Eind januari - begin februari 2018 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemetje26, 27 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Welkom! Wat fijn dat je nu zwanger bent zeg gefeliciteerd!!

Ah snap dat het dan heel lastig is om niets te zeggen als iedereen er van weet! Ik heb het mn moeder zus en een vriendin vertelt verder hou ik het nog stil voorlopig

2. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Het is hier al lekker druk in de club!

Wij krijgen rond 7 weken de eerste echo. Als die goed is vertellen er het onze familie en vrienden. Mocht het misgaan vertellen we het ze ook dus kunnen er het net zo goed al vroeg vertellen. Dan daarna na 12 weken pas echt openbaar.

Ik heb gewoin naast vermoeidheid bijna geen klachten, dus maak me best wel wat zorgen...

3. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Dat herken ik wel! Los van vermoeidheid en soms een vlaag misselijkheid voel il me wel goed.. maar t hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat je veel klachten krijgt

4. Mariekje28

Mariekje28 Actief lid

7 feb 2012
    253
    51
    28
    Ik ben met vlagen ook misselijk en erg moe. Mijn borsten doen zeer en m'n darmen rommelen enorm. Voel vanalles in m'n buik, maar zal wel goed wezen....

Jullie trouwens ook allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap, dat het bij ons allemaal goed mag gaan!

Sabje333 vindt dit leuk.
  5. patries2310

patries2310 Actief lid

31 aug 2014
    269
    11
    18
    Hallo allemaal

Na vanmorgen dus echt duidelijkere streep te hebben gehad zou ik graag mee willen praten. Heb in februari miskraam gehad met 11 weken dus zal nu tot de 12 weken echt wel onzeker zijn. Voor nu ben ik uitgerekend op 11 februari. 2e kindje.

Anna4 vindt dit leuk.
  6. Mamavanhannah

Mamavanhannah Actief lid

23 apr 2017
    178
    39
    28
    Vrouw
    Hallo, ik kom er ook graag bij! Vandaag 4,2 weken zwanger, ben 8 feb uitgerekend (volgend mn app). 21 juni eerste echo, ben benieuwd!
    Dit is mijn tweede zwangerschap, heb hier een peutertje van bijna 2 jaar rondlopen :)

Ervaren jullie al veel klachten? Ik ben vooral moe en prikkelbaar:rolleyes:

Anna4 vindt dit leuk.
  7. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Mijn symptomen tot nu toe zijn (wisselt elkaar wel beetje af). Menstruatie krampen en steken, met vlagen misselijk, gevoelige volle borsten, borrelde onrustige darmen en honger.

8. Hellopretty

Hellopretty Actief lid

29 aug 2016
    338
    193
    43
    Vrouw
    Welkom iedereen en gefeliciteerd met jullie zwangerschappen:)).

9. Hellopretty

Hellopretty Actief lid

29 aug 2016
    338
    193
    43
    Vrouw
    Ik merk dat ik heel moe ben en heel erg huilerig kan echt om de domste dingen in tranen uitbarsten Hahaha.
    Verder pijntjes onder in buik heel erg last van mijn darmen en mijn borsten groeien.
    Gelukkig nog niet misselijk.

10. Hellopretty

Hellopretty Actief lid

29 aug 2016
    338
    193
    43
    Vrouw
    Hebben sommige van jullie dat je vaak moet plassen ik loop de wc echt plat.

Sabje333 vindt dit leuk.
  11. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Ja!! Sommige moment heel erg en soms valt t wel mee. Heel vreemd.

12. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ik heb nu ook telkens een soort trekkend/drukkend gevoel denk dat het is wat sommige beschrijven als een bal voelen??? Hebben jullie dit ook?

Ik had bij mn eerste best last van hormonen ik was soms echt niet lief.. betrap mezelf er nu soms echt op dat ik soms dingen wil zeggen waarvan ik dan denk nee dat kan echt niet! En dat ik heel snel geïrriteerd raak.. mensen die bepaalde dingen zinnetje voor zinnetje naar je appen ipv in 1 verhaal ik irriteer me er rot aan vandaag hahaha

13. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Ik erger me ook aan de kleinste dingen! Loop met momenten zo humeurig rond. Vriend zegt dan zat ik blij moet zijn voor de baby. Hij snapt er niks van, van die hormonen :rolleyes:

14. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hahah terwijl de baby ( okee hormonen ) je zo laten voelen hahah heb t gelukkig nog op tijd door en hou ik me nog in hahah.

Wanneer hebben jullie allemaal de vk gebeld?

15. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Wauw wat super! Gefeliciteerd:)
    Wij hebben het nog niemand verteld, wilde dit doen bij ong 12 weken maar mijn buik groeit nu al zo hard dat we dat wss niet gaan redden.
    Dus we gaan het nu waarschijnlijk vertellen na de 1e echo.
    Ook wel weer leuk, hoeven we niet meer zo stiekem te doen :p

16. Mariekje28

Mariekje28 Actief lid

7 feb 2012
    253
    51
    28
    Dankjewel Danielle1 ik heb "gelukkig" al n klein buikje van mezelf, ;) denk dus dat t niemand op zal vallen haha....

Ierana ik heb nog niet gebeld, maar wil dinsdag even mijn gynaecoloog bellen aangezien ik ws via de iui zwanger ben en nu weet ik dus niet of k bij de gynaecoloog langs moet voor de eerste echo of dat dat niet hoeft.

Hoe kiezen jullie een verloskundige praktijk en maken ze de eerste keer altijd n echo om te kijken hoever je precies bent? Kan er op de site van de verloskundige die hier in de buurt zit niks over vinden

HelloPretty, ik moet om de haverklap plassen, en ook snachts.....heel irritant aangezien wij boven geen wc hebben....

17. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hier zit maar 1 verloskundige praktijk.. hier hebben ze wel een echo apparaat maar een oude dus voor de echte echo's moest je naar een andere plaats. Bij de eerste kwam ik pas met 12 weken weer in nl dus toen ging het allemaal anders kon de zelfde dag dat ik in nl was langskomen enzo

18. Mitchni

Mitchni Lid

28 dec 2016
    90
    21
    8
    Vrouw
    Hallo dames,

Ik wil me ook graag erbij schrijven. Had gisteren een positieve test in handen en vanmorgen voor alle zekerheid nog een clearblue test gedaan en deze gaf 1-2 aan. Volgens berekening van internet is t 12 februari

Anna4 en Phoebe vinden dit leuk.
  19. Mariekje28

Mariekje28 Actief lid

7 feb 2012
    253
    51
    28
    Goedemorgen,
    Ik heb echt vreselijk geslapen vannacht, kon niet in slaap komen en daarna heel erg gedroomd. Ws het verwerken van het Zwangerschapsnieuws, maar had liever lekker geslapen. Vanmorgen weer n testje gedaan, natuurlijk ook positief....nu na 4 testen zou ik t toch moeten gaan geloven:D
    Vanmorgen kijken of ik ergens n clearblue test met weken indicatie kan kopen....dan is t echt echt....

Hebben jullie leuke ideeën om het te vertellen aan jullie familie?

20. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ah vervelend dat je slecht hebt geslapen! Dr gebeurt natuurlijk nu nogal wat met jr lichaam enzo dus ook wel begrijpelijk dat je het even moet verwerken

Ik heb op de dag dat ik positief test had 3 testen gehad gister ook test gedaan nog verder nog niet getest maar wel nog een voorraad testen liggen haha waaronder nog 2 digitale clearblue met weken indicator

Ik had zaterdag ook een digitale clearblue gedaan deze had ik ingepakt ( mn zus kwam langs ) mijn dochter deze laten geven en op t rompertje had ik een tekst geschreven waar dan op stond of ze bij de bevalling wilt zijn.
    Mn moeder heb ik het gewoon vertelt..

De rest wacht ik voorlopig nog even mee maar ik ga een shirt bestellen waarop dan iets gedrukt staat dit doe ik mijn dochter dan aan. Zie beetje op om het tegen de rest te zeggen omdat ik vast veel commentaar zal gaan krijgen

Deel Deze Pagina