Help! Zojuist een positieve test gehad. (twee zelfs!) Vorige week nog ongesteld geweest en afgelopen dinsdag nog een wat bloedverlies overdag. Wat moet ik geloven. Ik zou 6 april uitgerekend zijn. Wie is er nog meer onzeker, verrast en blij zwanger??
Hoihoi, Heb je wel goed gerekend? Wij hebben nl een week geleden een IUI gehad en kunnen as maandag testen. Als deze test (waar we wel vanuit gaan) twee mooie streepjes vertoont, zijn we namelijk (precies) op 1 april uitgerekend. Als jij op 6 april uitgerekend bent, zou het beteken dat je afgelopen vrijdag bevrucht bent. Het zou kunnen, maar dan kan je nu volgens mij nog geen positieve test hebben. Dus misschien bedoel je dat je op 6 juli dan zwanger zou zijn geraakt (bevrucht) en dan per maand erbij tellen, dan kom je op 6 april uit. In werkelijkheid tel je in weken. 38 weken vanaf het moment dat je bevrucht bent. Artsen tellen er twee weken bij op (vanaf het moment dat je eerste cyclusdag was van je laatste menstruatie) Je kunt ook berekenen via deze site: Uitrekenen zwangerschap Succes en houd ons op de hoogte!
Gefeliciteerd!! Komen jullie ook in dit forum kletsen? http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/373621-april-2013-mamas-d.html Zijn we met meer en anders is het zo verspreid, zou zonde zijn :-D
Vandaag getest eerste ronde gelijk raak zoals het nu lijkt... zondag nog een keer testen! Als alles goed gaat uitgerekend op 1 April!!! Nog wel spannen kan nog misgaan... Sabinemerel ook zelfde datum als ik het goed begrijp?? Alle mama's in spé van harte!