Hi meiden, Wat een rust Hier is Mitch weer thuis. Stond er in zijn schriftje dat Mitch tot de zomervakantie op dit groepje mag blijven waar hij nu zit. Hij begint net gewend te raken en dan zou het jammer zijn als hij dan weg moet. Ze mogen eigenlijk maar een half jaar in dit groepje blijven en dat zit hij nu. Maar goed heb ik nog ff rust hihi, was al bang dat ze hem over zouden gaan plaatsen enzo. Donderdag zullen we wel meer horen bij de bespreking
@p1982; het is ff geregel maar je zult zien dat die regelmaat jullie goed gaat doen! Veel succes vast! @Caruli; o wat fijn zeg! Lekker in zn vertrouwde groepje, nog even! En gaat ie ook nog vaak met z'n favo taxi chauffeur?
@p1982, ik heb ook eens zoiets gedaan een paar jaar terug, leuk dat jullie het samen gaan doen! @curali, dus het strijken zit erop Fijn dat mitch nog in deze groep kan blijven! Zo Devon is gebadderd en ligt weer op bed, danique is een beetje hangerig, wilt alleen maar op schoot en zit de hele tijd te zeuren om de speen, hopelijk wordt ze niet ziek..
caruli wat fijn dat mitch op de groep mag blijven, is hij gevoelig voor wisselingen? ja manlief wilt ook afvallen krijgen er ook een eetschema bij en eten alleen savonds het zelfde (wel zo makkelijk) suze hoe is het gedaan toen bij je en ook afgevallen?
Suze: hopelijk word ze niet ziek.. Als het kan gaat hij idd mee met zijn favo chauffeur P1982: hij kan idd niet goed tegen veranderingen van situaties enzo. Maar hij zal straks toch echt over moeten naar een ander groepje.. Maar dan kunnen ze hem nu in de tussentijd wat vaker laten kijken daar enzo.
Ik weet niet wat ik vandaag heb, ik ben snel geirriteerd en voel me wat down. Denk dat aankomende ongi in de weg zit.. Laat het dan maar snel komen pff
@curali,dat zou dan goed kunnen ja! Vervelend als je,je zo voelt hè, laat het maar snel doorkomen! Knuffel! @p1982, ja was toen 12 weken en was toen 16 kg kwijt Alleen heb ik het er altijd zo weer bij aan, ik had toen moeten blijven sporten.. Succes alvast! Heb je een streven?
@beeby ja mijn pappa is 24 maart overleden... mijn ouders zijn met me meeverhuisd hierheen... nu dus alleen mamma hier..
He meiden, Zo, ben dr ff voor gaan zitten! Heb 2 schermen open, dus dan kan ik iedereen beantwoorden etc... @suze ja, moet er inderdaad flink tegenaan, maar dat wist ik toen we aan plan lukas begonnen... dat hoort erbij, en dat komt ook wel goed hoor, inderdaad, wippert mee, en hij is zoetjes.. alhoewel hij vandaag jengelig was toen ik aan het poetsen was, en hij alleen door mij getroost wilde worden... maar het is goedgekomen, vandaag weer 3 kamers gedaan en ja, ik mis pappa heel erg, en zo af en toe moet ik wel ff huilen... ben je nu niet meer zo moe meissie?? @choco wat leuk dat quinn dat al doet! lukas pakt sinds vandaag zijn speen, en hij probeert hem dan in zijn mond te doen, maar dat gaat nog niet hahaha wel reageert hij heel goed op het blauwe nestle beertje, dat smaakt hem ook heel lekker hahaha ach meissie, 9 jaar alweer dat je pappa is overleden.. wow wat een tijd al... wij hebben een foto van de fotoshoot van lukas die we in het ziekenhuis gemaakt hebben toen ie 3 dagen oud was op plexiglas laten drukken en die op het graf van mijn schoonvader gezet... die is in juni 5 jaar overleden @p1982 lukas heeft nog 5 flessen, 5 keer 180+6 en komt heel netjes 7-11-15-19-23 ach meissie, jouw broer al 6 jaar niet meer bij jullie, brand maar een mooi kaarsje voor hem! @kellox de sprongetjes van onze kleintjes.. lukas schijnt er niet zo last van te hebben, hij heeft meer last van de maanstanden @schoonmaken ook geen hobby, maar ja, een kamermeisje aannemen kost me te veel geld.. dus mamma de bedden en de slaapkamer zelf poetsen, en ik de douche, wc, en algehele badkamer altijd.. @caruli fijn dat mitchell in de groep mag blijven, zo een verandering is altijd moeilijk he... ach hemel dat je zo een saggo dag heb.. ik hoop dat deze *KNUFFEL* je een beetje op kan vrolijken! @hier, net een wandeling gemaakt met Lukas.. kwam niet verder dan de buren... zij hebben een kleine van 9 december, dus een maand en 9 dagen ouder als lukas... wat een verschil he dan!! ff lekker in de zon in de tuin gezeten, koffie erbij, lukas sliep in de kinderwagen, en louis wilde de borst dus lekker gebabbeld, heerlijk zo tutten!!
suze was het ook 3x per week sporten?en was dit ook je doel om af te vallen? wil er 15 kilo af hebben en willen dan naar 2x per week sporten moi laat de tranen gewoon lekker lopen, helpt vaak het beste he
@moi, ja met een eigen bedrijf ben je natuurlijk meteen alweer druk, het gaat allemaal gewoon door! Maar fijn dat je het samen met je mama doet en lukas meestal rustig is! En je traantjes lekker laten lopen meid, het moet er toch uit!! Ik ben op het moment minder moe, het ligt ook echt eraan hoe de nacht verloopt, ik kan overdags niet vaak wat meepakken, maar we heenbreng een redelijke nacht gehad dus voel ik me ook weer beter.. Hoe bedoel je dat lukas meer last heeft van de maanstonden of zoiets @p1982, ja het doel was toen idd om af te vallen er was pok een Dietiste waar je dan werd gewogen en wij sportte dan 2x in de week, ik gong samen met 2 zussen, hun deden het meer voor mij haha, was wel lief en gezellig Devon heeft de afgelopen dagen weer veel last van de reflux, hij boert veel op en ruikt ontzettend zuur, hij huilt niet maar trekt constant vieze gezichten erbij, hij stinkt zo erg dat andere mensen er wel naar vragen, mijn schoonvader vroeg of hij soms had gepoept en demi wilde hem niet eens vasthouden omdat hij zo stinkt... Terwijl hij nog wel lekker in bad was geweest Morgen naar de ka, ik ben benieuwd of ze nog wat voor hem kunnen doen of niet..
Suze: hopelijk kan de ka iets voor jullie doen. Hier krijst Ziva nu 2 dgn elke keer tijdens de fles als ze zantac gehad heeft, dacht eerst toeval maar nu dus weer en dit is de 4e keer. Word er gek van... Morgen ka bellen en vragen of ze nexium mag. Heb ik toch nog liggen van Mitch..ze heeft nu honger maar drinkt niet.. Wat nu?
@suze nee, lukas heeft last van de volle maan... zodra het volle maan is dan heeft hij hier last van... slaapt slecht etc...
@curali, jeeh dat is ook wat!!! Tja en nu?! Hopelijk pakt ze nu zo toch de fles! Klote zo hè! Dan idd maar over op nexium, als je dat toch al in huis hebt..succes!
Hi meiden! Ik heb alles gelezen maar ben te moe om te reageren. Lig Quinn nu op bed te voeden en heb buikpijn. Al een paar keer meer gehad, zwaar irritant.
Choco: dikke knuff, hopelijk zakt het snel. Suze: uiteindelijk met veel pauze en nog wat motilium te hebben gegeven had ze om 21:45 de fles op 30cc na op... Pfff Ik heb trouwens de bijsluiter gelezen van nexium en staat dat kids onder de 1 jaar of 10 kilo het niet mogen hebben.. Dus denk niet dat ik kans maak bij de ka.. Maar ga toch bellen! Arm kind, was daarna flink aan het spugen en ligt nu voor pampus in bed.
@curali, ach wat sneu hè! Heeft ziva sowieso de laatste paar dagen meer last of buiten dit verder niet? Devon heeft echt inens weer veel last ik snap daar niets van.. Klopt van de nexium, want ik had de ka nog gebeld of ze wel het goede hadden gegeven, maar hij zei dat dat erin stond omdat er weinig onderzoek is gedaan beneden het jaar, maar dat het steeds meer wordt gegeven en dat het blijkt dat veel baby's er toch wel baat bij hebben, hier op het forum zijn ook veel gebruikers van nexiu , ik zou het iig proberen ja, is wel zielig als ze zo'n last ervan heeft..