Eind januari 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Caruli, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    oh zie nu dat ik wel erg veel poppetjes heb gebruikt;)

2. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1682 ChocoChick, 16 apr 2012
    Laatst bewerkt: 16 apr 2012
    Hey meiden! Wat is het druk geweest! Ik hoop dat ik nu niemand vergeet... Ik ben de laatste tijd zwaar dement! :)

Beeby: leuk dat je hier komt meekletsen! En nog gefeliciteerd met Jessy! Leuke naam! Ik ben op 17 januari - op de uitgerekende datum - bevallen van een dochter: Quinn. Ik ben twee weken geleden begonnen met werken, voorlopig voor 4 dagen en vanaf september (waarschijnlijk) weer vijf dagen. Mijn man is thuis met onze dochter.

Kellox: hopelijk wordt jouw meisje snel wat rustiger!
    Ik weet niet of dit de pagina is die je zocht:groeicurve daar vul ik steeds de gegevens van Quinn in.

Moi: heerlijk zo'n vrije avond, vooral als je regelmatig moet werken is dat extra fijn...

Suze: wat fijn dat je huis even helemaal schoon was. Poetsen zal ook nooit mijn hobby worden. Sterker nog, ik wil binnenkort een poets inschakelen... :)

Caruli: hoe gaat het met jouw meissie?

Ik twijfel of Quinn helemaal uit haar sprongetje is, maar ze kan wel duidelijk meer! Ze is vandaag van haar rug naar zij gerold. En ze pakt nu heel bewust het knuffel aapje in de wandelwagen vast. Afgelopen zaterdag pakte ze voor het eerst heel bewust haar knuffeldoek (egel) en die heeft ze nu continue vast.

Ik ben MOE! Hopelijk gaat Quinn zo slapen en blijft ze even slapen dan kan ik m'n bedje in en een lekker tukken. Truste alvast!

3. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag is het trouwens 9 jaar geleden dat m'n vader is overleden. :( Wat gaat de tijd toch snel. We hebben een geplastificeerd geboortekaartje van Quinn op z'n graf gezet.

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Choco: knuffel voor jou meid.

Ziva is de hele avond al onrustig.. Ga maar weer kijken.
    Truste alvast meiden.

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden :D

Ga eerst ff Mitch uit bed halen en aankleden, zijn taxi komt om 08:00u.
    Ziva hoor ik ook al rommelen... Hopelijk blijft ze nog even rustig zodat ik eerst ff Mitch kan doen ;)

Tot straks.

Werkse voor de meiden die moeten werken ;)

6. p1982

p1982 Niet meer actief

choco hoe was het feestje? het gemis is er altijd he en nu met de kleine zeker meer?
    kellox: moeilijk he een ritme te vinden en dat nog werken en huishouden. Hier eens alles opgeschreven wat er gebeuren moet en gekeken wie wat kan doen en dat helpt wel
    carulli hier gaat ook alles weg wat niet meer past. Dit is voor ons ook de laatste
    suze hoe was je dagje alleen?

zijn er al babys die op 4 flessen zitten?

gisteren de 5e keer dat ik de verjaardag van me broertje niet kon vieren. juni alweer 6 jaar niet bij ons. Gemis wordt steeds erger. Oudste dochter zegt ome robin in lucht en wijst dan.

Vandaag beetje in huis bezig en dan morgen weer werken
    vanavond hebben manlief en ik een afspraakbij de sportschool om te gaan afvallen.

7. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

@choco, knuffel meid! Het gemis blijft altijd hè, ik vind het zelf erger worden...mooi idee van het geboortekaartje!
    Heb je goed dat je een poetser wilt nemen:D

@curali, is het allemaal gelukt?;)

@p1982, voor jou ook een knuffel meid, wat erg dat je, je broertje al moet missen!! De kids loze dag ging prima, ik miste hem wel erg hoor, heb 2 keer gebeld hoe het ging, maar moest zoveel doen dat de dag voorbij vloog!

Zo de kinderen zijn weer op school, danique kijkt even tv, dan haal ik even snel de stofzuiger er doorheen:D

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    P1982: dikke knuffel!

Hier zit Ziva op 4 flessen, maar er zitten nog wel dagen van 5 tussen ;)

9. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog 5 flessen, maar de eerste en laatste drinkt hij niet zoveel

10. p1982

p1982 Niet meer actief

ja hier wakker maken voor de fles van rond 22 uur en dan doet ze er lang over en laat ong 60 cc staan
    maar durf het nog neit echt aan omdat haar lever nog niet goed is en we 15 mei naar de kinderarts moeten. Volgende week maandag eerst weer bloed prikken

suze ook al druk in het huishouden, hier ook al. Ilana even tv laten kijken zodat ik boven en beneden okon stofzuigen. Dingen wat op lijstje stonden zijn weer gedaan.

11. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks meiden :)

P1982: wat verschrikkelijk dat je je broer bent verloren. Kan me goed voorstellen dat het gemis steeds erger wordt. :(

Suze: vandaag je laatste dag verlof?

Caruli: hoe gaat het nu eigenlijk met de voeding? Blijft ze meer drinken? En hoe houdt ze het binnen?

12. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @choco, ja vandaag mijn laatste dag verlof en dan morgen vrij, donderdag weer beginnen..

@p1982, hier drinkt devon de laatste meestal ook maar rond de 80-100cc,maar durf m nog niet weg te laten, terwijl hij de 1e s'morgens ook heel slecht drinkt,mss in het weekend eens proberen...
    ik had gisteren al veel gedaan, nu alleen de stofzuiger erdoorheen gehaald, moet toch 2 a 3x per dag met die koters en heb even samen met dani de ramen gezeemd:D

13. p1982

p1982 Niet meer actief

stofzuig je 2 a 3x per dag?

ja hier ook zo beneden de ramen doen binnen en buiten. En misschien ook maar even de voortuin weer doen en dan vind ik het wel weer genoeg

weekend gaat mannetje weer klussen, nu is de slaapkamer aan de beurt. Binnenkort krijgen we ons nieuwe bed. Maar de muren moeten nog gedaan worden.
    Nog nieuwe nachtkastjes zoeken en een nieuwe lamp.

14. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    De tuin doe ik nooit wat in, daar heb ik helemaal een hekel aan;)
    Ja zuig meestal een keer of 3 per dag, als ze hier brood hebben geheten bijv, dan is het net of er een bom is ontploft en ze lopen de hele dag in en uit, dus dan haal ik m er ook weer even doorheen..
    Leuk om nieuwe spulletjes voor de slaapkamer uit te zoeken:D

15. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hoi dames,

Weer ff snel vanuit het werk ;)

@Choco; knuffel meis. Die dagen blijven onwerkelijk he. Vind zelf het gemis ook nog steeds groter worden. Vooral bij de wetenschap dat onze papa zoveel dingen heeft gemist: havo diploma, trouwen, kleinkindjes etc! Hoop dat ie gewoon stiekem meekijkt van boven ;)
    Volgens mij is Jill nu ook bijna uit het sprongetje. Ze wordt weer wat rustiger, heeft ietsje langer geslapen (nog niet helemaal tevreden hihi) en ze pakt nu ook bewust speeltjes vast en speelt er echt mee met dr handje. Leuk is dat he :)

@Suze; hihi je bent ook wel een poetster ook he! Das niet mijn sterkste kant, is vechten tegen de bierkaaien voor mijn gevoel haha:) Doe het wel hoor, zo goed en kwaad als het gaat hihi.....
    Wow tijd gaat snel, jij ook alweer bijna officieel aan het werk. Hopelijk heb je 2 fijne laatste verlofdagen!

@P1982; jeetje wat vreselijk dat je zelfs een broer verloren bent. 1 v.d. mijne heet ook Robin toevallig. Knuf meis. Wat goed dat jullie naar de sportschool gaan samen! Gaan jullie beginnen met fitnessen en bij een personal trainer? Ik ben zelf echt een sportaddict hihi HEERLIJK! Gisteravond nog lekker losgegaan bij Bodyjam en Bodypump. Ik vind echt dat je met regelmatig sporten veel beter tegen het drukke leven met kleine kids/werk/huishouden opgewassen bent :) Succes meid! Ben benieuwd hoe het gaat.

@Fles; hier heeft ze er zeker nog 5 nodig. De afgelopen (sprong)dagen zelfs weer 6:$ Ze was zoooo onrustig en steeds handjes in dr mondje etc. Gister weer gewoon 5. Hebben m nu ook opgehoogd naar 180.
    Krijgt ze niet altijd op.

Have a nice day ladies!

xxx

16. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @kellox, ik vind poetsen echt niets aan hoor..:) ik doe het ook zo goed en kwaad als het maar kan, gisteren had ik mooi de gelegenheid,maar normaal is het even met de franse slag haha, alleen zuig ik wel vaak per dag ik heb een hekel aan veel 'troep' op de grond qua zand etc.
    fijn dat jill uit de sprong lijkt te raken! leuk als ze alles zo bewust gaan vasthouden en pakken:) devon doet dat nog niet,maar die moet de sprong een deze dagen gaan krijgen ben ik bang;)
    ik biedt devon ook 4x per dag 180 aan en 1x(laatste 150) maar de 1e gaat lang niet op en de andere 3 meestal wel.
    werkse nog meis!

17. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik ga zo denk ik maar vast het badje etc klaar maken om hem te badderen, hij was om 7u wakker en vanaf 8u ligt ie alweer te ronken..van het gestommel boven en dani zal hij dan wel rustig aan wakker worden..;)

18. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hihi o 'gelukkig' ben ik niet de enige waarvan dat eeuwige schoonmaken geen hobby is :p

Rommelze en badderze boven! :)

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hier ook geen poetsmiep hoor.
    Vind het zo ondankbaar werk. Ik heel de boel doen en de kids zijn thuis is het weer een zooitje. En manlief maar zeggen dat ik niks doe...

Hier net de stapel overhemden gestreken, nu spierpijn :)

ziva zit de laatste 3 dagen weer op 5 flessen. De nachten worden weer korter helaas. De enige fles die ze goed drinkt is de ochtend en de rest van de dag zijn het kleine flesjes. Zou graag willen dat ze de laatste ook goed zou drinken, des te beter trekt ze de nacht weer door.. Maar goed ik kan zoveel willen he ;)

20. p1982

p1982 Niet meer actief

er ligt heel veel blad in de voortuin en dan kan dochterlief gelijk buiten spelen in de speeltuin. anders sta ik er ook maar bij

ja alleen heb een dure smaak dus dat is wel lastig en wil er ook weer niet teveel geld in steken.

het sporten is onder begeleiding en dan 1x per week wegen en moeten 3x per week sporten dus een heel geregel wie wanneer etc

Deel Deze Pagina