Goedemorgen meiden! Lekker geslapen? Caruli: zo te lezen heb je inderdaad een paar drukke dagen achter de rug. Maar wel gezellig...
Hey meiden, Wij gaan zo naar mijn zusje bbq-en, doen we elk haar als het weer het toelaat dus we hebben weer geluk Tot straks, fijne dag! X
Suze: oh lekker Het is goed warm buiten pff. Wij gaan zo naar het huisje van vrienden kijken.. Tot vanavond.
Hihi, dont worry girl, I'm here!! Was gezellig busy afgelopen dagen Vandaag ff met vrienden naar de Goffertweide geweest (rommelmarkt etc), wat een drukte zeg omg! Dat vonden we al gauw welletjes hihi. Verder net lekker de BBQ aangestoken. Was gezellig. Iedereen nu wel hartstikke gaar van het warme weer en drukke kindjes hihi En v.d. Rosé biertjes hihi Vanaaf maar vroeg naar bed als het mag van miss Jill Morgen weer werken en dan Dano naar BSO voor de rest vd week. Ben benieuwd wat ze allemaal gaan doen Hoest met iedereen? xXx
Ola chica's! Hier alles goed. Alleen Miss Q is wat onrustig. Ze slaapt wat korter, wil vaker drinken maar keert zich veel sneller dan normaal van de borst af (12 min ipv 20 min bijv) Heb net even door het oei-ik-groei boek gebladerd en ben bang dat dit de volgende sprong alweer is. Die is met 18 weken op z'n piekaar vanaf een week of 15 kun je die volgens het boek al merken. Da's nooit een goed teken omdat ze morgen 15 weken is en dan vast een heftig sprongetje zal hebben. Of zou het nog te vroeg zijn?
Choco: zou ze misschien gewoon niet even een slechtere dag hebben? Hier heeft Ziva dat ook geregeld ook al is het geen sprongen tijd Kellox: hi Gezellig bbq-en. Hopelijk mag je van Miss Jill snel en lang slapen Truste alvast! Xxx Hier liggen Ziva en Mitch er al in. Morgen om 11:15 worden Mitch en Casey opgehaald en gaan ze bij een vriendin even spelen. Die vond het wel even fijn voor mij dat ik dan wat meer rust heb. Hopelijk wil Ziva dan ook even slapen Om 14:15 komen ze weer thuis, dus het is voor 3 uurtjes.
Hey meissies @kellox, oh verschrikkelijk al die drukte!! Ik kan er nog niet zo goed tegen..en vooral met zulk warm weer.. Lekker hè weer de bbq aan, ik hou dr wel van en de kids vinden het ook altijd erg gezelli! Ben ook benieuwd wat ze op de bso gaan doen @choco, danique was ook zo gevoelig voor die sprongetjes, kreeg ze zodra dat maar kon(op z'n vroegst mogelijk) en ze hielden aan zolang het op z'n langst kon, snap je wat ik bedoel? Als er in het boek staat kan 1 week duren maar ook 6 weken, dan kon ik er donder op tegen zeggen maar ze duurde dan echt 6 weken bij dr..dus kan goed dat Q al begint aan dr sprongetje, Maar zou ook een regendag kunnen zijn of gaan die dagen dan toch weer anders? Regendagen ken ik niet.. @curali, hoe gaat het meid? En met je kids? Nog 1 weekje en dan is de vakantie weer voorbij Hier een leuk dagje gehad, vanmiddag rond 2u zijn we naar mijn zusje gegaan, Devon was wat onrustig dus dacht mss gaat ie even in de auto slapen maar dat deed ie niet dus daar iets eerder een fles gegeven, daar knapte hij wel wat van op daarna heeft hij geslapen vanaf 4u totdat we naar huis gingen om half 8, dus heb heerlijk relax kunnen bbq-en en kletsen De kids liggen nu allemaal op bed, hopelijk slapen ze morgen wat langer want ze zijn al dagen om 6u op..Mag van mij wel iets later..
@curali, oh lekker meis dat de kids even gaan spélen! Is wel even fijn een beetje 'rust' en de kids vinden het vast helemaal leuk!! Nou hopen dat ziva dan ook slaapt ja, dan zou je 'zomaar' even wat tijd voor jezelf hebben Drinkt ziva nu 3 flesjes? Doet ze wel vlot!!
Suze: ze drinkt nu 3-4 flesjes per dag. Blijkbaar kan ze dat hebben.. 180+6 overdag en de laatste 210+7 maar ze gaan niet allemaal leeg. Zeker op de dagen dat ze op 4 flessen komt niet. Maar goed we zien wel, volgens de ka moet je niet kijken naar hoeveel ze moeten eigenlijk. Maar ze bepaald zelf hoeveel ze wilt en nodig heeft. Dus het zal wel goed zijn. Ik ben stront verkouden, denk datik weer hooikoorts heb... Pfff klieren in mijn keel helemaal opgzwollen, neus dicht. Pff dat vind ik nog het irritantste mijn neus, dat hoesten vooral snachts ervan wakker worden. Iedereen hier looptte hoesten en te snuiten zelfs Ziva. Hopelijk heb ik idd morgen even rust, lang geleden
@curali, nou mooi toch! 3-4 flesjes klinkt goed ze geven het zelf idd wel aan! Hier ook allemaal stront verkouden, geen hooikoorts ofzo maar hoesten en niezen enz Devon is al vanaf de 2e week neusverkouden maar nu zit ie echt potdicht heel sneu! Balen dat je last hebt van hooikoorts! Heb je daar ook wat voor of gaar dat vanzelf weer over? Nou ik duim voor je dat ziva morgen tussen 11 en 14 lekker slaapt
Suze: ik begrijp wat je bedoelt en dat is ook precies waar ik bij Quinn bang voor ben. Het zou ook een regeldag kunnen zijn maar die vallen volgens mij behoorlijk samen met sprongetjes. Caruli: hopelijk heb je morgen wat rust in huis. In ieder geval fijn dat de oudsten even het huis uit zijn. Manlief heeft net Quinn op bed gelegd. Die lag al vanaf 21 u te drinken / sabbelen. Hopelijk gunt ze me een goede nacht. Zal wel weer even wennen zijn de wekker op kwart over 5 na een lang weekend...
@choco, ja precies dat is ook zo als ik iemand een regeldag hoor beschrijven dan denk ik ook idd aan wen sprongetje, goelijk een goede nacht meid! Werkse morgen!
Goedemorgen Hoe gaat het? Hier vandaag een rustig dagje, kids vrij dus we zitten nog in de pyama Het is toch slecht weer...
Oh lekker een pyamadagje Hier ook regen, werd vannacht wakker van de onweer.. Hier worden de kids rond 11:15 opgehaald. Hopelijk wil Ziva straks dan ff slapen. Ze heeft net een flesje van 130 op dus denk dat ze straks vroeger komt.
Hier was het vanmorgen idd ook aan het onweren, niets aan dat weer hoor! Hopelijk gaat ziva straks nog ff slapen ja!
Good morning wiefkes Hier braaf vanuit het werk hihi Dano is op de BSO, ben benieuwd wat ze gaan doen de hele dag met dit weer Wellicht lekker naar de gymzaal van de school ravotten oid. Morgen eindelijk een echte vrije dag zonder vroeg op te hoeven! Dano is dan ook gewoon thuis ivm vakantie. Heerlijk. Hopelijk is het weer dan ook ietsje beter hihi. Jill heeft vannacht een mooie ruk gemaakt. Wel zielig, het arme ding moest midden in de onweersbui met Jeroen mee vanochtend vroeg. Werd er gewoon wakker van. Mama's met vakantie, succes met de kids thuis Balen van het weer he kussieeeeeee