Hoi meiden jeetje was is we veel gekletst vandaag was onwijs druk vandaag op werk dus lees nu pas weer bij. @GwoonAn hoe is de echo gegaan? @Pln spannend zeg kan me goed indenken dat je morgen al een echo wilt ivm t bloed verlies. Heeel veel succes, hopelijk is alles in orde en zie je een prachtig hartje❤️! Zag ook een paar berichtje over kwaaltjes die minder of weinig aanwezig zijn en angst. Ik snap jullie helemaal heb deze week gigantisch in angst gezeten en eigelijk was ik er wel van overtuigd dat t fout zat omdat mijn symptomen echt een stuk minder werden en ik een menstruatie gevoel had. En echt ik geloof t nu pas t zegt niks, gister prachtige echo gehad, hartje klopte perfect volgens de vk en zelfs een dag vooruit gezet. Ik weet hoe lastig t is om van je angst af te komen zeker als je nog geen echo hebt gehad maar hoop dat ik je iets kan geruststellen weet hoe naar het voelt!! ❤️
@Leolove jij vandaag succes met de echo! @Pln jeetje wat vervelend meis van het bloedverlies - ga je vandaag? Duim voor je dat het helemaal goed zit! @Sabje333 is dit de eerste keer dat je een hartje hebt gezien na alle miskramen?
Dag dames, hoe gaat het met jullie? Ik hoop voor degene die een echo hebben dat het allemaal goed zit! Ik voelde mij de afgelopen dagen heel beroerd en ik had het gevoel dat het minder werd. Maar gisteravond zei ik al tegen mijn man dat ik me best goed voel ineens. Vanmorgen voelde ik mij ook fit. Dus ik ben nu heel erg bang dat het niet meer goed zit. Ik heb 10 juli pas een echo. Zal ik de verloskundige bellen? Op de één of andere manier wil ik het gewoon niet weten. Ik heb begin dit jaar een missed abortion gehad. Ik wil niet weer hetzelfde meemaken. En ik hoop dat niemand zoiets moet meemaken. Wat zouden jullie doen?
Om je op te beuren, bij m'n zoontje was ik de hele tijd beroerd - en toen opeens had ik een dag dat ik me prima voelde! Dag erna was ik weer beroerd. Het kan echt wel wat schommelen. Er zijn ook een aantal meiden die ook geen kwaaltjes meer hebben maar wel een goede echo hebben gehad hier. Maar zeker even de VK bellen hoor, de zorgen die je je nu maakt zijn ook niet goed. Kan je misschien eerder voor een echo?
Bedankt voor je reactie. Het stelt mij wel gerust. Ik heb nog niet gebeld, maar ik zal straks wel bellen. Ik had bij het maken van deze afspraak al aangegeven dat ik graag eerder een echo wil, maar ze zei dat het niet kon en dat het toch geen zin heeft omdat het dan te vroeg is. Maar ja op 10 juli ben ik 8 weken en 4 dagen zwanger.
ik laat op eigen kosten een vroege echo maken (in samenspraak met de VK) - ben dan 7 weken en 6 dagen - bij het echocemtrum zeiden ze dat vanaf 7 weken het ok is maar liever 7,5 week omdat stel je toch niet helemaal goed heb gerekend dat je dan in ieder geval wat kan zien. Op 3 juli ben je volgens mij 7,5 dus misschien kan je anders ook privé een echo laten maken als het je niet lekker zit?
@Anna4 Dankjewel, ik hoop het ook! Om 10.00 heb ik de echo. Aan de hormonen ligt het in ieder geval niet, kotsmisselijk deze ochtend.
@Anna4 ja die de eerste keer dat ik een kloppend hartje heb gezien @Helena88 wel vreemd dat het per verloskundige zo verschilt ik kon op 7.2 weken mijn eerste echo plannen dus lijkt me dat een weekje eerder voor jou geen probleem moet zijn, zeker niet als je je zo onzeker voelt! Is zon klote gevoel! Als je stukje terug leest zie je dat ik precies t zelfde had ook symptomen die weg gingen en een prachtige echo ook de misselijkheid is sinds 2 dagen weer wat erger, er is echt geen touw aan vast te knopen. Sterkte!
@Pln Oee spannend!! Heeel veel succes!! Hoop dat je zo een prachtige echo laat showen en een kloppend hartje hebt gezien!
Ja misschien ga ik dat maar doen. Even deze dag aankijken. Misschien ga ik me nog anders voelen (hoop ik).
Het verschilt inderdaad heel erg per verloskundige. Klopt jouw verhaal stelt me ook zeker gerust! Ik hoop zo dat ik dat ook heb.. even afwachten nog..
Helaas geen goede echo. Hartje was niet te zien en het vruchtje lijkt een week geleden te zijn gestopt met groeien. Een hoop verdriet.. nu afwachten of er komende week zelf een miskraam op gang komt.
Oh wat vreselijk! Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en hoop dat je snel weer zwanger mag raken van een gezond kindje..
Agh nee meis had zo gehoopt dat er een mooie echo zal komen. Ik vind het echt vervelend dat er best veel meiden slecht nieuws hebben. Hele dikke knuffel voor jullie allemaal Xxx
Ben een beetje nog aan het bijlezen, dus sorry als ik op "oude" dingen reageer. @Pln Wat erg voor je . Sterkte met de verwerking. @Lindavvv fijn dat je pretecho goed was. Goed dat je voor je eigen geruststelling hebt gekozen. Kwaaltjes en geen kwaaltjes hoeven inderdaad niks te zeggen maar fijn is anders. Vorige zwangerschap ook bijna geen symptomen gehad. Als je sommige verhalen leest zijn er mensen die dat ook maar al te graag zouden willen (bijvoorbeeld 9 maanden echt ziek zijn), wat dat betreft is het nooit goed. @Bloem23 Helpt de lactulose? @SoesaM geen tips, behalve kleine beetjes eten de hele dag door. Gember thee wilt ook wel eens helpen en geen vet voedsel eten. Ik had vorig jaar een rol beschuit naast mijn bed staan zodat ik ook iets kon eten als ik 's nachts wakker was, misschien ook iets voor jou? Geloof dat de misselijkheid vaak rond het einde van de eerste trimester weer afneemt, maar dat is nu een schrale troost. Let wel op dat je niet te vaak hoeft over te geven (zodat je bijna niks binnen krijgt), dan meteen aan de bel trekken! @knor1981 Welkom. Wat bijzonder dat je zo nog zwanger bent geraakt. @Mamavanhannah Fijn dat je merkt dat je buik groeit en zo toch weer zekerder bent. Hopelijk heb je straks een mooie echo als je terug bent van de vakantie en was je toch iets vroeger dan gedacht. Je buik groeit al mooi zo te zien. @Sabje333 Fijn zo'n mooie echo. Weer helemaal gerustgesteld? @Mariekje28 Dat instorten herken ik. Ik mag een beetje soepel met mijn werktijden omgaan en nu tegen de vakantie aan is er wat minder werk dus ik ben al een paar keer een paar uurtjes eerder naar huis gegaan voor een powernap. Met de warmte werd mijn dochtertje 's nachts weer wakker en de vermoeidheid hakt er dan extra in. Ik ga ook vroeger naar bed voor zover het hier lukt. @Helena88 Je mag de vk altijd bellen. Ze kunnen je proberen gerust te stellen. Ik snap dat je extra angstig bent.
Januari: 22 Januari || Micchan || 23 jaar || 3e kindje 23 Januari || Elise2014 || ?? jaar || 2e kindje 26 Januari || Lysta || 31 jaar || 2e kindje 27 Januari || Marria || 24 jaar || 2e kindje 27 Januari || Lindavvv || 30 jaar || 1e kindje 28 Januari || Danielle1 || 26 jaar || 2e kindje 29 Januari || Linena || 27 jaar || 2e kindje ?? Januari ||BZD || ?? jaar || ?? kindje Februari: 1 Februari || Daniv1 || ?? jaar || 2e kindje 2 Februari || Hopesept12 || 30 jaar || 3e kindje 2 Februari || Bloemetje26 || 28 jaar || 2e kindje 5 Februari || knor1981 || 35 jaar || 2e kindje 5 Februari || Bloem23 || 25 jaar || 2e kindje 5 Februari || FennaV || ?? jaar || 2e kindje 5 Februari || Roetje08 || 25 jaar || 1e kindje 5 Februari || Suze29 || 32 jaar || 1e kindje 6 Februari || Groen || 27 jaar || 2e kindje 6 Februari || Hellopretty || ? jaar || 1e kindje 6 Februari || Roos198 || 30 jaar || 1e kindje 7 Februari || Roos35 || 36 jaar || 2e kindje 7 Februari || Suusje27 || 30 jaar || 2e kindje 7 Februari || Pln || 25 jaar || 1e kindje 8 Februari || Leolove || 31 jaar || 2e kindje 8 Februari || mamavanhannah || ?32 jaar || 2e kindje 9 Februari || Sabje333 || 29 jaar || 1e kindje 10 Februari || Liesvp || 26 jaar || 1e kindje 10 Februari || Anna4 || 29 jaar || 2e kindje 10 Februari || Mariekje28 || 33 jaar || 1e kindje 10 Februari || GwoonAn || 27 jaar || 2e kindje 11 Februari || patries2310 || ?? jaar || 2e kindje 12 Februari || Mitchni || ?? jaar || 1e kindje 14 Februari || Applejo || 30 jaar || 1e kindje 15 Februari || Lerena || 27 jaar || 2e kindje 15 Februari || Kleinmeisje 93 || 23 jaar || 1e kindje 15 Februari || Helena88 || 29 jaar || 2e kindje Afspraken 29/06 || Roetje08 || eerste echo 01/07 || Anna4 || eerste echo 03/07 || Applejo || eerste echo 03/07 || SoesaM || eerste echo 03/07 || Anna4 || Intake VK 04/07 || Roos198 || Intake vk 05/07 || Liesvp || eerste echo 10/07 || Helena88 || eerste echo Tweede echo 03/07 ||Bloem23 04/07 || Mariekje28 04/07 || Lindavvv 05/07 || Lysta 06/07 || Micchan 11/07 || knor1981 11/07 || Mamahvanhanah 11/07 || Danielle1 12/07 || Marria