Dames Ik heb vanavond een miskraam gehad. Ik blijf voorlopig even van het forum af. Ik wens iedereen een hele fijne zwangerschap toe gewenst. Maar het is voor mij even te veel. Misschien dat ik later nog iets van me laat horen maar voor nu even stilte voor mij. Xxx
Neeee meen je niet!! Verschrikkelijk zeg hoe ver was je?? Ik wens je super veel sterkte toe en een hele dikke knuffel ❤️ Ik blijf aan je denken
Het is rustig hier Hoe gaat het met iedereen? Hier een beetje een down momentje, en een beetje misselijk en erg moe, dus ben maar even op bed gaan liggen.
Ik had vandaag ineens weer wat meer energie dan de afgelopen dagen. Maar kreeg wel ruzie met man omdat ik naar zijn idee zo prikkelbaar was Die warmte vind ik wel pittig overigens, vind het al gauw te heet, terwijl ik daar normaal geen last van heb. Anderen daar ook last van?
Geen last van de warmte. Vriend nam gister heel lief een loempia voor me mee want die vind ik altijd zo lekker. Stuurde hem nog net niet weg met ik zei toch dat ik een kroket wou Hij de loempia maar gegeten en ik een kroket gaan halen haha.
Ben ik niet de enigste, heb het ook steeds ontzettend warm alsof je in de overgang zit zal maar zeggen... vandaag ook even een huil bui gehad.
De warmte... vooral binnen gezeten in m'n zwangerschaps short die ik zaterdag binnen kreeg - poeh dat ding zit nu al lekker (hallo darmenbuikje). Kwaaltjes nog niet echt, bij m'n zoontje begon dat geloof ik deze week. Heb wel minder zin in eten maar dat kan ook aan de warmte liggen.... En een huilbui @KleinMeisje93 lucht ook wel weer op toch?
Ik herken het ook, kan normaal best goed tegen de warmte vind t juist lekker om in t zonnetje te zitten maar ga nu toch liever de schaduw in. Nou ik heb vandaag voor t eerst ook psychisch last van de hormonen ben ik bang. Heb ook een down gevoel. Ben mijn baan behoorlijk zat en moet morgen toelichten wat met nieuwe doelen en competenties gaan zijn voor de komende tijd( is voor iedereen een verplichting) pfff komt geen zinnig woord uit