Eind januari - begin februari 2018 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemetje26, 27 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lysta

Lysta Bekend lid

4 sep 2015
    585
    64
    28
    Vrouw
    @Danielle1 Mooie echo. Was je moeder blij met haar echocadeautje?
    @Helena88 Fijn dat je echo goed was. Zal een hele geruststelling zijn. En alweer snel de volgende echo.
    @Micchan ze is nu nog wat verkouden, maar niet meer zo erg gelukkig. Wel nog flink hoesten als ze geslapen heeft. Ik denk dat ze hier niet echt de meerwaarde zien van extra echo's als er geen indicatie is, ze controleren wel telkens het hartje dat zal voorlopig wel genoeg zijn.
    @Bloem23 Fijn dat je ook een mooie echo had. Kan inderdaad een wat vroegere innesteling zijn. En uiteindelijk komt de kleine tegen die tijd toch maar wanneer die er zin in heeft ;). Is alleen fijn om een datum te hebben om naar uit te kijken (en er waarschijnlijk vervolgens overheen te gaan :p)

Emotioneel zijn, hier ook last van. Soms met films of reclames. Ga dan maar gauw iets te drinken pakken of zo.
    Hoe gaat het met jullie reukvermogen? Ben zelf nog ontzettend verkouden, maar ik ruik alles. Heb nu zo'n hekel met boodschappen doen bij de super met al die geurtjes daar.

2. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.145
    1.683
    113
    @Lysta ik heb het idee dat ik langzaam iets minder sterk alles begin te ruiken. Hoewel er ook best dagen zijn dat een geur me ineens aanvliegt en ik dategene dus echt niet hoef te eten.

Emotioneel wisselt heel erg. Vooral als ik iets lees over kinderen kan ik ineens de tranen voelen prikken.

3. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    @Lysta ja ze vond het heel leuk, alleen zag ze t allemaal niet zo goed omdat t zo snel ging.
    Vriend zag er ook niet veel van.
    We hadden onze dochter ook mee, en ze was bang dus ook daarom hebben ze het niet goed kunnen volgen.

4. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.145
    1.683
    113
    Jammer dat het zo snel ging. Maar gelukkig wel leuk. Waarom was je dochter bang?

5. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Dit was onze echo vanmiddag. Nog niet zo fotogeniek, haha. Onze eerste sliep altijd tijdens de echos, deze baby maakte een handstand en een salto. Super om te zien.

Bijgevoegde bestanden:

Micchan, Bloem23, Anna4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Wat super fijn zeg al die goeie echo's!!! Is toch weer echt een last van je schouders en stukje meer garantie! Ik mag volgende week dinsdag weer, ben de dagen al aan t aftellen ;)

7. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28
    Zojuist een pretecho gehad...

Ben nu 9.2 weken... hartje klopte mooi, ook gehoord. Baby was lekker bewegelijk... zo mooi om te zien... 31 juli termijnecho! Ik ben verliefd!

Bijgevoegde bestanden:

Micchan, Bloem23, Anna4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Super fijn soesam!! Mooie echo! Was er een specifieke reden dat je een pretecho liet maken?

9. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Heerlijk meid! Blij voor je.

10. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28
    Nee gewoon voor mijn eigen gemoedsrust!

Lindavvv, Sabje333 en Anna4 vinden dit leuk.
  11. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    Meiden hebben jullie nog tips voor de moeheid? En degene die het eerste trimester zijn gepasseerd, hoe gaat het met de kwaaltjes?

Hier net even heel blij - had de angelsound gepakt en een nieuwe batterij erin gedaan (want deed het niet meer) dus dacht laat ik eens kijken of hij het doet en gewoon de hartslag van de baby gevonden! Zo niet verwacht met deze termijn

12. Hellopretty

Hellopretty Actief lid

29 aug 2016
    338
    193
    43
    Vrouw
    Ik zou er gewoon aan toe geven aan de moeheid.
    Ik heb het ook geprobeerd gewoon doorgaan nou werd echt gigantisch terug gefloten iedere keer dan kreeg ik zulke menstruatie achtige krampen dat ik er onzeker van werd.
    Ik wil ook een angel Sound aanschaffen maar ben bang dat ik er helemaal geobsedeerd van wordt twijfel nog een beetje Hahaha

13. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.145
    1.683
    113
    Oh wat leuk.
    Tips voor moeheid heb ik niet, zoveel mogelijk rusten als het kan. Maar dat blijft bij mij ook nog echt de ergste kwaal.

Anna4 vindt dit leuk.
  14. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    Oh dat klinkt ook niet fijn, merk je dat het beter gaat als je je rust pakt?

Snap je punt met obsessie, ik vond het zelf een enorme geruststelling tussen de 13 en 18 weken om het hartje te kunnen horen. Toen ik E begon te voelen heb ik hem niet meer gebruikt.

15. Hellopretty

Hellopretty Actief lid

29 aug 2016
    338
    193
    43
    Vrouw
    Heb er 1 besteld krijg hem morgen binnen:)).
    Ja dat merkte ik echt ben nog steeds moe maar veel minder dan als ik het niet doe.
    Als ik het niet deed kreeg ik die pijn dan heel erg, en dan was ik om 7 uur echt ziek van de moeheid.
    En dat heb ik nu niet meer:))

16. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Oee wat leuk! Ik zit ook te twijfelen om er 1 te bestellen.
    Ik herken wat je zegt ik heb als ik te veel doe vooral fysiek dat ik last krijg van menstruatie/trekkerige pijn en als ik het druk heb meer psychische zeg maar dat ik dan veeel sneller uitgeput ben en even moet gaan liggen.

17. Hellopretty

Hellopretty Actief lid

29 aug 2016
    338
    193
    43
    Vrouw
    Herken het helemaal en idd als je dan gaat liggen knap je redelijk op daarna vind ik.
    Ik wou het eerst niet doen ben van mezelf al een stresskip en een vriendin van mij werd er helemaal Benauwd van omdat ze telkens het hartje niet kon vinden.
    Maar heb me nu gewoon voorgenomen als ik niks kan vinden ligt het gewoon aan mij Hahaha.
    Ik wacht al met smart op de bezorger ben alleen vaak de laatste op de route Hahaha

18. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier ook erg moe, heb nu vakantie en slaap bijna de halve dag! Vorige week een goede week gehad maar sinds gisteren is het overgeven weer begonnen, hoopte dat het over was maar moet blijkbaar nog even geduld hebben.

De angel sound durf ik niet aan! Ook al twijfel ik wel haha.

Hoe gaat het verder met jullie?

19. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.145
    1.683
    113
    Oh lekker vakantie. Hoop dat je over een paar dagen niet meer zo moe bent en ook nog echt van je vakantie kunt genieten.
    Hier ook moe, maar wel minder extreem dan jij. Merk dat ik op zaterdag echt alleen maar kan hangen en me echt een beetje beroerd voel. Maar na een dag rust gaat het wel weer. Alleen is het weekend dan alweer zo ongeveer voorbij pff ;)

20. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Ik ga smiddags voortaan ff liggen als dochter slaapt. Heb 2 wkn geen last grhad van vermoeidheid, en deze week is het weer terug. Niet zo erg als in het begin.
    Maarja de avonddiensten zijn wat dat betreft ook niet erg gunstig.

ik ga ook is kijken voor zo'n angelsound.

Deel Deze Pagina