gaat het met de rest?
Chocochick: oh balen zeg! MANNEN! Kellox: leuke foto weer in je banner Suze: wat raar dat Devon zo gaat krijsen. Draagdoek is zeker te zwaar om hem daarin mee te nemen?
Ja ik heb de draagdoek wel weer omgeknoopt, nu is ie even stil als hij weer begint doe ik hem in de draagdoek, is alweer een tijdje geleden dus zal idd wel wat zwaarder zijn nu Als hij maar stil is!! Want het gaat weer door merg en been Hoe gaat het met ziva?
@curali, jij had het natuurlijk over het wandelen, ik over hier nu Hij gaat nu ook tekeer als een speenvarken, hij zit nu in de draagdoek, hopelijk kalmeert ie zo een beetje..
Jee wat zou je ventje toch hebben? Is idd heel erg he als ze zo krijsen. Mitch bleef vroeger ook echt gillen als een speenvarken uren aan een stuk.. Gek word je ervan. Pff heb zo met jullie te doen. Met Ziva gaat het wel, de flesjes gaan nu te snel leeg dus moet nog even een goede dosis jbpm vinden. Of misschien heeft ze meer honger? Lastig altijd he om te zoeken wat er nu precies is. Alleen het poepen is nog lastig, ze heeft het een tijdje goed gedaan op 4.5ml lactulose maar nu heeft ze al een paar dagen niet gepoept. Artsen zeggen wel dat spul went niet, maar ik denk van wel.
Januari 2012 mama's lijst 20-12-2011: Elyano zoon Nadesy 29-12-2011: Hayden dochter Princess 06-01-2012: Ziva dochter Caruli 10-01-2012: Keano zoon Engeltje1 11-01-2012: Devon zoon Suze 12-01-2012: Jack zoon Supi 14-01-2012: Nick zoon Lt20 17-01-2012: Quinn dochter Chocochick 18-01-2012: Lukas zoon Moi 22-01-2012: Rosan dochter Bianca87 24-01-2012: Femke dochter Jannie1980 24-01-2012: Jill dochter Kellox 25-01-2012: Naomi dochter Doortje25 26-01-2012: Lucas zoon Jodi1981 30-01-2012: Alyssa dochter P1982 30-01-2012: Tim zoon Roosje01 01-02-2012: Chevano zoon Kly073 Gewicht, lengte & maat: Ziva: 2920gr en 46cm maat 44 13wk: 4940gr en 58cm maat 50/56 Devon: 3260gr en 50cm maat 50 8wk: 5020gr en 57.5cm maat 62 Chevano: 3195gr en 50cm maat50 1mnd: 3745gr en 52cm maat 56 Quinn: 3300gr en 51 cm maat 50 10w: 4870 gr 9w: 58,5cm maat 62 Jill: 3695gr en 52 cm maat 50 9,2wk: 5500gr en 58 cm maat 56 Lucas: 3640 gr en 48 cm maat 50/56 8 wkn: 5140 gr en 57 cm maat 56/ 62 Rosan: 3440 gr en 52 cm maat 50 8,5wk: 4400 gr en 57 cm maat 56 Jack: 3900gr en 52 cm maat 50/56 9wk: 6955 gr en 59,2 cm maat 62 Alyssa: 3610gr en 51 cm 9wk: 4505gr en 57,2 cm Lukas: 3550gr en 54cm 4wk: 4380gr en 56cm CB, KA, HA bezoekjes enzo: 11-04-2012: Lukas controle MKP + 1e inenting 13-04-2012: Ziva & Mitch controle ka 16-04-2012:Jack controle cb en 2de inenting 24-04-2012: Quinn controle cb 24-04-2012: Lucas controle cb 2e inenting 25-04-2012: Jill controle cb 2e inenting 09-05-2012: Ziva & Mitch oogarts 10-05-2012: Ziva controle cb Weer aan het werk/ einde verlof: 02-04-2012: Chocochick 05-04-2012: Kellox 16-04-2012: Doortje 12-04-2012: Kly073 18-04-2012: Suze Lijst omhoog gehaald
Hoe zou het met de andere meiden zijn? Kly, princess, engeltje, lt20, jannie, roosje enzo? Jammer dat ze nu niet meer meekletsen
Hoi meissies! Ben gelukkig weer een beetje aan het opknappen. Alleen nog keelpijn, maar daar kan ik heel goed mee leven hihi. Vanmiddag zijn we uitgenodigd bij 1 van mijn broers. Kids mogen paaseitjes zoeken in de tuin en vervolgens daar eten. Wel gezellig. Kreeg Dano gisteren terug uit school en schrok me rot! Z'n hele rechterkant bij z.n mondje onder de rare plekken. Ziet er niet uit!(krentenbaard dus) Leuk basisschool Gezellig allemaal nieuwe infecties erbij We kregen gelukkig meteen een AB-zalf via de dokterspost. Al helemaal omdat er een baby in huis is. Moeten nu erg uitkijken dat ie Jill niet aanraakt. Super besmettelijk. Hele opgave bij een nét 4-jarige pfff. @Choco; hoop echt dat het nog te maken is! @Suze; vind het echt zo zielig, zowel voor Devon maar ook voor jou Het lijkt mij ook niet normaal hoor. Er zit echt iets niet lekker zit in z'n slokdarm/buikje he. Vervelend dat ze verder niks kunnen of willen doen in het ziekenhuis. Maar het zou toch echt rap beter moeten worden want hij is morgen 3 mnd toch? Anders zou ik net zo lang drammen tot er goed gekeken wordt ben ik bang. Dikke knuf meis! Gaat idd door merg en been he... @Caruli; ja een hoop schrijven al een poosje niet meer mee. Had er laatst al een paar van de lijst gehaald die hier echt niet meer komen hihi. Voor het overzicht. Mocht dat niet de bedoeling zijn achteraf kan het altijd nog worden hersteld hihi
Kellox: oh jee das idd heel besmettelijk... Hopelijk trekt het snel weg. Ach de lijst mag je wel opschonen hoor Als je mij maar laat staan
@kellox, oei krentenbaard is idd erg besmettelijk! Wij hebben het een Kerr allemaal gehad, ik had het in de mond...erg pijnlijk!! Beterschap, hopelijk blijft het jullie verser bespaard!! Ja ik snap dr ook niets van, het ging eigenlijk op de flessen na best wel goed, maar hij gilt weer als een nieuwe.. Je hoort ook weer zijn maag en darmen helemaal rommelen, echt heel sneu, ik had echt gehoopt dat we het gehad hadden.. @curali, lastig van het poepen, ze zeggen idd dat lactulose niet went, maar als het de hele tijd zo opgeschroefd moet worden dan zou je toch denken van wel... Ik ga weer even verder rondjes lopen..
Hij slaapt.. Van lt weet ik dat het nog niet zo lekker loopt met Nick, die huilt nog steeds veel,want ik heb op een topic gereageerd bij de baby's.
Zo wij zijn weer terug van visite (broer). De kindjes hebben leuk paaseitjes gezocht in de speeltuin daar haha. Meneertje ligt nu knockout op bed Haha Caruli, ik zou niet durven om onze hardcore topic-startster te verwijderen van de lijst En thanks nog, had idd weer een nieuwe foto in de banner hihi @Suze; hoe is het nu met Devon? Nu je het zegt... denk dat mijn ziek zijn van deze week ook wel iets met die krentenbaard (infectie) van DAno te maken heeft gehad. Keel was namelijk anders als anders ontstoken. Je zag/ziet ook allemaal rare blaasjes overal, huig, keel, amandelen etc. Deed me toch een pijn! had eigenlijk gewoon naar de huisarts moeten gaan, maar gelukkig is het sinds vandaag de goede kant op aan het gaan! Kon t alleen niet echt plaatsen dus dacht eerst gewoon aan griep/keelontsteking. (ivm koorts ook) maar ben er deze keer niet verkouden bij en dat heb ik normaal wel bij keelgedoe. @Choco; is manlief nog op pad geweest met de Uggs? Nou dames, fijne paasdagen he! Wij gaan morgenochtend een gezellig paasontbijtje in elkaar flansen en 'avonds lekker bunkeren. Lekkere vleesjes, sausjes e.d. gekocht. Gewoon met het eigen gezinnetje Bekijk bijlage 236530
Kel: hij mag dinsdag op pad, het is er niet meer van gekomen. Hij is er zelf ook erg van geschrokken en hij wilde het ook alleen maar goed doen. Hopelijk gaat het snel beter met Dano en steekt hij Jill niet aan. Als jij het ook zou hebben ben je nu dan nog besmettelijk? Suze: meissie toch, wat is dat toch met je menneke? dat gaat echt door merg en been. Je zal wel aan het einde van je Latijn zijn. Caruli: ik heb een paar van die meiden op FB maar daar zijn ze ook niet erg actief... Fijne paasdagen!! Ik ga nog even tukken xx
Goedemorgen meiden Zalig pasen Hier gisteren Ziva op het feest niet geslapen, uiteindelijk om 21:00 nog een fles en thuis om 22:15 naar bed en vanmorgen om 09:00 wakker! Dus ze kan het wel. Net kids eieren laten zoeken en toen croissantjes gegeten. Nu ga ik zo douchen en spullen pakken. Nichtjes en neefje van mijn man vieren vandaag hun verjaardag dus zullen we de hele dag daar zitten. Fijne dag en ik kom af en toe via de foon spieken en anders vanavond weer ff
Goedemorgen meiden, @kellox, wie weet het je dan idd zelf wel krentenbaard gehad..in de mond kan ook heel goed, ik vond dat ook verschrikkelijk en ben er toen ook flink ziek van geweest! @choco, is het nog wat geworden met je schoenen? @curali, een fijne dag! Tja Devon.... Ik snap echt af en toe niets van hem, zou hok idd dan oververmoeid zijn als hij zo gilt?? Hij begint met krampjes, maar daarna kan het natuurlijk overgaan in moeheid, ik weet het af en toe niet.. Herkennen jullie de verschillende huiltjes? Ik dus niet, erg frustrerend!
@Choco; geen idee of ik dan (nog) besmettelijk zou zijn. Durf sowieso amper tegen Jill te praten deze week Wend iedere keer mijn mijn mond de andere kant op. Doodsbang dat ze ziek wordt. Smeer me ook helemaal suf de hele dag met antibacteriële handgel, Dano ook trouwens Vooralsnog merk ik niks geks aan haar. (gelukkig!) @Suze; vind het ook altijd lastig met die huiltjes. Ik kan er 2 verschillende onderscheiden bij Jill. (pijn maar die is zelden; soort krijsen, en honger dat is wat zeurderig) En heel soms weet ik het tussendoor ook niet helemaal wat er precies is. (maar dat is bijv. bij sprongetjes en dan weet je het dus eigenlijk ook weer wel haha ) Wat dat betreft is het wel prettig als ze wat ouder zijn he. En eventueel aan kunnen wijzen waar ze pijn hebben. (of nog beter dat ze het kunnen zeggen) @Caruli; veel plezier bij de verjaardag! @pasen; Nou hier hebben we allemaal de buikjes nog flink vol v/h paasontbijt. verder doen we niet veel vandaag want we voelen ons allemaal hartstikke gaar vandaag hihi Morgen misschien de hort op.. we zien wel. Fijne dag ladies!