Hallo meiden, Wie is net als ik eind juli uitgerekend?? Het is voor ons de eerste keer zwanger zijn en allemaal super spannend maar ook heel leuk! Wie kletst gezellig mee??
Ik klets gezellig mee! Ik ben waarschijnlijk uitgerekend begin augustus.... het is voor ons ook de eerste dus zeker spannend. Voel jij al iets raars? Ben je ook zo zenuwachtig dat het ineens over kan zijn? Groetjes
Haai Suzanne1, Gefeliciteerd! Gezellig dat je mee komt kletsen! Ik voel eigenlijk nog niets raars. Af en toe een beetje buikpijn. Maar de angst dat het misgaat is hier ook groot hoor. Ik heb nu ook veel meer afscheiding als normaal en soms voel ik dat lopen (sorry voor details) en dan denk ik elke keer: SHIT ongesteld! Ik ga dus ook veeel vaker naar de wc om even te checken dat alles nog oke is! Heb jij dat ook?
haha, nee dat heb ik niet, heb juist totaal geen afscheiding raar genoeg! Wel heb ik steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar dat blijft gelukkig uit.... wel heb ik behoorlijk gespannen borsten en pijnlijke tepels! Ik ga vandaag dokter bellen om te melden dat ik zwaner ben... heb namelijk geen idee wat er allemaal bij komt kijken.... Spannend he, hoop echt dat alles goed blijft gaan! Ben jij al bij de dokter geweest?
Heey, En wat zei de dokter? Ik ben vorige week ook geweest en die stuurde me door naar een verloskundige. En die heb ik vandaag gebeld! Allemaal spannend hoor. Dan moet je ook meteen zo hard-op zeggen: Ik ben zwanger! Ik heb ook geen idee van hoe of wat verder hoor! Kunnen we hier lekker ervaringen delen. Wanneer ben je uitgerekend?
Hoi! Ik kom hier ook meekletsen als jullie dat goed vinden... Ik ben 7 augustus uitgerekend! Nu dus nog maar net 4 weken zwanger, kan het nog niet echt helemaal geloven. Al 4 keer een test gedaan, haha... Hoe gaat het met jullie?
Die afscheiding komt me trouwens bekend voor... ook ik voel het soms lopen (sorry voor de details...), en dan ga ik steeds snel naar de wc...
Heey driekeerdaan! gezellig! een leuk dat je hier ook kan meekletsen he! Ik heb ook al 4 keer getest. Afgelopen zondag weer! Het slaat echt nergens op! maar je wil ergens zekerheid vandaan halen!
welkom allemaal gezellig! Ik heb a.s. woensdag een afspraak met de huisarts.. geen idee wat ze gaat vertellen eigenlijk.... heb heel de tijd het idee dat het zo over kan zijn.... mijn man komt voor de kerst thuis.... dus ben erg blij met een forum, kan ik het lekker delen Spannend hoor de verloskundige..... (ben zelf zo preuts als het maar zijn kan).... hoop dat mijn broek nog niet uit hoeft haha... ik ben 4 Augustus uitgerekend....
Hahahah Suzanne: ik ben ook wel preuts denk ik. We gaan een zware tijd krijgen! hahah! ik denk dat je je daar wel overheen zet na een tijdje! Wat doet je man voor werk? Is hij nu al die tijd niet thuis? Weet hij het al wel?? Heb je het verder al iemand verteld? Ik dit weekend aan mijn moeder. Ik kon het niet langer voor me houden. Ik weet heel goed dat het mis kan gaan maar dan wil ik dat ook graag met haar delen! en dat ze me dan heel hard komt knuffelen!! @driekeerdaan: Hoe voel jij je? al klachten? ik verder helemaal niks eigenlijk. denk dan ook elke keer: zal het dan wel goed gaan! pfffff
danmag ik mij hier ook bij voegen, ik denk dat ik eind juli of begin augustus uitgerend ben dit is voor ons de vierde
Dames er zijn al 2 topics geopend met nog meer dames die in juli of augustus zijn uitgerekend. http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/232685-juli-2011-mamas.html http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/239420-augustus-2011-mamas.html Dit topic doe ik daarom dan ook op slot.