Oh was nog vergeten te vertellen, ik was vorige week door de pil heen ongesteld geworden dus had vrijdag het zh gebeld of de 17e gewoon door kon gaan, maar nu gaat het dus morgen om half 4 gebeuren...ik ben hartstikke zenuwachtig... Ik kon geen oppas krijgen alleen mijn vader maar die kan geen luiers verschonen dus nu blijft Matt thuis en gast mijn pa mee..
Oh jee das snel.. Heel veel succes meid! Dan zijn we hier met zijn 2en.. Kunnen we tegen elkaar aan zeuren als het even tegen zit met onze gevoelens Oh fijn dat hij toch nog goed geslapen heeft. S speen had ik al groter gemaakt maar dan duurde het een uur met de fles.. Omdat er meer nutriton in moest omdat ze meer ging spugen. Of ik moet haar maar laten spugen? Ik weet het niet.
Goedemorgen meiden! Hier een heerlijke nacht gehad. Quinn heeft lekker met mij uitgeslapen net. Heb haar na de ochtendvoeding van 7:15 lekker bij me in bed gehouden en we werd om 10 uur weer wakker. De schat Het werken is wel weer wennen Kly, maar eigenlijk gaat het erg goed. Ik vond vooral de nacht en ochtendvoeding spannend omdat ik op verzoek voed en ze nog geen vaste tijden heeft. Ik kan beginnen hoe laat ik wil, maar ik probeer om 7 uur te beginnen of in ieder geval vroeg dan kan ik ook weer lekker op tijd naar huis. Dus de wekker staat om half 6 en dan zie ik wel wanneer ze komt. De bv gaat gelukkig nog erg goed en ik geniet er zo van
Suze: oh jee, dat is opeens snel. Maar nu heb je ook minder tijd om zenuwachtig te zijn... Veel plezier met auto's kijken Caruli: moeilijk meid, ik zou echt niet weten wat je het beste kunt doen.
@curali, ja ik zit nu met gemengde gevoelens, maar het gaat toch echt gebeuren.. Devon is ook meer aan het spugen, maar merk wel dat het hem meer oplucht als dat hij alleen opboert en het niet eruit komt, spuugt ziva veel als je dr wat minder in doet? Lastig dat soort dingen, mss dat de bambix wel goed werkt voor haar! @choco, lekker dat jullie hebben kunnen uitslapen en de bv zo goed gaat
@Suze; oh meid wat snel ineens! Zag het op fb al... Kan me erg goed voorstellen dat je met gemengde gevoelens zit. (vraag me wel eens af of die kriebels altijd blijven grrr ) Hopelijk is het zo voorbij! Hele dikke knuffel! Wat super spannend allemaal! @Kly; ik moest idd afgelopen donderdag werken maar ben de hele week ziek geweest Baalde als een stekker van de ongelukkige timing, maar was echt te ziek om te gaan. (mn mannetje had zelfs mijn baas stiekem gebeld hihi) Nu begin ik morgen voor het eerst! Spannend dus Jij ook bijna he meid... hoe sta je er tegenover? O ja ik zou ook gewoon op je gevoel afgaan hoor qua voeding etc. CB laat ik altijd maar lullen hihi, heb wel geleerd om daar gewoon met de wind mee te kletsen haha. (behalve natuurlijk als je je echt ergens zorgen over maakt) Blij dat ik er met Dano vanaf ben Choco; zo heerlijk dat je nog zo geniet van de bv! Lekker zo doorgaan meid! Is toch iets heel bijzonders... @Caruli; lastig zeg met die voeding. Soms is het kiezen tussen 2 kwaden he? Ik zou hetgeen proberen waarvan je denkt dat ze de meeste voeding binnen krijgt. Dus idd indikken met grotere speen. En wie weet idd babmbix proberen? Wie weet gaat dat wel goed? Succes, zou het ook erg lastig vinden! Fijne paasdag nog ladies! Choco jij ook weer werkze morgen!
@suze, ja ik moet nou na iemand die t losmasseert. Is dat een ostheopaat ofniet? Ik zie dat devon en chevano qua weken en gewicht best gelijk opgaan! Grappig joh! @choco oh fijn dat je zo flexibel werk hebt! En gelukkig gaat de borstvoeding nog goed! Lekker volhouden! @kellox aah das balen joh ziek zijn.. Nouja dan morgen maar ik mag donderdag en ik heb er best wel zin in eigenlijk. Ben gewoon niet het type huismoeder hihi. Zie alleen wel op tegen de drukte van een huishouden kind en werk maar das een kwestie van ritme vinden denk ik @cb ja ik zegh overal ja op en doe wat ik zelf denk hoor ze lullen maar raak. Maar net als met die voorkeurshouding is t wel fijn dat ze er zijn want had de volgende dag al de fysio aan de deur haha!
Ik heb net het torentje met voeding gevuld anders had ik het misschien veranderd naar 1.5 schep met de S speen. Maar goed kijk het nog even aan.. En zo blijven we puzzelen he Kly: veel succes alvast, dat ritme komt echt nog wel. Kellox: jij ook alvast heel veel succes met je eerste werkdag morgen
@Kly; ik zou ook gillend gek worden hoor, vind het ook fijn om er werk naast te hebben. Alleen werk best veel 32 uur p/w. Ff de hersentjes blijven stimuleren + sociale contacten In het begin vast weer ff wennen, maar het ritme zit er zo weer in meid! Heb er nu ook wel weer zin in! (Combineer het op de een of andere manier met huishouden, sporten, vriendinnen etc en het lukt nog ook haha) @Caruli; hihi ja zo blijven we puzzelen he! Net zo lang tot de diva's of prinsjes tevreden zijn
@kellox ja idd! Ik heb een contract van 33 uur maar neem 4 jaar lang 4 uur in de week ouderschapsverlof. Dus 29 uur per week, in een fabriek was normaal al doodmoe dus ben benieuwd hihi inderdaad je sociale contacten enzo is toch ook wel fijn he.. Nog iets leuks gedaan vandaag meiden? Hier chevano met pasen verwend door familie ( en we hadden al zo weinig kleren hahahah)
Ik ben gaar in het kwadraat! Heb net even op de bank liggen pitten: heerlijk! Kly: ik dacht altijd dat ik ook geen huisvrouw materiaal zou zijn... Maar ik ben ZO jaloers op m'n man die thuis is met Quinn! Ik heb echt een hele leuke baan met leuke collega's, maar toch! Suze: hoe is de auto speurtocht verlopen? Mijn nicht heeft een Peugeot 5007 of zoiets en wij zijn daar een keer heel comfi met 4 volwassenen en 2 kids op pad geweest. Hiervoorhadden ze een Zafira (daar had jij het toch pas over?) en die was een stuk kleiner. Ik las pas dat jij ook weer aan het werk bent. Hoeveel uur werk je en is dat wel te combineren met vier kids? Kel: voel je je ook goed genoeg om te gaan werken? Jij werkt toch vier dagen? Caruli: hoe gaat het nu met Ziva? Werkt de lactulose weer of heeft ze er nog steeds moeite mee? Ik begin me steeds minder te voelen hopelijk word ik niet alsnog ziek. We hebben vandaag een andere auto gekocht, een Kia Ceed station wagen uit 2008. Vrijdag kunnen we hem ophalen.
Choco: oh leuk een nieuwe auto Balen dat je je beroerder gaat voelen. Hopelijk zet het niet door. Suze: hoe was jullie zoektocht naar een auto. Ziva heeft ondertussen weer gepoept. Maar ze heeft veel krampen en onrust na de fles.. Misschien morgen toch maar weer terug naar de S speen maar dan met 1 schepje nutriton.. Hopen dat ze dan niet meer gaat spugen. Ik ben het puzzelen nu al een beetje beu erg he
caruli: hoe gaat het nu met ziva? moi: ik herken het en durf ook niet en ook ks gehad en manlief begint nu een beetje te zeuren. maar 26 april wordt spiraal pas geplaatst kellox: heeft je moeder al gereageerd op het mailtje? iemand ook de dr brown flessen? en welke maat luiers gebruiken jullie? alyssa meldt zich steeds eerder overdag voor een voeding, welke fles uitbreiden? fles vna half 11 savonds echtwakker maken en laat ze soms 50 cc staan oudste dochter is weer verwend met chocolade maar eet t niet zoveel dus wij moeten maar mee eten woensdag weer beginnen met werken. ene kant ook wel zin in maar andere kant ook weer niet,hoeveel werken jullie? ben begonnen met lijnen wil er nog 15 kilo af hebben
P1982: ik maak Ziva niet wakker anders drinkt ze ook niet. Ik werk helaas niet. Ik ga ook beginnen met geen snoep meer te eten, wie weet helpt dat een beetje. Sporten heb ik geen oppas voor en man is vaak tot laat werken of weg..
nou als weder niet wakker maken dan drinkt ze gewoon te weinig het is even passen en meten met sporten omdat manlief ook wilt maar we hebben nu en sport en schoonmaakschema gemaakt.geeft me zelf ook meer rust