Clauzoe,van harte gefeliciteerd meid! Hopelijk een goede bevalling gehad... Nu lekker genieten van jullie mannetje... Hier gaat het goed...al mag hij zich nu wel gaan aankondigen hoor... Maandag twijfelgeval of ik gebroken vliezen had,dus naar het zkh voor controle, ook ctg en echo gehad,maar was vals alarm...alles zat nog potdicht,nog voldoende vruchtwater enz. Wel wat voorweeen gehad,ook tijdens de ctg te zien op de monitor. Maar nog geen echt werk haha. Hoe gaat het met jullie allemaal? Xxx
Hier de kleine in dwarsligging, gister draaiing gehad, mislukt, dus waarsch KS met 39 weken. Clau had ook KS 3 dagen geleden.
Aha, nu begrijp ik het..ik was hier ook al ff niet meer geweest, maar was benieuwd hoe het iedereen vergaat.... Maar hier word dus niet echt meer gekletst...
Nope, we zitten nu op een prive facebook.... Ik denk ook niet dat we nu nog iemand gaan toevoegen, want het is echt PRIVE nu...
Nogmaals in de groep gegooit, maar iedereen vind het niet prettig als er nu nog een nieuw iemand bij komt die we HIER nooit gezien hebben.....sorry!
Hey San wat ga je hard zeg!! zal bij jou ook niet lang meer duren hier gaat het ook wel goed.. alleen de beeb is volgens mij gedraaid maar woensdag weer voor controle dus probeer niet te stressen haha knuff
ruby we zijn al zo lang bijelkaar en zijn echt heel close met elkaar geworden op fb het is veel priveer omdat vreemden niet mee kunnen lezen we trekken ons echt aan elkaar op we zijn erg op elkaar gesteld mensen die we nog kennen van ons forum is een ander verhaal maar je bent zelf al bij het andere forum dus stort je daar lekker op en geniet daarvan. maar laat ons groepje ons groepje blijven succes met je bevalling
Lieve dames, Het is niet de bedoeling dat dit topic uit de hand gaat lopen. Kunnen jullie aub een beetje letten op hetgeen jullie schrijven naar elkaar toe. Dit is behoorlijk kwetsend om te lezen, zelfs voor mij als "buitenstaander". Groetjes, Babii
Ik vind t ook nogal vreemd overkomen. Gezien t feit datvik niet vreemd ben, eerder kwam ik hier ook..... Maar iedereen moer doen waar ie zich pettig bij voeld, voor mij is dat geen facebook. Ik beperk me liever tot t forum. Succes iedereen met laatste loodjes.
Aaah dames,laten we het gezellig houden...nergens voor nodig dit... Piripiri,ik denk dat ze alleen mensen bedoelen die nog nooit met ons mee gekletst hebben...ik heb zelf ook geen Facebook maar denk niet dat ze jou niet aan zouden melden hoor... Verder hoop ik dat het met iedereen goed gaat,en dat we allemaal een goede bevalling mogen hebben. Angel,jeetje meid balen dat ze niet goed ligt... Sterkte,knuff voor jou! Inkie,ja het gaat snel maar ben nu de dagen aan het aftellen hoor... Dikke knuff voor iedereen! Liefs
ja we bedoelen idd alleen de mensen die nog nooit hier en met ons gekletst hebben. san jij ook suc6 met de laatste loodjes en zet em op voor als de bevalling begint!
Volgens mij ging t ook niet om een bericht tegen mij. Het ging om een bericht tegen iemand die zijn 3e kindje krijgt en diegene had medelijden met haar kids. Bericht is al verwijderd.
Ik vind t ook niet erg, blijkbaar zijn jullie mij dan vergeten aangezien ik destijds veel heb meegekletst. Ik kwam kijken hoe het iedereen vergaat.