Eind januari 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Caruli, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hoi dames,

Hier ff een teken van leven ;) Bedankt dat jullie aan me hadden gedacht hihi...
    Pff ik was/ben echt doodmoe!

Had wat pechdingetjes, Jill 's nachts onrustig, Dano werkte niet zo mee om naar school te gaan, onderweg naar het werk in de file, nieuwe parkeerautomaat die ik moest uitvogelen, fietsslot die niet open ging etc etc :D haha dat ging niet helemaal van een leien dakje vanmorgen. Toen ik eenmaal op m'n werk was moest ik weer snel terug naar de auto haasten want was de bezoekersvergunning vergeten aaargh!!! :(
    Was blij toen ik eindelijk kon gaan zitten hihi! Was aardig laat pas echt aan de slag :p Maar was helemaal gaar door al dat geren en gevlieg in de ochtend.
    MAar we hebben het weer overleefd :D Volgende keer kan alleen maar 'soepeler' gaan verwacht ik. hihi. Werken op zich was wel fijn, ff wennen maar heb t zo weer opgepikt verwacht ik.
    Had door alle commotie/indrukken geen tijd om hier te spieken haha!

@Suze; Fijn dat de ingreep achter de rug is meid! Dus jij was een schoolvoorbeeld! :cool: Ik ben weer trots op je! Dikke knuf want kan me voorstellen dat het ergens ook helemaal niet zo leuk is allemaal... zo definitief he. Hopelijk krijg je niet zo'n last van napijn.

@P1982; heb je toegevoegd op fb

@Kly; weet nog niet wanneer ik ga beginnen met fruithapjes. Ergens tussen 4 en 6 mnd denk ik. Wilden jullie het allebei van tevoren al bij 1 kindje houden of is het de schuld van zwangerschap/bevalling? :p Jij ook bijna weer werken he! Tijd gaat zo snel!

@Choco; wat shit zeg dat je ziek geworden bent.. Hopelijk knap je snel op!

@Supi; haha gewoon lekker genieten van de geneugten des levens ;) doe ik ook weer wanneer het 'fatsoenlijk' kan na alle schade etc haha!
    Momenteel geniet ik van wat 'andere' dingetjes haha! Prioriteiten liggen ff elders :p

@Caruli; kom je er een beetje uit met het gegoochel v.d. flesjes/nutriton?

Pff ben bekaf! Straks op tijd t bedje opzoeken denk ik!

xxxx

2. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    He meiden, ik verwaarloos jullie, sorry :( De dagelijkse routine is weer begonnen, en Lukas spookt al een paar dagen snachts, dus ik ben bekaf... Hij slaapt tot 4 uur, speen erin, speen eruit, speen erin, speen eruit... Uiteindelijk rek ik het tot een uur of 6 om de fles te geven... de flessen erna gaan er moeizaam in, maximaal 140 cc van de 180+6... en dan overdag 3 volle poepluiers, maar dan vrij dunne poep, meer diarree...

morgen naar de kinderarts, en in principe krijgt hij zijn eerste prikje, maaaar, ik doe dat niet als hij niet in orde is...

3. p1982

p1982 Niet meer actief

even snel een berichtje: hier is oudste dochter al vanaf half 8 aan het huilen. Ze zeggt dat ze niet moe is maar ondertussen wel in de ogen wrijfen. Beloofd een zware nacht te worden voor de eerste werkdag

4. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    @moi; beterschap met je mannetje, arm ding :( Ben benieuwd wat de kinderarts zal zeggen meid!

@P1982; jij ook vast superveel succes voor morgen. Jill had t me vannacht ook al niet makkelijk gemaakt ;) Hopelijk zal je dochter toch nog goed slapen meid! Zet m op he!

5. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kly: wat een eerste dag! Dat kan morgen eigenlijk alleen maar beter gaan... Toch? ;) ga maar lekker vroeg naar bed meis, dat heb je wel verdiend.

Moi: je hebt even wat zwaardere dagen... Hopelijk is Lucas snel weer een beetje in z'n oude vertrouwde ritme! Dit breekt toch op anders...

Zijn er nog andere babes die een sprongetje doormaken? Quinn is duidelijk wat hangeriger en ze heeft vandaag een behoorlijke regeldag. Ze heeft vanmiddag wel even op bed geslapen nadat ze een uur aan de boob heeft geslapen (ik had geen fut om op te staan en Chocoman was boodschappen doen). Geen idee of de regeldag bij het sprongetje of mijn ziek zijn hoort.

Hopelijk hebben jullie een fijne (en rustige ;)) avond!

6. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    P1982: hopelijk valt het mee en gunnen je kleintjes je toch een goede nachtrust voor je eerste werkdag! Veel succes morgen!

7. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @kellox, het kan idd vanaf nu alleen maar beter gaan haha;) lekker positief he:p
    hoe was het vandaag met jill op het kdv gegaan dan? hopelijk vanacht een betere nacht meid, duik er zo maar lekker in!

@choco, dat drinken zo hoort ook bij een sprongetje en idd rond de 3 mnd hebben ze ook weer wat regeldagen...ook we lekker om dan saampjes op de bank te slapen toch, ik zou de moeite ook niet nemen om ervanaf te komen als ik me zo zou voelen!
    ik denk dat devon ook in een sprongetje zit, ik merk dat omdat hij ook wat hangerig is en hij wordt eenkennig als mijn vader of zusje tegen hem begint te praten kijkt hij weg of er komt een pruillipje..aan het drinken merk ik nu niets anders, dat gaat sowieso klote..;)

@kly, ik ben ook wel benieuwd of die keuze van te voren was gemaakt of dat de bevalling zo is tegen gevallen;)
    zwangerschap, bevallen etc blijft idd het mooiste wat er is!

@p1982, hopelijk gunnen de meisjes je een goede nacht meid, succes morgen!

@moi, balen joh dat lukas nog niet helemaal lekker is...beterschap! hopelijk voelt hij zich snel weer beter!

wij zijn een opel zafira rijker:D donderdag gaan we 'm ophalen..

ik heb geen last (nog) van napijn, aan een kant voelde ik wel toen ze het veertje in de eileider plaatste, ik kon op een scherm meekijken, bij die eileider voel ik af en toe een steek,maar ik mag verder niet klagen!

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ff snel.
    Ziva had vanavond na de fles nog honger, in totaal had ze 220 op!
    Dus ga de fles maar verhogen naar 180+6 kijken wat ze dan doet. En als ik weg moet gooien ga ik wel weer een stapje terug. Alleen nu het probleem jbpm nog haha nu ik omhoog ga is het weer zoeken. Maar wil niet dat ze honger lijd.
    Is ineens zo'n grote fles vind ik. Past ook niet meer in de kleine difrax... Wat word ze dan groot zeg als ze al zoveel kan drinken :(
    Maar goed kan ze niet klein blijven houden he ;)
    Nu naar boven ziva en mitch zijn allebei wakker en niet in hun hum

9. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Haha nee meiden was vantevoren al! Heb een hele makkelijke bevalling gehad van 3,5 uur dus zou m zo overdoen haha! Nee de keus is gemaakt omdat wij beiden willen blijven werken en zelf veel wensen hebben ;) en een 2e kindje zou de financiele kant niet toelaten hjaha maar dat terzijde heb ik altijd geroepen 1tje is genoeg. (Ben zelf ook enigskind) hahaha vandaar! @kellox wat een dag gisteren dan?! Hopelijk ging t vandaag soepeler!

10. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden! Hoe is jullie nacht geweest? Hier wel goed... Alleen was ik zo moe dat ik na elke voeding (of halve voeding als je het strikt bekijkt) ben ik met Quinn in slaap gevallen. Niet erg handig :) Nu ligt ze weer in haar eigen bedje te ronken.

Suze: wat relaxed dat je een nieuwe auto hebt. Kun je nu straks wel weer als gezinnetje met één auto op pad?
    En hoe gaat het verder? Nog napijn gehad?

Caruli: het blijft wen gepuzzel zeg. Wel goed van je kleine meid dat ze zo'n grote fles op had! :D

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Kellox: zwaar eerste dag dus..

Moi: succes bij de ka vandaag, hopelijk knapt je ventje snel op.

Choco: is toch niet erg samen slapen, is al vermoeiend genoeg toch.

Suze: hoe is het nu met Devon? Heb jij nog een afspraak bij de ka?

Ziva heeft de nacht doorgeslapen, ze sliep ook pas om 23:00u.
    Vanmorgen om half 8 een flesje van 130cc op. Ben benieuwd, het is echt een flinke slok hoor 200cc.
    Mitch is niet lekker en heeft verhoging dus die zit nu op de bank zielig te wezen en ziva ligt ff in de box. Moet eigenlijk nog zoveel doen vandaag maar of ze dat toelaten weet ik niet ;)

12. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Hier ook een goede nacht, vanaf gisteravond half 8 tot vanmorgen half 8 met nog wel een voeding rond 23 uur

@choco, hoe voel je, je nu? Met deze auto kunnen we dan idd met het hele gezin weg!

@kellox, vandaag vrij of niet?

@curali, ik moet volgende week woensdag weer na de ka, ik ben benieuwd volgens mij kunnen ze verder toch niets meer voor hem doen, hij drinkt nog steeds zijn flessen schreeuwend enz

@kly, ok duidelijke keus ja!

Devon vandaag 3 maanden:DIs echt hard gegaan! Eerst keek ik de maanden voorbij en nu is het gewoon al zover!!

13. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @curali, beterschap met mitch!

Ik had Devon vanmorgen getempt en die zit gewoon standaard tussen de 37,4 en 38, dat is eigenlijk altijd, zou dat wel goed zijn?

14. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Caruli: Dat is altijd afwachten, of ze je die tijd gunnen ;)
    Beterschap met Mitch!

Suze: geen idee, maar als het altijd zo is zou het toch wel goed zijn?

Wij hebben net onze koop van de auto geannuleerd. Ze hadden 'm als business uitvoering verkocht en Chocoman had nog wat op internet gezocht en was er achter gekomen dan het een Xtra uitvoering was waar veel minder opties op zaten. Heb net gebeld en we zijn nu zonder de 15% annuleringskosten van de aankoop af.
    Op zich was het een prima auto alleen voelde het na de ontdekking van Chocoman niet meer goed.

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Suze: 3mnd ook al, gaat idd snel he.
    Balen dat hij nog steeds zo onrustig drinkt.

Choco: das wel jammer van de auto..

Suze: over zijn temp, tja geen idee normaal rond 36.5 - 37.5 maar als hij altijd zo hoog zit.. Eens navragen bij de ka. Maar als hij zich er niet ziek bij voelt denk ik dat het wel goed zit.

Ziva zit normaal op 36.6. Ps nu spuugt ze wel iets meer en boert wat natter, maar ik denk nu nog niet dat ze er zelf veel last van heeft.
    Dus kijken we het verder nog even aan, ben benieuwd of ze nu dan grotere flessen gaat drinken ;)

16. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Zo even vlug via mijn telefoon een berichtje voor we nog even van de zon gaan genieten.

Na mijn bevalling vlogen de kilo"s er ook vrij snel af dus ik zie wel hoe het gaat. In ieder geval drink ik extra veel water min 2 liter plus wat ik dan nog aan thee erbij drink.

Suze fijn dat het meeviel gisteren maar wel even slikken als je gelijk erna een zwangere vrouw ziet.
    Choco hopelijk ben je snel weer opgeknapt. Jammer van de auto maar dan moet de verkoper maar eerlijk zijn en het gelijk zeggen.

Caruli ik ben ook benieuwd of ze je wat laten doen, jammer dat Mitch weer ziek is.
    Wel fijn dat Ziva beter drinkt op het moment.

Hoop dat ik niet zo snel iemand vergeten ben en anders komt dat hopelijk straks nog, eerst wandelen en dan nog wat klussen in huis en daarna weer tijd voor leuke dingen!

17. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    morning!

@Suze; Gefeli met de auto! :) Hoe gaat het nu met de pijn?
    Ben idd vrij op woensdagen. (ivm Dano's vrije middag op school)
    Haha het kan alleen maar beter gaan vanaf morgen idd ;) Als Devon zijn temp regelmatig 37.6 of hoger is (verhoging) dan zou het kunnen dat ie toch ergens een infectie heeft zitten. Wat wellicht ook de oorzaak is van het huilen? Ik zou er zeker mee naar de ka gaan. Want temp hoort toch wel onder de 37.6 te zitten.
    Op kdv was het supergoed gegaan met Jill. Ze vinden haar een super tevreden meisje dat zo lief naar ze lacht hihi :D Dus die heeft al wat hartjes veroverd ;)

@Sprong: Denk dat het hier ook weer sprongentijd is. (12wk na uitgerekende datum nu) Ze slaapt iig weer een stuk onrustiger en is hangerig. Ben benieuwd... Ze lijkt ook meer te grijpen/pakken etc. Wel geinig steeds hoor om te kijken wat er verandert in zo'n periode.

@Caruli; super toch als ze wat grotere flessen op zou kunnen! Dan kan de frequentie gauw genoeg omlaag... en is ze wat langer verzadigd. En natuurlijk goed voor het groeien! Ben benieuwd of ze de trend doorzet.

@Choco; balen van de auto meis... Maar idd als je er geen goed gevoel bij hebt.. het is natuurlijk geen pakje boter wat je koopt! Ben je nog beroerder geworden of gaat het de goede kant weer op?

@Supi; lekker dat daar het zonnetje schijnt. Hier niet ;) Wandelze!

Pff verder ben ik nog doodmoe dus doe een beetje rustig aan voor zover dat kan vandaag.

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Supi: waar zie jij de zon dan?

Ziva ligt in bed en Mitch zit hier op de bank een film te kijken van Bumba. Vanavond krijgen we visite, dat stelletje is 2maart getrouwd en komen de foto's laten zien.
    Hopelijk knapt Mitch wat op en kan hij morgen naar het revacentrum, dan kan ik toch iets meer wat makkelijker in huis doen :)
    als Ziva ook mee werkt dan he hihi

19. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suze: 3 maanden al... Wat gaat de tijd toch snel!!
    Het gaat wel wat beter maar ik ben wel erg moe want ik heb erg onrustig geslapen. Ik lig nu op de bank en Chocoman heeft Quinn in de draagdoek en is de was aan het opvouwen.

Caruli: hopelijk is Mitch snel beter. Wel fijn dat hij nu op de bank een film ligt te kijken.

Supi: fijn dat het zo snel is gegaan met de zwangerschapskilo's! Hier tot nu toe ook, alhoewel je vaak hoort dat de laatste kilo's het moeizaamst gaan. Veel drinken is ook wel goed voor bv, toch?

We gaan waarschijnlijk vanmiddag ergens anders even naar een auto kijken. Als ik me goed genoeg voel. Die auto heeft wat meer kilometers (98k ipv 58k) maar dit is wel de business editie en die heeft tractioncontrol en een paar andere van dat soort veiligheden en navigatie en deels lederen stoelen etc. Ben benieuwd of het wat is en of we 'm dan gaan kopen.

20. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Caruli Hier in noord holland schijnt de zon alleen komen er wel steeds meer wolken. Daarom heb ik nu maar gewandeld en gelijk boodschappen gedaan voor vandaag en morgen. Aangezien ik morgen en vrijdag morgen ga oppassen ga ik morgen avond voor vrijdag de boodschappen doen.

choco hopelijk voel je je goed genoeg vanmiddag om toch nog op auto jacht te gaan.
    Ja veel water drinken is goed voor je bv. Ik geloof dat je min. 2 liter water per dag moet drinken bovenop wat je nog aan thee of koffie drinkt.

Kellox ben je al weer een beetje bijgekomen? Leuk hè om te zien hoe ze zo lekker kunnen spelen

Suze wat gaat het hard hè. Jack is morgen ook alweer 3 maanden. Ik snap mijn banner niet hoe hij rekend maar goed.

Deel Deze Pagina