Eind januari - begin februari 2018 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemetje26, 27 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellopretty

Hellopretty Actief lid

29 aug 2016
    338
    193
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Heftige tijd heb je achter de rug gelukkig dat het nu goed gaat ondanks dat het niet helemaal onbezorgd gaat weet je wel waar het voor is, dat hou ik me bij me zelf telkens voor hihi.

2. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Dat zei die van mij ook. Vooral omdat het mijn tweede is. Ze zei heel mooi: je weet wat je moet voelen. En dat klopt ook.

Reza2306 vindt dit leuk.
  3. AngelSterre

AngelSterre Actief lid

29 mrt 2016
    354
    142
    43
    @Reza2306, gefeliciteerd met je zwangerschap

Hier vandaag weer een echo gehad. 14 weken alweer. Bloeddruk iets aan de lage kant maar hoef me geen zorgen te maken. Wat vaker een beetje chips/zoute drop en gewoon rustig aan doen.
    Helaas geen mooie echo-foto want de kleine wilde totaal niet meewerken en lag geen moment stil hihi. Gelukkig doet hij/zij het goed en lag alles mooi op schema.
    Begin nu ook echt een klein buikje te krijgen, daar geniet ik nu zo van. Had niet verwacht dat ik ooit zou genieten van aankomen, aangezien ik jarenlang heel veel moeite heb gedaan om af te vallen. Maar alles voor het kleine wondertje.
    Begin nu wel last te krijgen van m'n banden, vooral als ik heb gefietst of lang sta,nu ja hoort erbij. De misselijkheid lijkt eindelijk minder te worden gelukkig evenals de pijnlijke borsten.
    Over 3 weken weer een echo:D.
    Suikers vliegen nu regelmatig uit de bocht maar is nog redelijk bij te sturen gelukkig.
    Zo stom iedere keer krijg ik te horen dat je in het 2e trimester last krijgt van hypo's en dus minder insuline gebruikt, maar ik heb juist elke dag meer insuline nodig. Nou ja we moeten het ermee doen helaas en gelukkig kan ik zelf bijsturen doormiddel van de pomp.
    Maandag weer overleggen met de diabetesverpleegkundige dan hoor ik wel of ik het goed doe nu.

4. Lysta

Lysta Bekend lid

4 sep 2015
    585
    64
    28
    Vrouw
    @Hellopretty fijn dat je een goede echo had. Ik zie er geen nub op. Evengoed leuk als ze al zo beweeglijk zijn, ik had maar een luilakje ;)
    @Reza2306 Welkom Reza en gefeliciteerd met je zwangerschap. Het begin is zo te lezen wat minder leuk, hopelijk gaat de rest beter. Wel pittig nog met eentje van 6 maanden erbij. Hoeveel schelen ze straks als de kleine geboren wordt?
    @AngelSterre mooi dat jij ook een goede echo had. Had je veel last van de lage bloeddruk? Het is gunstiger dan een hoge, maar fijn is ook anders. Hier is die altijd wat aan de lage kant geweest, dus inderdaad ook wat meer zout binnen krijgen. Fijn dat je ook al berust bent in het aankomen, je leest wel eens dat sommige er wat meer moeite mee hebben. Maar het is voor een goed doel. Hopelijk gaat het met je suikerspiegel binnenkort weer wat rustiger, t is dat je er al mee bekend bent maar lijkt me toch wat lastig om telkens in te moeten springen.

5. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.145
    1.683
    113
    @AngelSterre hoort er helaas bij he dat aankomen, maar het is er ook weer zo af als de kleine geboren is. Vervelend dat je suiker zo van slag is, die hormonen gooien echt alles overhoop.
    @Reza2306 welkom. Ik snap dat de onbezorgdheid eraf is, maar hoop dat je toch kunt genieten van dit onverwachte wondertje.

6. AngelSterre

AngelSterre Actief lid

29 mrt 2016
    354
    142
    43
    @Lysta, nee niet echt veel last van de lage bloeddruk, af en toe wat duizelig als ik te snel opsta of te veel doe.

@Leolove Ik vind het aankomen gelukkig niet zo heel erg, inderdaad het hoort erbij. Zou het pas minder vinden als ik weer boven de honderd kilo uit zou komen maar dan mag ik nu nog iets meer dan 15 kilo aankomen hihi. Hopelijk blijf ik er net onder en zou niet, jammer dan, dat gaat er dan wel weer vanaf na de bevalling inderdaad.
    De suikers is wel jammer maar had er al rekening mee gehouden. Het motiveert me ook om toch elke dag een flink stuk extra te wandelen met de hond. Goed voor de conditie en de suikers.;)

7. Reza2306

Reza2306 Actief lid

14 dec 2010
    322
    16
    18
    Breda
    @Lysta; onze dochter word 6 jaar deze maand geen 6 maanden haha

8. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Kijk nu al uit naar morgen. We krijgen een 14 weken echo bij de verloskundige omdat we geen combinatie test hebben laten doen. Hoop ook op de uitslag van de nipt.

Bloem23 vindt dit leuk.
  9. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.145
    1.683
    113
    Oh spannend, misschien kunnen ze ook het geslacht al zien dan. Wij he ben gister een goede nipt uitslag tergugekregen. Heel blij!
    Hier geen extra echo. Termijnecho en dan wachten tot 20 weken. Wordt dit je tweede of derde echo?

10. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Dit word zelfs de vijfde.
    Met 6 weken in het ziekenhuis
    7 weken vroege echo bij de vk
    10 weken termijn echo
    12 weken echo indruk ongerust was (die stomme hormonen)
    En nu 14 weken. Hoe heb je de uitslag van dd nipt gekregen? Bij mij is het nu drie weken geleden, had wel verwacht dat ze me zouden bellen ofzo.

11. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ging zonet naar de wc en zag toen dat mn onderbroek een beetje nat was. Nu heb ik wel last van afscheiding maar dit was anders. Geen geur en geen kleur, dit leek wel water of urine maar dat kan ik me haast niet voorstellen, herkent iemand dit ?
    Ben bang geworden dat het vruchtwater is.

12. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

Ons kleintje is overleden dus ga jullie verlaten:cry::evil:

Geniet allemaal nog van jullie zwangerschap hoop dat alles goed mag gaan bij jullie

13. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28

Owh nee wat erg!!!! Heel veel sterkte!

14. Reza2306

Reza2306 Actief lid

14 dec 2010
    322
    16
    18
    Breda
    Wat vind ik dit erg om te horen. Ik kan alleen maar zeggen heel veel sterkte en kracht toegewenst en ik hoop dat je het tzt een plekje kunt geven maar neem daarvoor de tijd die jijzelf nodig hebt!

15. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh lieve lotte, wat verschrikkelijk!
    Weetje met hoeveel weken ?
    Heeel veel sterkte gewenst met alles wat nu komen gaat, veel kracht en liefde gewenst.

16. Hellopretty

Hellopretty Actief lid

29 aug 2016
    338
    193
    43
    Vrouw
    Aaah nee heel veel sterkte.

17. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.145
    1.683
    113
    Ik heb hem per mail gehad. Ze zouden alleen bellen als het niet goed was.

18. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.145
    1.683
    113
    @Lotte ah nee, heel veel sterkte. Wat een klap :(

19. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

Dankjulliewel allemaal hartje is gestopt met 11.6:(

20. knor1981

knor1981 Fanatiek lid