Ja precies zo dacht ik er ook over We kletsen al bijna een jaar samen.. Hier weer thuis en het is rustig Devon ligt rustig onder de baby gym te spelen en ik ben frietjes aan het bakken, lekker makkelijk Tot laters!
Hey meiden, Sorry dat ik jullie zo verwaarloos. Het loopt relationeel gezien niet lekker. @ongi; ik ben ook al 2x ongi geweest en heb weer een Mirena laten plaatsen. Heb er veel minder last van dan de vorige keer. Ook geen bloedingen enzo. @kleine meid; sinds vandaag gestart met motilium en Zantac ivm veel spugen en afbuigen van de groei. Ze woog woensdag 4850 gram. Gelukkig een hele lieve huisarts die heerlijk mee werkt. Hoe gaat het hier met de rest? Misschien een hele rare vraag, maar hoe ging jullie relatie na de komst van de eerste?
@bianca, hopelijk helpen de medicijnen je meisje en gaat ze weer lekker groeien! Fijn dat je nu geen last hebt van het spiraaltje! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer weet hoe het ging na de komst van de 1e volgens mij ging het wel goed, wel balen dat het niet zo lekker loopt... Weet je ook waardoor het komt?moeheid, mss nog wat last van hormonen?is man mss moe etc? Dikke knuffel meid! Ik ben nu wel sneller geïrriteerd enz maar matthew neemt dat altijd met een korreltje zout en laat me ff tieren, dan is het weer over.. Nou hoop dat het snel beter gaat meis!
Bianca: wat balen dat het niet zo lekker gaat met je relatie Het is natuurlijk ook niet niks wat er veranderd met een kleintje in huis. En omdat je allebei onder spanning staat kan ik me voorstellen dat alles nogal uitvergroot wordt. Hier gaat et relationeel gezien wel goed. Maar ik kan me wel goed voorstellen dat je het er samen wat moeilijker mee hebt. Hopelijk gaat het snel beter!
Suze: heb je nog steeds zo'n lekker rustige avond? Hier is het net ook weer rustig (even afkloppen). Quinn heeft net even flink gehuild maar daarvoor heb ik heerlijk op de bank liggen dutten terwijl manlief met hond en beeb was gaan wandelen. Ik ga denk ik zo naar bed want ik ben nog steeds moe.
He meiden, ik zou er wel bij willen zijn, maar k vind 1200km ff te ver weg sorry.... Lukas is zoooo vrolijk, en als ik hem in de box leg, dan ligt ie binnen notime andersom hahaha heerlijk *ZUCHT*
Hier is het nu ook weer rustig, Devon heeft voor het eerst weer eens ruim een uur lang ontroostbaar gehuild, maar hij is nu lekker aan het slapen! Ik ben nu ook wel erg moe, vanacht heeft danique flink gespogen en zijn we aardig in de weer geweest met dr.. Jij zal ook idd wel flink moe zijn ja! Lekker zo naar bed toe meid! Morgen vrij toch?! Hopelijk kun je dan een bertje bij komen, ik duim voor je dat je een goede nacht hebt, dat scheelt al een hele boel! Slaap lekker!
Moi: nou ja zeg! Heb je dat niet voor ons over? Suze: ik ga inderdaad lekker pitten. Ik was gisteren ook al zo moe en werd toen wat kortaf tegen Chocoman. Hij vroeg me toen heel zielig hoe hij me dan kon helpen. Hij wilde wel een voeding overnemen, maar ja dan moet ik kolven dus dat heeft geen zin. En 's nachts opstaan en Quinn maar me toe brengen klinkt ook makkelijker gezegd dan gedaan, hij is 's nachts echt een coma patiënt. Maar ja, wel weer lief dat hij het aanbiedt. Hopelijk heb jij ook een goede nacht!
Goedemorgen meiden, @choco, en een beetje kunnen slapen? Wel lief van chocomelk dat hij het dan zoveel mogelijk over wilt nemen ik wordt ook altijd wat kortaf etc als ik zo moe ben... Hopelijk heb je een beetje goed kunnen slapen! Hier wel een goede nacht, Devon heeft goed geslapen alleen nu was demi aan het spugen maar die is wat makkelijker die spuugt in een emmer ipv het bed onder Hoe gaat het met de rest Vd meiden?
Goedemorgen! Ik heb best goed geslapen! Ben alleen weer eens halverwege elke voeding in slaap gevallen. Volgens mij heb ik alleen mezelf daarmee, dan heb ik het gevoel dat ze gewoon eerder opnieuw komt. Maar goed, het is weekend, ik kan nu wat langer blijven slapen en wat uurtjes "inhalen" als ik dan niet meer zo moe ben dan gaat het hopelijk beter volgende week! Wat vervelend dat je een zieke in huis hebt, Suze! Hopelijk voelt ze zich snel beter!
He meiden ik zal even in het kort vertellen hoe het hier gaat. Met Nick gaat het goed hoor! Hij brabbelt en lacht er vrolijk op los. Het in slaap vallen gaat heel wisselend, varierend van 5 minuten tot ruim 1,5 uur maar oke tegenover eerst mogen we nu absoluut niet klagen. Zelf loop ik momenteel bij de POP poli in het zkh. Daar heb ik gesprekken met een psychiater. Als het goed is wordt er volgende week een behandelplan gemaakt. Via deze link wordt er wat meer uitleg gegeven: Poli voor (bijna)moeders met psychische problemen - Den Bosch - Regios - Brabants Dagblad Dus eigenlijk ben ik alleen maar bezig met de dag door te zien komen zonder gek te worden . Gelukkig heeft mijn vriend zorgverlof opgenomen om me te helpen want alleen kan ik het niet aan.
Hoi meiden. Ik wil ook wel graag komen op de meeting, maar wel als jullie komen Met jullie heb ik het meeste geschreven en ken voor mijn gevoel hun nog niet zo hihi. Dus kellox, suze, choco: komen jullie ook? Hier een goede nacht, alleen ben ik van voor tot achter helemaal doorgelekt pfff ineens wel heel erg ongi.. Sinds deze bevalling ben ik echt gruwelijk zwaar ongi, echt niet normaal. En dan heb ik nog wel nachtverband in.. Z Ziva uit bed halen en dan daarna ons bed verschonen.. Ik haat ongi zijn! Geeft alleen maar zooi.
Suze: beterschap voor je meissie, hopelijk knapt ze snel op. Lt: fijn dat het goed gaat met Nick. Jij ook heel veel succes meid, komt allemaal goed Choco: hi, jij ook een goede nacht gehad.
@choco, fijn dat je een goede nacht hebt gehad, gelukkig nu weekend dus hopelijk wat bijtanken! @curali, oh balen joh zo erg ongi...ik had het alleen de 1e keer zo erg, vervelend!! Merk je al wat van de nexium? @lt, fijn dat het met Nick beter gaat en je vriend je nu kan helpen, succes meid! Hier is het sprongetje volgens mij ook aan de gang, hij huilt/krijst alles bij elkaar en wilt niet gaan slapen.. Dus wordt een lange dag ben ik bang
Suze: ze lijkt nu minder op te boeren, het is nog niet weg maar wel minder. Het spugen is ook een stuk minder. Geen idee of dat nu al van de nexium is. Oh een zieke thuis en een onrustige baby, veel succes vandaag meid
Hey dames! weer ff vanuit het werk Joehoe Jill heeft vannacht weer voor t eerst sinds tijden redelijk doorgeslapen! Heerlijk.... Dan schrik ik ineens wakker van huh??? Omdat je het gewoon niet gewend bent hihi @Bianca; ik herken het wel hoor. Wij hebben na de geboorte van Dano ook een zware periode gehad. Merkten we ook aan onze relatie. Maar er was toen ook zoveel gebeurd... Snel zwanger/huis gekocht/ik bijna overleden aan HELLP en nog lang ziek/zorg prematuurtje/ toen nog wat financiële zorgen/ 1e kindje etc etc. Pas na 2 jaar waren we weer helemaal op de rit toen Gelukkig is dat nu wel helemaal prima. Maar hoor het heel vaak hoor bij een eerste... Komt vast goed meid als jullie straks weer wat meer tijd voor elkaar hebben! Zolang jullie beide voor ogen hebben dat dit nou eenmaal een ingrijpende periode is en altijd weer beter wordt! Knuffie... @Lt20; dikke knuffel meis... hoop dat je gauw weer wat lekkerder in je vel zit! Heb je een soort van pnd? @Caruli; hier ook flinke bloedingen... Maar dat was wel te verwachten na 86 dagen hihi. Jij ook knuf, wel gezellig dat we samen zijn en idd wie weet lopen we nu gelijk haha! @Suze; ben ook zeker blij dat het nog een klein beetje werkt hihi Als ik maar af en toe ongi word.... lijkt me anders ook zo ongezond. Als het volgens deze trend blijft gaan dan 4x per jaar hihi. Maar hoop op een iets stabielere cyclus. O jee heeft ie nu het sprongetje meis.. Ik vond deze tot nu toe het pittigst + langst bij Jill. Ze is er nu net 1 a 2 dagen uit. Gelijk een heel ander kind @choco; lekker zo rustig aan mogelijk doen meis! Ik gebruik de weekenden tegenwoordig ook echt om in chillmode te kunnen hihi @Meeting; ik was ook een beetje aan het afwachten wat jullie zouden doen hihi Anders durf ik nie Moet ook nog ff kijken of het gaat lukken maar wil alleen als jullie ook allemaal gaan hoor! hihi Dit topic is toch een beetje mn thuisbasis