Hoi dames. Ik kom graag mee schrijven. Vandaag positief getest, rond 8 februari uitgerekend. We hebben een dochter van 13 maanden. Nog geen vk gebeld, wil eerst nog een keer testen om te kijken of er mooie oploop is. Ik ben vooral heel moe en moet nu al vaak plassen. Jullie allemaal gefeliciteerd!
Gefeliciteerd allemaal, groep wordt steeds groter. Wat leuk @Lindavvv wij hebben op dezelfde dag positief getest. Ik ben ook 27 uitgerekend, zelf op 29 gezet (vanwege de eisprong). Maar wel apart/fijn dat jij al 8 juni terecht kan, dan ben je 6 weken of niet? Ik moet wachten tot 8 weken, 21 juni. Spannend allemaal!
8 juni komt moeders voor moeders 13 juni intake en eerste echo. Dan ben ik 7 weken. Heb iets gesmokkeld tijdens het telefoongesprek met de vk, verteld dat laatste menstruatie op 10 april was, maar lange cyclus. Intake wordt normaal gedaan met 8 weken, maar ze kwam met data één week eerder dan ik dacht. Ja prima natuurlijk. Doe mij maar een echo! Leuk!
Wat spannend voor iedereen! En al vk afspraken staan zie ik, fijn. Hier mag je pas bellen met 6 weken dus moet nog even geduld hebben. Hoop dat we rond 8 weken een afspraak kunnen krijgen in ieder geval, vind het zo spannend! Heb echt knaltesten al op nu 15dpo, dat is in ieder geval wel heel fijn.
Gefeliciteerd allemaal! Het wordt al gezellig druk hier. Spannend al die data al voor eerste afspraken en echo's. Ik ga morgen bellen. Hoop dat ik ook al met 8 weken terecht kan <3 Ik merk net als velen dat ik ook wat vermoeider ben, maar verder nog helemaal niks. Moet me beheersen om niet nog een keer een test te doen om weer even bewijs te zien dat ik echt zwanger ben haha. Hebben jullie dat ook? Liefs!
Ik kom er ook bij Uitgerekende datum 5-7 februari. Symptomen zijn lichte menstruatiekrampen en veel meer migraine-aanvallen. Wordt er nog een lijst gemaakt?
LIJST Januari: 23 Januari || Elise2014 || ?? jaar || 2e kindje 27 Januari || Marria || ?? jaar || 2e kindje 27 Januari || Lindavvv || ?? jaar || 1e kindje 29 januari || Linena || ?? jaar || 2e kindje Februari: 1 Februari || Daniv1 || ?? jaar || 2e kindje 2 februari || Hopesept12 || ?? jaar || 3e kindje 3 Februari || Bloemetje26 || ?? jaar || 2e kindje 4 Februari || Liesvp || ?? jaar || 1e kindje 5 Februari || FennaV || ?? jaar || 2e kindje 5 Februari || Roetje08 || ?? jaar || ?e kindje 6 Februari || Groen || 27 jaar || 2e kindje 8 Februari || Leolove || ? jaar || 2e kindje Afspraken
Zoiets? Even een snelle opzet hoor. Hoop dat ik er geen verkeerde dingen ingezet heb Ik begin nu voor het ontbijt misselijk te worden dus hou mn hart vast.
Oh super Groen! Zal ik hem kopieren naar de eerste post? Dan kunnen we hem steeds zien! Ik zou haast willen dat ik ook een beetje misselijk was haha. Ik voel nog niks
Ja doe maar Bloemetje! Liesvp dat had ik inderdaad ook bij mn vorige zwangerschap vanaf 4.4 tot ruim 20 weken. Ben nu 4.2 en voel de bui alweer hangen. Voelde me zo ellendig toen bah. Sterkte! Een beetje misselijk is wel 'fijn' idd als symptoom maar 24/7 niet. Ben toen ook 8kg afgevallen en functioneerde niet meer. Dus hoooop dat het dit keer wel ietsje minder is
Oh, volgens mij kan ik mijn eerste post niet meer bewerken... Het staat er niet bij als optie in elk geval. Of weet iemand hoe dat moet?
Mijn misselijkheid begint ook te komen. Maar is nog niet heel erg. Ik vind de ontwikkelde reuk veel erger... Alles stinkt! Ik kon gisteren amper de doperwtjes op eten. Ik vond ze zo stinken! Thee stinkt, was stinkt, echt alles. Vreselijk.
LIJST Januari: 23 Januari || Elise2014 || ?? jaar || 2e kindje 27 Januari || Marria || ?? jaar || 2e kindje 27 Januari || Lindavvv || ?? jaar || 1e kindje 29 Januari || Linena || ?? jaar || 2e kindje Februari: 1 Februari || Daniv1 || ?? jaar || 2e kindje 2 Februari || Hopesept12 || ?? jaar || 3e kindje 3 Februari || Bloemetje26 || ?? jaar || 2e kindje 4 Februari || Liesvp || 26 jaar || 1e kindje 5 Februari || FennaV || ?? jaar || 2e kindje 5 Februari || Roetje08 || 25 jaar || 1e kindje 6 Februari || Groen || 27 jaar || 2e kindje 8 Februari || Leolove || 31 jaar || 2e kindje Afspraken 29/06 || Roetje08 || eerste echo
Bedankt @Groen Heb mijn info aangepast en mijn eerste afspraak er al bij gezet Hier nog geen last van misselijkheid *fingers crossed*, enkel dat ik wat sterker ruik. Ook al ben ik dolblij dat ik in verwachting ben, ik loop precies de hele tijd slechtgezind rond op het werk. Kan ook liggen aan het feit dat ik om 5 uur moest beginnen met werken..
LIJST Januari: 23 Januari || Elise2014 || ?? jaar || 2e kindje 27 Januari || Marria || ?? jaar || 2e kindje 27 Januari || Lindavvv || ?? jaar || 1e kindje 29 Januari || Linena || ?? jaar || 2e kindje Februari: 1 Februari || Daniv1 || ?? jaar || 2e kindje 2 Februari || Hopesept12 || 30 jaar || 3e kindje 3 Februari || Bloemetje26 || ?? jaar || 2e kindje 4 Februari || Liesvp || 26 jaar || 1e kindje 5 Februari || FennaV || ?? jaar || 2e kindje 5 Februari || Roetje08 || 25 jaar || 1e kindje 6 Februari || Groen || 27 jaar || 2e kindje 8 Februari || Leolove || 31 jaar || 2e kindje Afspraken 20/06 || Hopesept12 || eerste echo 29/06 || Roetje08 || eerste echo
Hoi meiden, ik wil graag meeschrijven! Vanmorgen posi test en volgens internet 9 feb uitgerekend Ik heb al een dochter van bijna 4 en ben zelf 30 jaar oud.
LIJST Januari: 23 Januari || Elise2014 || ?? jaar || 2e kindje 27 Januari || Marria || ?? jaar || 2e kindje 27 Januari || Lindavvv || 30 jaar || 1e kindje 29 Januari || Linena || ?? jaar || 2e kindje Februari: 1 Februari || Daniv1 || ?? jaar || 2e kindje 2 Februari || Hopesept12 || 30 jaar || 3e kindje 3 Februari || Bloemetje26 || ?? jaar || 2e kindje 4 Februari || Liesvp || 26 jaar || 1e kindje 5 Februari || FennaV || ?? jaar || 2e kindje 5 Februari || Roetje08 || 25 jaar || 1e kindje 6 Februari || Groen || 27 jaar || 2e kindje 8 Februari || Leolove || 31 jaar || 2e kindje Afspraken 13/06 || Lindavvv || intake vk + eerste echo 20/06 || Hopesept12 || eerste echo 29/06 || Roetje08 || eerste echo
LIJST Januari: 23 Januari || Elise2014 || ?? jaar || 2e kindje 27 Januari || Marria || 24 jaar || 2e kindje 27 Januari || Lindavvv || 30 jaar || 1e kindje 29 Januari || Linena || ?? jaar || 2e kindje Februari: 1 Februari || Daniv1 || ?? jaar || 2e kindje 2 Februari || Hopesept12 || 30 jaar || 3e kindje 3 Februari || Bloemetje26 || ?? jaar || 2e kindje 4 Februari || Liesvp || 26 jaar || 1e kindje 5 Februari || FennaV || ?? jaar || 2e kindje 5 Februari || Roetje08 || 25 jaar || 1e kindje 6 Februari || Groen || 27 jaar || 2e kindje 8 Februari || Leolove || 31 jaar || 2e kindje Afspraken 13/06 || Lindavvv || intake vk + eerste echo 20/06 || Hopesept12 || eerste echo 21/06 || Marria || eerste echo 29/06 || Roetje08 || eerste echo