@Sabje333 De foetus zit dan nog onder het schaambeen en dan stoort het bot de ontvangst wordt er wel eens gezegd. Maar ik lees hier ook wel eens dat sommige vk het wel eerder doen.
Ik heb ook sinds deze week heel licht bloedverlies eergisteren begonnen. Bij mij is het vaker niet dan wel vandaag ook opeens bruine afscheiding en de 2 keer daarop helemaal helder ik wordt er zo zenuwachtig van. Had gisteren de gynaecoloog gebeld en die zeiden dat het kon komen door de innesteling weet wel dat ik heel blij ben dat ik aankomende maandag de eerste echo heb.
Ja toch wel dr innesteling? Mijn vk zei dat dat nu niet meer kan.. heb nu weer bloed vermengd met slijm bij afvegen, geen krampen wel gemeenschap gehad gisteren..
Hoi meiden, Wat een gezellige groep! Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik zou graag mee willen schrijven. Ik ben bloem, 25 jaar en zwanger van ons 2e kindje, ons zoontje is 7 januari helaas plotseling overleden tijdens de bevalling. Ik ben nu 6,3 weken zwanger en 5 februari uitgerekend. Maandag een echo gehad, nog erg klein maar al wel een kloppend hartje gezien. Vind het allemaal erg spannend, nu tot 3 juli wachten voor de volgende echo. Zou iemand mij aan de lijst toe willen voegen ? Ook jullie hebben last van kwaaltjes lees ik. Ik voel me weer zo beroerd, vorig jaar duurde het tot 14 weken dus moet nog even volhouden!
Welkom. Heftig wat je meegemaakt hebt. Hoever was je toen je beviel? Fijn dat je het hartje al hebt kunnen zien, vroeg al een echo gehad. Hoop dat de kwaaltjes snel beter worden.
Pff, dan ga je er toch niet meer echt vanuit dat het fout gaat. Gelukkig ben je vrij snel weer zwanger, hoewel je zoontje natuurlijk nooit vergeten zal worden.
@Bloem23 Jeetje wat heftig. Gecondoleerd nog met je zoontje en gefeliciteerd met deze zwangerschap. Fijn dat je al een kloppend hartje hebt gezien, blijft toch spannend tot de volgende afspraak. Krijg je extra controles?
Wat heftig zeg wat je hebt meegemaakt met je zoontje het leven is soms echt crue. Ik hoop dat je een beetje kan genieten van deze zwangerschap.
Ik heb vandaag een echo gehad omdat ik er heel zenuwachtig van werd. Hartje klopte mooi sterk maar weet niet hoe ver ik ben nu dat konden ze niet zien. De gynaecoloog in opleiding zei minder dan 6 weken en toen ze de andere gynaecoloog erbij haalde zij die dat ik verder was dan 6 weken omdat het hartje al zo mooi hard klopte. Ik kreeg de bloedingen van een heel gevoelige baarmoederhals zei ze. Ik begon na de echo ook te bloeden. En woensdag een hoestbui gehad en vandaag last van me darmen. Dus er is telkens wel iets waardoor het bloeden begint. Zo klinkt het bij jou ook.
Ooh wat heftig wat je hebt meegemaakt. Gecondoleerd met het verlies van je zoontje.. Wat was de reden dat hij is overleden als ik vragen mag? Ik wens je in ieder geval een hele fijne zwangerschap. Hopelijk kun je er van genieten!
Wat heftig zeg om mee te maken Bloem23! Pfff.... En lastig al die bloedingen tussendoor voor de anderen, je wordt er toch angstig van maar gelukkig datje gerustgesteld bent Hellopretty! Hier ook best last van de kwalen: gedurende de dag meerdere steken, soms een kramp of bandenpijn (wat ik nog herken van mijn vorige zwangerschap) en vooral echt erg moe aan t eind van de dag, vanaf uur of 6 kun je me echt opvegen...
@Bloem wat gezellig dat je mee komt kletsen!! Zat eerlijk gezegd echt even met een brok in mijn keel, niet goed wetende wat ik moest zeggen toen ik je verhaal las. Wat ongelofelijk verdrietig! Gefeliciteerd met je zwangerschap en Super fijn dat je het hartje hebt zien kloppen. En hopelijk een voorspoedige zwangerschap en bevalling!!
Niet normaal die vermoeidheid. Ik had er geen last van tot gister. Zo erg dat ik vannacht van 20.00 tot 8.00 heb geslapen (kon gelukkig thuis werken vandaag anders was ik te laat geweest). Einde van de dag overvalt het me gewoon ineens gaat t licht uit. Ik maak me borst alvast nat voor de komende weken
@Hellopretty super fijn dat je hartje hebt zien kloppen en dat de bloeding niks ernstigs is, echt een last van je schouders lijkt me!!! Ik had toen ik de spoed echo kreeg ook iemand in opleiding en dat kon ik ook echt merken alles duurde erg lang en ze was erg onzeker. Ik hoop voor de volgende echo gevraagd of ik iemand mag die niet nog in opleiding is, vond t best lastig om te vragen en voelde me ook een beetje bezwaard maar kreeg er geen goed gevoel bij dus heb t toch gedaan, gaat om zoiets belangrijks!
Dankjulliewel allemaal! Ja er is me beloofd dat ze me goed in de gaten gaan houden. Loop nu bij zowel verloskundige als gyn. Helena, Mijn zoontje is na een goede zwangerschap overleden door een bloeding in de placenta, waarschijnlijk is dit ontstaan tijdens de druk van de weeën. Ontzettend jammer, hij was verder helemaal gezond. De kinderwens is alleen maar groter geworden sinds ik hem in mijn armen heb gehad, dus we zijn enorm dankbaar dat het zo snel weer raak is!! Hellopretty wat fijn dat de echo goed was, wat zul je opgelucht zijn. Lijkt me zo naar om bloed te verliezen.
Heel erg herkenbaar! Ik was al enorm toe aan vakantie maar nu na het werken slaap ik 2/3 uur en daarna slaap ik gewoon weer verder. Wel weer meer bloedverlies vandaag.. lichtroze gemengd met slijm.. vind het echt heel spannend. Maar heb niet het idee dat ik nu een miskraam hem. Met 6 weken zou het vruchtje ongeveer 1 cm zijn die zou ik dan toch wel moeten opmerken?
Was ook blij dat er iemand bij kwam die niet in opleiding was anders was ik niet fijn weggegaan idd. Ik heb maandag ook een afspraak staan die staat al en dan ga ik het ook aangeven idd. Bloedverlies is idd eng maar merk nu wel dat het echt puur komt doordat het allemaal heel erg doorbloed is bij mij en gevoelig.