@suze en Linda heel herkenbaar ik leef ook eigelijk elke dag met angst. Net nog onwijze kramp aanval gehad, dacht dat was t dan. Maar is gelukkig weer weggetrokken. Ook al weet ik dat de kans groter is dat het wel goed gaat vind ik het lastig daarop te vertrouwen na 3x t tegenovergestelde bewijs. Maar ja we moeten positief denken en zo min mogelijk stressen @applejo gezellig dat je ook mee komt kletsen, hopelijk blijft de kleine deze keer lekker bij je zitten!!
Pff ik herken het ook, de laatste dagen vooral veel angst dat het mis gaat. Ik mag met bijna 9 weken pas voor de eerste echo.. nog 2 weken wachten. Ik hoop dat de tijd een beetje snel gaat, ik ben zo benieuwd.
Meiden die angst herken ik zo erg. T ene moment voel k niks en denk ik ohjee...maar als k wel iets voel is t ook niet goed haha. Ben vandaag eigenlijk heel de dag door steeds misselijk, eet wel en heb ook wel gewoon honger, maar echt n naar gevoel, blegh... hopelijk morgen beter na een goede nacht slapen. Welterusten alvast allemaal...
Natuurlijk vind ik het heel vervelend voor jullie.....maar ik ben zo blij dat jullie het snappen! En het echt ook snappen. Iedereen roept de hele tijd "geniet!". Maar het gaat wel hand in hand, en ik heb echt behoefte aan die echo komende dinsdag. Ik moet echt zien dat het goed is. Dus dank jullie wel!
Heey! Wat verschrikkelijk zeg hopelijk nu wel een plakker X Volgensmij heb ik al eens bij jou in een topic gezeten, toch? Had je toen niet positief getest op een mogelijke eisprong? (Was in november geloof ik)
Hey jaa dat klopt, jij was toen net aan het verhuizen geloof ik! En had moeite met stoppen met roken toen toch? Is dat in tussen tijd gelukt of nog moeite?
LIJST Januari: 23 Januari || Elise2014 || ?? jaar || 2e kindje 27 Januari || Marria || 24 jaar || 2e kindje 27 Januari || Lindavvv || 30 jaar || 1e kindje 28 Januari || Danielle1 || 26 jaar || 2e kindje 29 Januari || Linena || 27 jaar || 2e kindje Februari: 1 Februari || Daniv1 || ?? jaar || 2e kindje 2 Februari || Hopesept12 || 30 jaar || 3e kindje 2 Februari || Bloemetje26 || 28 jaar || 2e kindje 5 Februari || FennaV || ?? jaar || 2e kindje 5 Februari || Roetje08 || 25 jaar || 1e kindje 5 Februari || Becca1989 || 28 jaar || 3e kindje 5 Februari || Suze29 || 32 jaar || 1e kindje 6 Februari || Groen || 27 jaar || 2e kindje 6 Februari || Hellopretty || ? jaar || 1e kindje 6 Februari || Roos198 || 29 jaar || 1e kindje 7 Februari || Roos35 || 36 jaar || 2e kindje 7 Februari || Suusje27 || 30 jaar || 2e kindje 8 Februari || Leolove || 31 jaar || 2e kindje 8 Februari || mamavanhannah || ?32 jaar || 2e kindje 9 Februari || Sabje333 || 29 jaar || 1e kindje 10 Februari || Liesvp || 26 jaar || 1e kindje 10 Februari || Anna4 || 29 jaar || 2e kindje 10 Februari || Mariekje28 || 33 jaar || 1e kindje 10 Februari || GwoonAn || 27 jaar || 2e kindje 11 Februari || patries2310 || ?? jaar || 2e kindje 12 Februari || Mitchni || ?? jaar || 1e kindje 15 Februari || Lerena || 27 jaar || 2e kindje 15 Februari || Kleinmeisje 93 || 23 jaar || 1e kindje Afspraken 09/06 || Becca1989 || controle gyn + eerste echo 13/06 || Lindavvv || intake vk + eerste echo 16/06 || Groen || eerste echo 20/06 || Hopesept12 || eerste echo 21/06 || Marria || eerste echo 21/06 || mamavanhannah || intake ziekenhuis + eerste echo 22/06 || Danielle1 || intake vk + eerste echo 23/06 || Bloemetje26 || eerste echo 27/06 || Roos198 || eerste echo 28/06 || leolove || eerste echo 29/06 || Roetje08 || eerste echo 01/07 || Anna4 || eerste echo 03/07 || SoesaM || eerste echo 03/07 || Anna4 || Intake VK 04/07 || Roos198 || Intake vk 05/07 || Liesvp || eerste echo
onzekerheid: check! ik heb zelf om een vroege echo gevraagd, dus vandaar dat ik met 7,5 week mag komen. Is wel voor eigen rekening maar dat maakt me niet uit. Als de echo goed is wil ik ook MvM gaan doen denk ik, hangt er een klein beetje vanaf hoe ik me voel (was de vorige keer zo misselijk). Gaan meer meiden dat doen?
Ik rookte ook nog een beetje... maar na de eerste positieve test. Gestopt en het gaat goed. Vorige keer ook beetje doorgerookt en toen ging het mis. Zegt niks natuurlijk. Maar als je rookt tijdens zwangerschap is kans op miskraam groter. Proberen te stoppen. Zoveel gezonder..
Helemaal mee eens! Bij mn dochter raakte ik door de pil zwanger maar rookte toen wel.. vond stoppen zo moeilijk ben toen gaan Google naar de gevolgen en direct gestopt! De eerste dag vond ik het lastig dag daarna totaal geen moeite meer mee gehad en ook niet meer gerookt.. het is natuurlijk ieder voor zich maar het is gewoon niet goed voor jou en je kindje dat moet motivatie genoeg zijn om te stoppen toch snap dat t lastig is maar dat is maar de eerste dag.. Bij mij rookte ook andere gewoon om me heen maar na de 1e dag ook daar geen moeite mee
Poe wat een helse nacht zeg. Gedroomd dat ik een miskraam had en om t uur wakker geweest, borsten werden ook minder gevoelig. Vanmorgen toch maar met trillende handen een test gedaan. Zaterdag was de laatste keer dat ik had getest. Maar gelukkig een knaller stelt toch weer gerust. Jeetje t zweet stond op mijn voorhoofd.
Heftig @Sabje333 ! Jeetje. Ik zou idd ook meteen een test doen. Gelukkig knalt hij nog lekker. Je dromen kunnen rare dingen doen als je zwanger bent!
Ja @applejo de weg naar deze prille zwangerschap is niet altijd even leuk geweest en is ook met veel tranen gepaard te gaan. Maar zo bewandeld iedereen zijn eigen pad. Ik ben nu ook echt zo dankbaar dat het gelukt is Tje @Sabje333 wat vervelend zeg!! Maar de test is gelukkig echt een dikke knaller!! Over het roken... Dit zal me niet echt in dank worden afgenomen maar ik kan niet begrijpen dat je na een positieve test nog doorrookt. Ik weet dat het moeilijk is, ik ben zelf ook gestopt voordat we zwanger wilde worden en heb het daar heel lang moeilijk mee gehad maar om gewoon door te roken als je zwanger bent?!? Ik vind dat echt verschrikkelijk. Ik zou er nog zoveel meer over kunnen zeggen maar laat ik het netjes houden. Heb je enig idee hoe bijzonder het is als je uberhapt zwanger wordt? En dan ga je met het roken de boel compleet vergiftigen?! Ik heb daar echt geen goed woord voor over. Je weet hoe slecht het is voor jezelf, laat staan voor de vrucht in je buik!! Google eens naar de gevaren..... Ik zeg, stop nu voordat je nog meer schade aan de vrucht toebrengt
Hoi dames, mag ik mee kletsen? Ik ben 15 februari uitgerekend en mijn eerste afspraak is 10 juli. Ik ben dan ruim 8 weken zwanger. Ik vind het eigenlijk best laat, omdat ik begin dit jaar een MA heb gehad en erg angstig ben. Maar ze zei dat het daarvoor te vroeg is. Ik baal wel een beetje. Dit worden laaange weken!
Ik begrijp jou volkomen. Helaas is het makkelijker gezegd dan gedaan, ik val ontzettend vaak terug. De gyn heeft mij verteld dat roken er helemaal los van staat van toen ik de ma had. Ze was ontzettend trots op mij dat ik toen al heel erg geminderd was. Ik kan gewoon niet in 1 keer stoppen, dat heb ik zo vaak geprobeerd maar dan gaat het niet goed met mij, vandaar dat ik het afbouw en dan helemaal stop. Cold turkey stoppen is voor geen enkel lichaam goed die al een hele tijd rookt. Maar ik ben hier voor de gezelligheid en niet voor discussies
Wat raar! Ik heb mijn eerste echo al op 26 juni en ben dan 6.4 weken. Ik heb dit jaar ook een ma gehad. Maar ik krijg sowieso volgensmij al redelijk vroeg een echo omdat ik via het ziekenhuis loop. Je kan ook even een andere vk bellen die het al vroeg doen? Maar meestal is dat voor je eigen portomonnee.
Ik test ook nog steeds maar geen knaller daar wordt ik echt mega onzeker van. Wel zie ik het streepje steeds eerder dus hou me maar even voor dat dat positief is... zucht echt verschrikkelijk deze eerste weken eigenlijk
Ik ben zo ontzettend blij dat het me na 3 jaar (hopelijk) lukt... dat ik sowieso direct ben gestopt... en weet je wat t gekke is. Heb nauwelijks afkick verschijnselen. Het is me dubbel en dwars waard!! En het scheelt ook veel in de portomonee. En ik voel me zelfs fitter. Heb het ook moeilijk bij mensen die roken... maar dan denk ik: dr groeit een wonder in mn buik!!