Eind januari 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Caruli, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @kellox,ik vind het ook niets als ik heeel lang niet menstrueer, die rotzooi moet er idd toch wen keer uit lijkt me... Maar de eerste is een feit meid!;)
    Fijn dat jill beter heeft geslapen!!! Wat zul je,je dan wen stuk beter voelen s'morgens! En nog fijner dat ze uit de sprong is:D leuk dat ze nieuwe dingen leren, maar waarom dat nou zo moet..;)

@curali, fijn dat ziva nu minder zuur is! En minder spuugt, moet het nu zo maar blijven en Alleen maar voorwaarts gaan hè!;)
    Ik krijg die losec echt niet naar binnen die korrels zijn te groot voor het spuit, blijft allemaal dr in zitten..:(Ok kreeg dat bij Dani en begin bij Devon ook niet erin, ik wordt er wel een beetje chaggie door dat gekloot de hele tijd!

Nou meiden ik denk dat we dan maar allemaal moeten gaan naar de meeting:D

2. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    @Suze; hihi ik snap ook niet waarom er nou zo'n huil/hang periode aan vooraf moet gaan :p gelukkig krijgen we wel na elke sprong een beloning ;)
    hihi ja iedereen moet gewoon naar de meeting gaan dan! :D

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik wil best naar de meeting, al vind ik het wel een beetje eng hoor :)
    nog nooit ben ik eerder naar meetings gegaan. Mijn man wil niet mee dus gaat met de 2 oudste iets leuks doen in de omgeving en ik kom dan met Ziva ;)

4. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lt: dat klinkt wel heftig meid. Heb je pnd? Goed dat je hulp krijgt!!

Caruli: doorlekken is echt verschrikkelijk. Ik heb m'n ongi zowieso nog niet gemist... ;) (even afkloppen)

Suze: merk jij dit sprongetje ook zo goed? Volgens m'n zus zal de volgende helemaal een feest worden. Deze staat in het oei ik groei boek aangegeven als een 1 weeks donderwolkje de volgende iets van 5-6 weken :$

Ik ga ook als jullie gaan. Of laat ik het anders zeggen: ik ga... Tenzij jullie niet gaan, dan haak ik ook af. ;)

Zo, we hebben net weer 6 mini's gescoord! :D Hoezo verslaafd?!

5. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik merk dit sprongetje wel goed ja, tenminste dat is mijn enigste verklaring voor zijn huil gedrag vandaag pff echt niets is goed en er kan nog geen lachje vanaf zelfs niet naar de andere kids..
    Ik weet nog dat bij danique de 8,5 mnd sprong heeeel erg was die vergeet ik ook niet snel meer! We hebben toen hier op het forum ook nog het sprongenmonster topic gehad met allemaal kids in die sprong, hij heeft ook weken geduurd voor mijn gevoel..
    Devon is omgerekend deze week 12 weken dus dat zal het vast wel zijn..
    Huilen/huilde die van jullie ook zo ontroostbaar? Hij huilt alsof hij weet ik veel wat heeft...

Ik ga ook naar de meeting, maar ga er dan vanuit dat jullie ook allemaal gaan:p
    Ik ben ook nog nooit naar een meeting geweest..

6. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Haha aargh Choco; je hebt me aangestoken, ik ga morgen mooi de grote boodschappen bij de Appie doen :p
    O jee dan hou ik mn hart vast voor de volgende sprong :$

@Caruli; als ik ga dan ook alleen met Jill :p Kerels blijven maar mooi thuis. Haha Jeroen zou toch nooit mee zijn gegaan haha!

7. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Matthew gaat dan ook niet mee hoor, vind dat 'vrouwendingen' haha

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Haha die mannen ook he ;)

9. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    hallo dames,
    ik wilde zeggen dat ik nog steeds met regelmaat even meelees maar wil ondertussen ook wel eens wat mee gaan schrijven.
    Als het goed is kennen jullie me nog wel (die laatste van de januari mama's waarop jullie moesten wachten :p ;) )
    hier gaat verder alles zijn gangetje ondertussen.
    lize doet het geweldig, gister gemeten en gewogen en is nu 55.3 cm en 4730 gr, ze slaapt heerlijk door (10 a 12 uur per nacht) en drinkt dus nog maar 4 voedingen. Hoewel dat natuurlijk helemaal geweldig is merk ik wel dat het wat drukker is met 2 dames ipv 1 dus vandaar mijn lange afwezigheid. hoop dat ik soms bij mag springen hier!
    ga nu lize in badje doen, ze is weer wakker :)

xx escal

10. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Escal: leuk als je weer mee komt kletsen!

Suze: ik merkte bij Quinn voornamelijk dat ze heel hangerig werd en echt niet weggelegd wilde worden. Ik heb haar toen ook weer veel vaker aan de borst gehad. Nu is ze weer veel meer het zonnetje in huis.

Kel: hihi. Pas maar op... Dien mini's zijn zwaar Verslavend! Ik koop dan ook vooral de producten waarbij je extra mini's krijgt. Deze week: sinaasappels, kipfilet en pampers.

Caruli: wel leuk dat je man je daar af gaat zetten en dan met de andere kids wat gaat doen!

We gaan nu dus naar de meeting? Gezellig!!

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hey escal :D
    Fijn om te horen dat alles goed gaat.
    Het zal idd wel drukker zijn met 2 van die kleintjes ;)

12. p1982

p1982 Niet meer actief

choco dan heb je ook je slaap wel nodig
    kellox lekker he dat doorslapen
    bianca hoe lang is je meisje?

meeting? wanneer en waar?

Zo werkweek zit er weer op. Morgen gaat oudste dochter naar oma. Ben dan met jongste dochter thuis en manlief gaat klussen in huis. De muren van de slaapkamer schuren en verfen. Over paar weken komt ons nieuwe bed.
    Verder morgen boodschappen doen, strijken en beneden stofzuigen.

Vandaag me ogen op laten meten en hoef geen bril ze denken gewoon weer wennen aan het werken achter de pc en droge lucht heb druppels gekregn dus die proberen

maandag weer bloed laten prikken bij Alyssa en dan donderdag telefonisch contact met de kinderarts

13. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je geen bril nodig hebt, hopelijk zijn je klachten snel weg!
    Een nieuwe slaapkamer is wel fijn maar verbouwen is vaak wel zo'n gedoe!

Ik lig weer eens op de bank met Q aan m'n boob geplakt. Ze is wel moe maar gaat op bed alleen maar huilen en ik wil nu herwerkend is een keer tv kijken ipv vroeg op bed liggen. Dus heb ik het zo maar opgelost :)

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    choco..en even laten huilen? Hier moet ryan voor het slapen gaan van de nacht ook altijd even huilen...hij heeft dan echt behoefte om te zuigen op zijn tut (of borst..maar ik ben geen tut dus daar doe ik niet aan hihi) en rustig liggen in zijn bed...hij huilt meestal zo een 10 a 15 minuten...als we er bij blijven en tutje blijven geven en doekje over zijn hoofdje doen (vind hij fijn) gaat hij gewoon lekker slapen..(de nacht door!!)

snap dat je zelf ff tv wilt kijken ipv vroeg naar bed hahahah, tis toch wat he die kids...

15. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    De nacht doorslapen is iets wat onze kleine meid sowieso nog niet doet. En ze moet zich inderdaad 's avonds altijd even in slaap huilen. Gisterenavond heb ik haar na 1 boob op de bank terug in bed kunnen leggen, toen was mevrouw KO.

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hier was Ziva ook optijd wakker. Ligt nu klaar wakker naast mij..
    Pff ik ben echt zwaar ongi deze keer zeg, weer helemaal doorgelekt. Werd wakker en het leek er gewoon terwijl ik lag uit te stromen :)
    oh wat heb ik hier een hekel aan zeg... Heb echt de neiding om met de pil te starten zodat het minder word en ik ook weer weet wanner mijn volgende ongi zal zijn. Maar aan de andere kant vind ik het wel fijn ff geen pilhormonen, en ben bang dat als ik ermee start ik weer meer aan kom..

17. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Mogguh! Lukas krijgt meestal zo rond 7 uur de fles... En nu moet ik zo werken, moet om 730 naar beneden, en meneer was om 6 uur klaarwakker, brabbel de brabbel, en nu is hij weer in slaap gevallen pffff

18. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    #1798 kellox, 21 apr 2012
    Laatst bewerkt: 21 apr 2012
    Morning ladies! Weekend eindelijk! :)

Zo ff naar de kapper en dan daarna mini's scoren bij de Appie! :D hihi (with special thanks to choco :p)

Jill heeft wel redelijk geslapen. 5:00 wilde ze wel een fles.

@Caruli; ja das irritant he... niet weten waar je aan toe bent met die ongi. En idd shit als het zo erg is.. Wil zelf ook niet meer aan de hormonen...

Werkze Moi!

19. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Caruli: meissie toch :( ik snap dat je niet meer aan de hormonen wil, ik ben daar ook helemaal klaar mee... Maar dit is ook niets.

Moi:da's wel lekker wakker worden! Werk ze!

Kel: hihi ben benieuwd welke je gaat scoren!

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Wij hebben peijnenburg 3 keer dubbel.

Kel: succes bij de kapper ;)

Choco: nog kunnen slapen?

Deel Deze Pagina