Eind januari - begin februari 2018 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemetje26, 27 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ha meiden,

@SoesaM ik vind je testen mooi oplopen hoor! :) fijn toch.

hier gaat het wat minder, vooral emotioneel. Ik voel me lichamelijk kiplekker en heb nergens meer last van. Dit resulteert in onwijs veel angst, ben heel bang voor een ma. Dat het fout gaat. Blegh.

2. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Wat is er veel gekletst.
    Ik merk dat ik eeg afwezig ben ( dromerig) en veel vergeet.
    Af en toe heel misselijk, maar niet overgeven. En verschrikkelijk moe. Maarja het hoort erbij hè.
    Bij mijn dochter was ik alleen heel moe. Dus deze zwangerschap is nu al anders.

3. Mariekje28

Mariekje28 Actief lid

7 feb 2012
    253
    51
    28
    Vervelend dat je je zo rot voelt emotioneel.
    Ik heb sinds gisteravond n raar gevoel in m'n buik, tis geen buikpijn, maar t zit ook niet lekker. Net alsof je naar de wc moet, maar er komt niks....maakt me ook onzeker....pffff wat zal ik blij zijn als die eerste echo is geweest!

Net geteld en mijn eerste echo is als ik 6.3 weken ben, zijn er meer die al zo vroeg een echo krijgen? En valt er dan wel iets te zien en horen?

4. Suusje27

Suusje27 Actief lid

19 aug 2013
    103
    32
    28
    Volgens mij is het vrij normaal dat symptomen komen en gaan hoor! Wanneer heb je je eerste afspraak bij de vk?

5. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ik had bij mn dochter een echo met 5 weken en paar dagen toen kon je hartje zien kloppen ( door zo'n kleur soort kleur filter wat ze over t beeld zetten )

6. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Volgende week dinsdag.

7. Hellopretty

Hellopretty Actief lid

29 aug 2016
    338
    193
    43
    Vrouw
    Ik ken het hier heb ik ook heel erg last van.
    Ene moment maak ik me druk andere moment weer niet om een uur later weer opnieuw te beginnen.
    Denk dat dit er bij hoort de eerste 12 weken

Lindavvv vindt dit leuk.
  8. Groen

Groen Actief lid

12 apr 2013
    443
    394
    63
    Herken het ook heel erg hoor! Het eerste trimester is gewoon zo slopend.. en gaat zo traag. Zal blij zijn als ik volgende week de echo gehad heb ook al garandeert dat nog niks. Blijft spannend!
    @Mariekje28 Met 6.3 zou je een hartje kunnen zien, je moet er alleen wel rekening mee houden dat het niet perse hoeft. Je kunt ook wat achteruit gezet worden en pas vanaf ruim 6 weken moet het hartje kloppen dacht ik, of iig vanaf 7.
    Ik had vorige keer op 5.3 nog niks te zien en op 6.1 een kloppend hartje. Krijg dit keer op 6.2 een echo dus ik hoooooop ook dat ik weer een kloppend hartje zie maar ga er niet vanuit.

9. Roosje35

Roosje35 Niet meer actief

Spannend, de eerste echo's gaan eraan komen! Ik mag over 1,5 week, met ruim 6 weken, hopelijk klopt het hartje...vind het zo spannend!!

10. Becca1989

Becca1989 Actief lid

4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    Hier ook spannend ik mag vrijdag al gelukkig. Kan niet wachten. Ik heb nu ook last van veel afscheiding ik ren iedere keer naar de wc met angst voor bloed.
    Ik hoop dat de tijd voor jullie ook snel gaat en jullie Ook jullie ook snel de echo hebben.
    Xx

11. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ik zie toch veel meiden met al een echo op 5 of 6 weken. Is hier een reden voor?
    Zelf zit ik in ivf traject, dus mag met 7 weken al een echo, maar ben even benieuwd waarom andere meiden al een vroege eecho hebben?

Hier gisteravond een lekkere huilbui gehad, bang dat het weer mis is. Maarja wat kan je anders als afwachten.

12. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    oh meid, zo zat ik gisteravond ook op de bank! Ik zat er ook even helemaal door heen, zo veel angst dat het mis is.
    Ik ben ook constant aan het twijfelen vandaag. Tussen 12 en 1 uur heeft mijn VK een telefonisch spreekuur, moet ik nou wel bellen of niet. Het helpt niets om een eerdere echo te krijgen, maar poeh die angst....

13. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Nee het helpt inderdaad niet, het kan na die 6 a 7 weken alsnog misgaan natuurlijk. Pfff die eerste weken zijn net zo erg als de wachtweken die ik heb gehad met ivf. Dacht dat het na een positieve test wel weg zou gaan en ik op een roze wolk zou zitten

Lindavvv vindt dit leuk.
  14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dag dames, is hier nog een plekje vrij?

Haver11 en Lindavvv vinden dit leuk.
  15. Mamavanhannah

Mamavanhannah Actief lid

23 apr 2017
    178
    39
    28
    Vrouw
    Mijn echo zal ook zijn op 6;5 weken. Aanvankelijk werd ik ingepland voor een week later, maar dan zijn we op vakantie. En na de vakantie vond het ziekenhuis weer te laat als ik nog in aanmerking wil komen voor combinatietest of NIPT. En ach, eerder vond ik ook niet vervelend :rolleyes:

16. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Hi, mag ik hier ook momen mee praten? Denk dat mn bevaldatum 15 feb is. Vandaag een mooie knaltest gehad. 3 juli 8 weken echo. Duurt nog een eeuwigheid

Voel me wel moe, en rommelbuik, maar voor de rest voorzichtig op de roze wolk. Na 3 jaar, en 2 MK en een BBZ verder... wel heel onzeker geworden

Bijgevoegde bestanden:

17. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Zo dat is een mooie knaller zeg!! Poef 2x een mk en nog een bbz is niet mis zeg. Dat maakt het nu extra spannend denken ik voor je

applejo vindt dit leuk.
  18. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.147
    1.683
    113
    Fijn voor degene die al zo vroeg hun echo hebben. Zijn de ergste zorgen misschien wat minder.
    Goed om te lezen dat ik niet als enige onzeker ben, ik check ook nog iedere keer als ik naar de wc ga of er bloed is :cool:

19. Mitchni

Mitchni Lid

28 dec 2016
    90
    21
    8
    Vrouw
    Heb vandaag ook naar de vk gebeld.
    Ik heb m'n eerste echo 29 juni. Ben dan 7 weken.
    Ben alleen moe en voor de rest gaat t wel. Na m'n mk maakt t je wel onzeker hoor. 2 dagen misselijk geweest en nu niet meer.

20. Marria

Marria Actief lid

6 jan 2015
    182
    42
    28
    Welkom micchan
    Gefeliciteerd applejo.
    Ik herken de onzekerheid ook, vooral omdat ik bijna nergens last van heb..is denk ik heel normaal.
    Wij vrouwen zijn ook lastig, wel kwaaltjes is onzekerheid, geen kwaaltjes is dubbele onzekerheid haha.
    Wbt de misselijkheid, ik heb sinds twee dagen na het avondeten 1 of 2 braakneigingen, ken jullie dat, bluugh gevoel en geluid en dan weg, haha.
    Eerste zw was het veel eerder begonnen, dus mag nu wel blij zijn.

Frieke en applejo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina