Caruli: zou je wel willen werken dan? Grappig dat je vaak wil wat je niet hebt. Ik heb nu een elastieken band om wat oefeningen thuis te doen voor m'n rug maar je kan er ook je armen, buik en benen ermee trainen. Ik kan me voorstellen dat je met drie kinderen niet echt aan sporten toekomt. Misschien zou je een keer 's avonds kunnen gaan als je man thuis is? P1982: hier krijgt Quinn als ik ben werken met de breastflow fles haar melk. Die werkt wel lekker. Heb je die Brown flessen al of wil je die nog gaan halen? Kel: hoe gaat het inderdaad met je familie? Wat een gezeur lijkt me dat. Hopelijk gaat het snel beter!
@moi, beterschap met je mannetje, hoe gaat het nu met hem? @ kellox, nog reactie op de mail gehad? @choco, leuk een nieuwe auto! Wij hebben wel 2 leuke auto's gezien,allebei zafira's, die andere zijn idd ruimer maar ook een stuk duurder in de wegenbelasting wn. Wij rijden niet zoveel dus vind dat zo zonde Ik moet de 18e weer beginnen, ik heb afgelopen donderdag weer even gewerkt, ik doe de administratie bij ons eigen op de zaak officieel ben ik auto- en motorrij instructrice haha, maar ik deed de administratie er in het weekend bij, het werd zoveel dat ik met het les geven ben gestopt, ik heb nu meer vrijheid met de kids als ze eens ziek zijn of wat ook kan ik zonder problemen thuis blijven met het lesgeven was dat moeilijker omdat dan alle leerlingen afgebeld moesten worden en danique is het eerste jaar heel veel ziek geweest( oorontstekingen) dus dat was niet altijd even makkelijk.. Lekker trouwens wen station car, wij hadden ook wen station echt ideaal!! @curali, oh balen hè op een gegeven moment ben je het zoeken etc ook beu en wordt het eens tijd dat het 'gewoon' allemaal loopt hè!! Ik herken het meid, hopelijk is dat dan DE oplossing, ik hoop het voor je en je meisje! @p1982, ik heb ook de dr Brown fles, ik gebruik de fase 1 speen en vanaf de helft de fase 2, dan begint het echt dikker te worden door de jbpm Devon drinkt nu 4x 180( giet eruit tot 180) en 1x 150 ook idd de laatste voeding want dan slaapt hij zo diep.. Een beetje gemengde gevoelens over het werken hè, dat heb ik ook wel! Wij hebben vandaag 2 zafira's gezien die we wel mooi vinden, morgen nog even met 1 een proefrit maken en dan de knoop maar doorhakken!
Hoi, Hihi ben helemaal voor niks naar de stad gereden Wilde zo'n lekkere luxe zonnebankje pakken, was ie dicht vanaf 18:00 ivm pasen. Grrrr @Choco; Fijn dat jullie geslaagd zijn voor een auto! Wij hebben ook in mijn verloftijd een nieuwe auto gekocht. (1 dag voor de bevalling was dat nog hihi) Toch altijd wel leuk nieuwe spulletjes hihi Ik werk idd 4 dagen p/week. Woensdagen vrij. (handigst ivm school Dano) Voel me wel goed genoeg om morgen te werken. (alleen nog een beetje lamlendig) Komt goed! Hoop dat je niet ziek wordt meid! @P1982; hier ook dr. brown flessen (Born free maar zijn tzelfde), luiermaat 2 inmiddels. Mijn mams heeft nog niet gereageerd op de mail. Ben bang dat ze misschien toch op d'r teentjes getrapt is Niet zo handig want moet de kids er vrijdag heen brengen WE zien wel.... @Caruli; heel veel water drinken helpt ook! Werkt afvalstoffen beter naar buiten Nou ik ga me zo maar eens voorbereiden op nu echt de eerste werkdag morgen, hihi! Fijne avond dames!
Kellox: werkse, hopelijk houd je het vol Suze: oh ben benieuwd, hopelijk bevalt de proefrit en hebben jullie straks een nieuwe auto. Choco: ik zou graag parttime willen werken maar heb geen oppas en kdv is zo duur. Die paar uur dat ik dan werk moet ik weggeven aan het kdv.. En vind maar eens een baan, das nog het grootste probleem Kellox: ik moet ook meer gaan drinken, maar krijg water niet weg ps wat kinderachtig dat je ma nog niet gereageerd heeft.. Ben benieuwd of ze er vrijdag nog iets over gaat zeggen.
Hier trouwens ook maatje 2 Pampers. Ik ga zo maar eens naar bed. Ben bang dat het morgen niets wordt... Voel me echt beroerd. En Quinn voelt zich ook niet 100% maar dat komt hopelijk door het sprongetje.
@choco, oh balen meis... Ga maar snel lekker naar bed dan! Hopelijk valt het mee! En hopelijk heeft de kleine meid last van een sprong en wordt ze niet ziek...hier ook een sprongetje( volgens mij) @kellox, haha dat gebeurd nog qeleens bij ons hè dat we tegelijk posten.. Werkse morgen meid! @curali, nou heb ik dus niet meegekregen waarom je meer moet drinken?! Zal zo nog eens terug lezen Ja ben benieuwd met de auto.. Wij hebben nu mt 3 pampers, dat zit hem beter om zijn buik.
Suze: ik drink veel te weinig per dag, kom krap aan een liter koffie wow maatje 3 al, dat gaat snel. Hier nog maat 1. Choco: oh nee je moet niet ziek worden hoor. Kruip er maar lekker in, hopelijk voel je je morgen wat beter. Hier heeft Ziva een knal rode navel? Geen idee wat ik ermee moet. Vandaag was ze over de zeik. Veel krijsen zonder reden? Ook tijdens het badderen, dat had ik nog nooit mee gemaakt! Zal morgen proberen het op de foto te zetten en dan op fb, kan met mijn foon niet op het forum fotos plaatsen.
@choco beterschap en werkse en @kellox werksemorgen! Ik doe vanaf donderdag weer mee hihi kan nu nog 2 dagen poetsen en dan weer lekker gaan werken @dames met spiraal laten jullie m bij de gyn zetten? Hier zei dokter dat die t zelf kon ik gedaan kreeg na 4 weken echo en ding zat verkeerd. Nu isie er weer uit en voor mij die ellende geen 2e x.. @kilo's moeten jullie nog veel meiden? Hier 47 kg voor zwangerschap 67 kg einde zwangerschap en nu op 49. Nog 2 eigenlijk maar mogen wel blijven zitten
Kly: wow weeg jij niet te weinig dan? Klinkt zo weinig.. Hier volgens het boekje wat ik moet wegen zou ik 20 kilo moeten afvallen Maar ben altijd stevig geweest, van mijn ouders gekregen Dus zou al heel blij zijn met 10 kilo. Volgens de huisarts moet ik ook niet te veel willen. Maar staat mijn metabolisme ofzo stil? Ik eet te weinig ipv te veel. Tja.. Per zw ben ik minder aangekomen, heb genoeg reserve van mijn eigen denk ik.
Hahaha nee ben 1.55 mag 50 kilo wegen klinkt zo weinig maar ben er enorm klein bij .. En erg jong misschien scheelt dat? .. Ja als t in de familie zit kun je er weinig aandoen.. Misschien weeg ik over een jaar of 10 wel meer maak me er nie zo druk om hihi
@kly, dan zit je wel alweer mooi op gewicht meid Ben jij zo aan het poetsen hele dagen haha @curali, hmmm vreemd hè, heeft ziva ook niet last van een sprongetje? Ben benieuwd naar de navel, kun je het niet insmeren met bepanthen ofzo? Ik smeer dat overal op en meestal helpt het
En met dat ik het schreef besloten we dat ik even snel naar de Mac rij voor een Mc flurry haha, morgen gaan we weer beginnen..
@suze ja ben best verslaafd aan poetsen.. Hebk van me moeder denk.. Moet ook wel met 2 hondjes in huis.. Mmmmm lekker McFlurry!!!
Ja met 2 hondjes moet je idd wel haha Hij heeft gesmaakt hoor! Ze hebben die nu met mars, was goed te eten
Hi meiden, de voeding zit er weer op, Quinn ligt weer in haar bedje en ik ook. Daar blijf ik vandaag ook. Voel me nog niets waard. M'n hoofd voelt zo zwaar en m'n maag is nu ook van streek bah! @ gewicht: ik woog voor m'n zwangerschap 61.6 kg, laatste dag 80.9 kg en nu 65.6 kg. Valt me niet tegen aangezien zweepslag en last van m'n rug ervoor hebben gezorgd dat ik nog maar één keer heb gesport. Ik vind alleen m'n buik flubber maar met m'n rug nu heeft de fysio voorlopig buikspier oefeningen afgeraden. Ik moet eerst m'n rugspieren gaan versterken. Niet dat ik zo'n buikspier fanaat ben, haha! En ik snaai echt alles wat los of vast zit! Geniet nu regelmatig van stokbrood met Franse kaasjes en chocolade. Het helpt natuurlijk niet dat ik geen zelfbeheersing heb en op werk onbeperkt chocolade producten kan eten
Choco: oh dan ben je idd al veel kwijt. Das wel heel verleidelijk op je werk dan zeg. Zou niks voor mij zijn hihi.