Waarschijnlijk springt je banner morgen naar 3 maanden. Ik heb speciaal naar een weken banner gezocht want daar denk ik nu nog in en ik vind dat maand-week-dag idee verwarrend.
Hey meiden, Kom net terug van de Ha, dinand is weer 2 hechtingen rijker, was gevallen met voetbal tegen een hekje, dus boven zijn oog een wondje.. @supi, lekker dat het zonnetje schijnt daar! Hier niet te bekennen helaas! Jack morgen ook alweer 3 mnd ja, die bannen rekent vanaf de maanden weer weken, Devon is vandaag ook 13 weken precies @curali, hopelijk krijgt ziva verder geen last van het ( meer) spugen! Dan gaat het mss nu makkelijker met de fles! @choco, fijn dat het weer iets beter gaat! Nou dus weer op auto jacht! Als je dr geen goed gevoel bij hebt moet je t ook niet doen idd! @kellox, fijn dat jill het goed doet op het kdv! Dat is altojd prettig! Vandaag even bijkomen dus Jill zal idd ook in een sprongetje zitten, leuk al die nieuwe dingetje die ze dan leren! Ik zal het volgende week eens tegen de ka zeggen, ik heb het nog nooit aangegeven bij de ka dat ie dat heeft wel bij de Ha, maar die zegt er niet zoveel over.. Danique heeft met mijn foon gespeeld en nou is mijn Appie van Facebook weg, wilde hem opnieuw erop zetten maar bij de app store geeft ie aan dat ie al is geïnstalleerd, weet iemand waar ik m terug kan vinden? Want nu kan ik geen foto's meer plaatsen..
Ze kan 'm ook verplaatst hebben ipv verwijder. Heb je toevallig zo'n verzamel app erop staan? Zo eentje waar je meerdere apps samen als één app ziet? Is ie daar niet naar toe verplaatst? Of staat ie nu op een andere pagina?
he meiden, hier lukas is weer aan de betere hand gelukkig, poepluiers zijn weer normaal, geen diarree meer gelukkig... vandaag naar de kinderarts geweest (voor jullie het cb ) en zijn 2e apk gehad lukas was inmiddels 61 cm, 5600 gram en hoofdomtrek was 41cm. Hij doet het goed en heeft zijn eerste inenting gehad.
Moi: wat fijn dat het beter met 'm gaat en dat hij weer helemaal goedgekeurd is! Wij hebben net alsnog een auto gekocht! Een blauwe Kia Cee'd stationwagen. En nu wel de business uitvoering we gaan 'm vrijdagmiddag ophalen.
Hi meiden, het is dan wel midden in nacht maat ons meisje heeft nu voor het eerst 8 uur tussen een voeding zitten, dus ik ben blij!! We wilden gisteren met een voeding-bad-voorlees-bed ritueel beginnen om onze meid regelmaat mbt badje en slapen gaan te geven. Alleen was ze na het aankleden zo ontroostbaar dat er niets van voorlezen terecht is gekomen. Chocoman heeft haar getroost tot ze uitgeput van het huilen in slaap viel. Dat is op zich ook al een routine hier hoor: wakker=eten, dan spelen, moe=huilen tot overgave aan de slaap. Maar dat vind ik niet zo'n positieve routine. Lezen jullie je kleintjes al voor of ben ik gewoon te ambitieus?
Goedemorgen meiden. Ppfff heb maar 2.5uur geslapen en schrok om 08:00u wakker na 5 min stond de taxi voor Mitch er al. Hij was niet blij, arm kind. Was dus te laat om te tempen en evt af te bellen.. Hopelijk gaat het goed. Ziva begint nu wakker te worden, die heeft de hele nacht geslapen Pff gaat een zware dag worden vandaag ben ik bang hihi. Choco: gefeliciteerd met jullie nieuwe auto. Suze: jij ook nog gefeliciteerd, had er overheen gelezen de vorige keer hier lees ik nog niet voor.
Heeft Mitch de hele nacht liggen spoken dan? Hopelijk gaat het goed op het reva centrum! Wel fijn dat Ziva zo goed heeft geslapen!
Choco gefeliciteerd met jullie nieuwe auto. Hier lees ik Jack ook al voor hoor. Hij pakt het niet altijd maar vind het wel leuk. Ook heb ik uit de bibliotheek speciale leesboekjes voor baby"s. Hier zijn patronen en kleurtjes te zien dat vind hij vaak erg leuk. Even wennen nog een kleintje erbij met oppassen. Wel leuk maar ook druk!
Goedemorgen, @curali, Pfff wat een nacht meid!Was mitch aan het spoken? Hopelijk vandaag een beetje rust?! @supi, ja dat zal wel druk zijn 2 beebjes, wel gezellig hè?! @choco, hier lees ik ook nog niet voor aan Devon dan, hij heeft een vast ritme van wakker-voeding-opschoot knuffelen-in de box-slapen en dat herhaalt zich telkens, hij gaat 9 van de 10 keer slapen zonder te huilen, dus dat is wel fijn vind ik, als hij huilt voor het slapen is het nog geen 2 minuten. Vanmiddag naar het Cb, ik ben benieuwd en daarna de auto ophalen!
@choco, ik ben er met Devon wel achter dat zodra hij wat gaapt of in de ogen wrijft ik m op bed moet leggen, dan gaat het zonder problemen en slaapt hij vaak een paar uur, maar zodra hij gaat huilen dan ben ik te laat en gaat ie overstuur, dan slaapt hij ook korter
Ik heb het gevoel dat Quinn zich gewoon in slaap moet huilen. Dat ze zich zo overgeeft aan de slaap. De ene keer gaat dat in 2 minuten en soms duurt het 20 minuten. Dat doet ze dan op de arm en als ze weggezakt is leggen we haar op bed. Na dit sprongetje gaan we proberen haar wakker weg te leggen maar nu is ze daar nog te hangerig voor.
Nee Mitch heeft netjes geslapen. Maar wij kregen gisteren visite en die gingen om 01:00 weg en wij zijn blijven hangen beneden. Werd tijd om even weer te kletsen met elkaar. En toen was het ineens 03:45 *oeps* tja dan nog naar bed en een spelletje spelen hihi dus voordat we sliepen was het rond 05:00u... Pff soms gaat de tijd ineens zo snel. We gaan vaker rond 02:00u naar bed en dat kan ik wel aan maar 05:00u niet.. We hadden echt zo zitten praten dat de klok vergeten werd. Erg he
@choco, als ze in een sprongetje zit kun je idd beter even wachten , veel baby's hebben het ook even nodig om de prikkels te verwerken. @ curali. Ook wel eens fijn om zo even te kletsen hè en dan gaat de tijd idd hard!