@choco, oh dat gaat goed, je hebt er al behoorlijk wat af weer! Beterschap, blijf vandaag maar lekker in je bedje, snel weer opknappen! @kellox, hoe gaat je 1e werkdag?
@choco beterschap meid! Ja ik snack ook alles joh ben ook nog helemaal niet met sporten bezig maar wil nu wel gaan beginnen.. Ma ti's zo verleidelijk hè al die lekkere dingen!!
ik gebruik de dr brown fles al maar nergens meer te krijgen hier dus nu ander merk gehaald kellox: misschien reageert je moeder er helemaal niet meer op. Hoe gaat je werkdag? volgens de boekjes moet ik 22 kilo afvallen maar vind dat niet bij me passen dus jammer dan. jullie hebben facbook? jullie mogen me ook wel toevoegen patricia krijt
Patricia ga je opzoeken op fb. Kly: bij de andere kids ben ik met 4 mnd begonnen met fruit te geven. Suze: hie gaat het bij jou? Kellox: denk aan je Hier ga ik straks een flesje proberen weer met de S speen en dan maar 1.5 schepjes jbpm en dan maar hopen dat het drinken lukt en dat ze niet meer gaat spugen.. Vind het echt jammer dat ze nu door de jbpm zoveel last heeft, want het poepen gaat sindsdien wel veel beter... Ach zo heeft alles een voor en nadeel he
Caruli: wat een gepuzzel toch! Hopelijk reageert ze goed op een verlaging! P1982: ik zal je ook eens opzoeken Kly: ik ben van plan om te wachten tot 6 maanden met het geven van hapjes. Suze: hoe gaat het met je menneke? Kel: hoe is je eerste werkdag?
Choco: ben benieuwd of ze het kan drinken.. Of het past in de S speen, niet dat ze weer een uur over de fles gaat doen en daarom minder kan drinken. Maar goed ze moet zo weer de fles
caruli hoe is de fles gegaan wie komt er uit de buurt van den haag? willen volgende week zaterdag even samen shoppen en zoek leuke winkeltjes ook voor betaalbare kinderkleding (beide kids)
Hier is de fles bagger gegaan. In het begin 1.5 schepje nutriton toen liep hij te snel en dus toch maar een half schepje erbij gedaan toen ging het even wat beter, maar zodra de fles wat afkoelt dikt hij in en wilde ze niet meer. Ze heeft 70cc laten staan... Nu wil ik het straks nog een keer gaan proberen met 1.5 schepje en hem dan even laten staan voordat ik hem geef, dan is hij iets ingedikt. Misschien dat dat wel lukt... Pff word er gek van, de een gaat te snel en het andere te langzaam...
Hey meiden, Hier gaat het goed, hij lijkt wel wat eenkennig te worden herkennen jullie dat? S'nachts ligt hij uren hele verhalen te vertellen haha, maar valt dan gelukkig ook weer in slaap.. @choco, hoe gaat het meis? @ curali, ik begin altijd met de 1 speen en het laatste doe ik met de 2, anders krijgt ie er niets meer uit.. Hopelijk vind je de oplossing, is klote zo! Ik zit te wachten tot 3 uur dan gaan we richting zh, ik heb net 2 aleve genomen, dat moest van te voren voor de pijn. Nou tot vanavond!!
Suze: het is nu bijna zover, spannend hoor! Caruli: wat balen dat het niet werkte! Misschien inderdaad even wachten of wat Suze zegt de grotere speen? Hier gaat het nog niet veel beter. Lig nu Quinn op de bank te voeden. Het alleen een banaan en een kop soep op, m'n maag is ook van streek... Bah!
@nutriton heb dE M speen met 2 schepjes., balen joh dat gepuzzel!! Weten jullie trouwens een leuke site met bedankjes? (doop)
Zo ik heb weer heel wat gemist en dan heb ik nu eigenlijk ook weinig tijd, ik wil nog wat in huis doen nu Jack slaapt. Even in sneltreinvaart reageren, wel zonder namen erbij grinn Met Jack zijn handje valt het mee, het blijkt een vetbultje te zijn, die kan A of vanzelf knappen en zo weggaan B vanzelf weer oplossen of C hij krijgt er last van en dan moeten we terugkomen. Zijn handje zat meer onder de gel dan dat het handje groot was. Sex grinn, daar hou ik me buiten, ik word al verslaafd genoemd. Gewicht, begin voor mijn zwangerschap was 97, op het einde van de zwschap 110, na 1 week na de bevalling weer 98 en nu zit ik rond die 91 a 92 kilo te hangen. Dus ik ben er wel blij mee, wil als het lukt (en dat was voor het laatst op de middelbare school) naar de 80 kilo gaan. Sinds donderdag heb ik een nieuwe crosstrainer en nu wil ik als het lukt 5 dagen in de week een uurtje sporten. minimaal 3 dagen, gisteren was de eerste dag en daar achter aan nog wat buikspieroefeningen. Weet iemand eigenlijk hoe dat zit met sporten en bv? Ik heb begrepen dat de productie even een dipje kan hebben, maar hoe zit het qua afvalstoffen? Ik neem aan dat een uurtje geen kwaad kan. Leuk nieuwe auto's hopelijk bevallen ze. Hoe is het met je schoenen afgelopen choco? Vanaf donderdag ga ik oppassen, ben erg benieuwd hoe het gaat. Het is "maar" twee ochtendjes om de week, maar wel spannend. Het leuke is wel dat Milan 3 dagen scheeld met Jack. Milan is iets ouder. Leuk om te kunnen zien hoe ze schelen en of ze zich aan elkaar gaan optrekken Oh ja en Suze hoe ging het vandaag?
Supi: gelukkig is het niks ernstigs met zijn handje. Sexverslaafd? Hihi Een uurtje sporten lijkt me niet schadelijk voor de bv.
Nee he, grinn in dat opzicht ben ik nogal onzeker, maar ik moet maandag naar het cb kan ik altijd even navragen. Al pin ik me niet op het cb vast, lekker mijn eigen gevoel volgen ze hebben echt niet de wijsheid in pacht ik ben tenslotte de hele dag met mijn kinden hun niet. en ja verslaafd grinn, ik geniet gewoon van het leven
Ik vond seks ook altijd erg leuk... Alleen ben ik nu een beetje afgekapt door de pijn Volgens mij mag je 0,5-1 kg per week afvallen als je borstvoeding geeft. Anders loop je risico op teveel afvalstoffen in de melk.
Nou meiden, het is gebeurd, de ingreep viel reuze mee ik kon alles volgen op een scherm, ze vond me de ideale patiënt met een paar min zaten de veertjes erin....wel stom dat je binnen zo'n korte tijd dan nooit geen kinderen meer kunt krijgen.. Ik liep eruit en kwam in de gang meteen een zwangere buik tegen, dat was toch heel even slikken, stom hè?! @supi, fijn dat er verder niets is met zijn handje ! En idd lekker genieten van het leven meid Van het sporten weet ik ook niet Leuk oppassen, zal wel druk zijn 2 beebjes denk ik @choco, oh balen! Beterschap meid!
@suze fijn dat t meeviel heb je ook weer gehad! Ja slikken is dat he zon zwangere! Wij willen er absoluut geen meer maar als ik dan die buikjes zie moet ik wel kijken hihi niks mooiers toch?