Spannend! Opzich is een weekje ook zo voorbij, maar het liefst ga je nu. Ja idd Heb er zo'n zin in, maar ook heel erg spannend, we gaan het morgen na de echo ook gelijk vertellen aan onze ouders. Ik krijg nu echt een aardige buik.. heb het idee dat ze al een vermoeden hebben. Heb de afspraak staan op 11.50 uur. Dus dat is mooi op tijd
@Lysta Ja en Nee, spannende tijd en zin zijn nog niet op de hoogte van mijn zwangerschap. Het is fysiek een zware afdeling en erg veel personeelstekort.. Ik voel me enorm belemmerd door de misselijkheid helaas!
Hoi dames...net terug van de 1e (uitwendige) echo. Alles was gelukkig goed....een kloppend hartje mogen zien (geen tweeling). Ik ben twee dagen verder gezet dan ik zelf dacht...wss een vroege eisprong gehad. Succes dames morgen. Hopelijk zien jullie ook allemaal mooi kloppende wonderhartjes.
Wauw wat fijn voor jullie! Wat een verschil in echo tussen 6 weken of 8 weken, ongelovelijk wat er zo snel gebeurd. Heel veel succes voor de meiden die morgen een afspraak hebben, hopelijk prachtige echo's.
Kom ook een beetje meelezen en meekletsen als het mag?! Vorige week 1e echo gehad (aangevraagd vanwege 1e zwangerschap een MA, dus nu wilden we weten of er iig iets in zat) en klein korreltje met kloppend hartje gezien. Eind januari zal het ongeveer worden, even afwachten tot echt 1e Termijnecho dan weten ze het preciezer en ik ga ervan uit dat ik weer 2 weken langer draag, dan kan het altijd meevallen
Owww.. effe delen. Gedroomd dat ik een echo had mn eerste. En dat mn man het niet kon redden. Toen ging die vrouw kijken en zag ze niks.. en zei ze: je liegt. Je leeft in je eigen waanwereld
Prachtige echo Marie!!!! Onwijs fijn zeg! Oe ja dat is een hele nare droom. Maar idd heel herkenbaar die rare dromen. Ik had ook al gedroomd dat t mis ging en überhaupt heb ik rare dromen.
Even update haha. Ik krijg morgen een extra "pretecho". Ik voel echt nog steeds niets, nergens last van, nog steeds geen kwaaltjes. Dus ik ben eigenwijs en doe morgen een extra echo. Als ik dan zie dat het goed gaat, dan kan ik er meer op vertrouwen.
Ja kan me goed indenken dat je dat wilt! Hopelijk is alles inorde! Heb zelf sinds gister ook veel minder last van me kwaaltje en maak me ook een beetje zorgen. Heb a.s. Maandag de afspraak voor de echo staan dus moet nog even afwachten.