Nee de kleine heeft lekker in zijn eigen bed geslapen, werd rond 4:00 wakker, en heeft tot 5:00 gespookt, maar vriendlief is eruit gegaan en zich ermee bezig gehouden zodat hij in zijn eigen bedje bleef. Zodat ik kon slapen, zo lief! En dat had ik echt even nodig! En inderdfaad rotweer he
Hey meiden ! Sorry dat ik er weinig ben Ben sinds afgelopen week weer naar school gegaan. En als ik thuis ben kan ik alleen maar slapen slapen en nog eens slapen!
pff ik slaap al weken heel slecht sinds in zwanger ben! komt dat door de zwangerschap? ben echt moe en val ook snel in slaap maar als ik me omdraai word ik wakker doen mn borsten pijn en dan kan ik niet meer slapen. moet vaak plassen snachts en kan dan niet meer slapen. pfff wou dat ik weer door kon slapen haha zoals altijd!
@Snowy, dat geeft toch niks meid, doe maar rustig aan! @Hettie, wat vervelend voor je joh! Ook jij maar even rustig aan doen. @Inkie, ja rot weer he
Pffff net gedouched en me haar gewassen... tenminste poging tot... werd ineens niet goed onder de douche.. ik had hem al niet te heet gezet en alle deuren open gelaten maar goed... ik werd me toch beroerd heel die douche vol gekotst ik kon nog net uit de douche klimmen en gaan zitten daarna ging het gelijk een stuk beter... maar ben nu helemaal uitgeput... dat is toch niet normaal ik doe al heel de dag bijna niks... en ik kan nog nieteens me eigen douchen en me haar wassen!! Dit is al de zoveelste keer en ik stond er misschien 5 minuten onder...
Ow inkie dat is niet goed hoor! Voortaan een krukje in de douche zodat je alvast zit. Dan hou je wat meer energie over dan te moeten staan.
Ja zat ook al aan een krukje te denken idd.. maar moet ik hiermee naar een dokter of is dat gewoon door de zwangerschap en mijn slechte conditie??
Nou zou zeker even bellen naar de huisarts, miss ook controle op bloedarmoede of ijzer te kort. Of moet je extra voeding krijgen, met extra calorieen(of had je dat al?). Ik zou het zeker even overleggen, want zoals jij het hebt hoort niet bij zwangerschap hoor. Knuffel!
He meiden, Hier eindelijk weer 'ns een berichtje van mij...ik volg jullie nog steeds hoor,maar heb het echt ontzettend druk,en mijn man is geopereerd,dus ook daar druk mee. Als ik weer wat meer tijd heb,zal ik ook wat meer reageren hier. Inkie,ik zou het toch even navragen hoor meid! Liefs
Inkie@ dat klinkt inderdaad niet goed, en is nog gevaarlijk ook! als je onderuit gaat in een gladde douche pffff moet er niet aan denken. hallo allemaal, hier vandaag al de hele dag een zeurende pijn in mijn bovenbuik, met vlagen van misselijkheid. Voelt als een soort spierpijn, kent iemand dit?????? Zo ff lekker shoarma bestellen, o die smaakt zo lekker sinds ik zwanger ben
Morgen meiden! Hier heel veel steken en kramepn steeds onderin mijn buik, baarmoeder is duidelijk aan het groeien.... Verder nog steeds moe en erg verkouden, laatste is erg vervelend, want daar krijg ik ook weer koppijn van Dinsdag weer een echo! @Inkie, ik had dat in mijn 1e zwangerschap ook heel erg, viel overal flauw...in een winkelcentrum, tussen het bed en de kast en ook van mijn fiets!!! Maar niets aan de hand in mijn bloed of met mijn bloeddruk. Nu ben ik ook vaak dizzy en kan niet veel doen, net zoals jij met douchen ben ik heel snel doodmoe en dizzy ook. Ik zou ook een krukje doen of alleen douchen met je vriend erbij. @princess doe maar rustig aan! @tamendon, haha shoarma lol...nou geniet er maar lekker van hoor! Beter dat je eet dan niet he
Hehe klaar met werken, probeer alde heleochtend via mijn telefoon op internet, maar hij deed het niet!!:x Word ik zo sjaggie van. Ik heb even een vraag: Ik word een beetje gek van mij zelf, en mijn vriend word ook gek van mij. Ik ben met vlagen zoooo sjaggie en voel me dan ook ineens heel depresief, niets is meer goed en er kan echt niets meer goeds gebeuren. Ik kan niets hebben,en vind alles teveel. Ieder woord wat me vriend zegt reageer ik op en altijd verkeerd. Bij andere kan ik mij nog een beetje inhouden, maar thuis gaat het echt elke keer fout. Ik voel me dan ook echt ongelukkig, en ik ken dit helmaal niet vasn de vorige keer. Toen was ik 9 maanden echt heel blij en gelukkig! Maar nu ben ik soms echt niet goed! Ikzit hier wel een beetje mee omdat ik het helemaal niet ken van mezelf. Andere ook last van?? Of miss wat tips voor mij?
@ joyce86 Ik herken het helaas deels! Heb zo last van die Hormonsters. Ben ook verschikkelijk chaggerijnig Zowel tegen mijn kids als tegen mijn vriend. Niks is goed en alles is fout !:x Ik denk dat het mischien ook deels door de vermoeidheid is., Geen idee maar vervelend vind ik het wel. Net zoiets als sex ? Nou eeeuh ff geen polonaise aan mijn lijf. Soms "mag" hij een keer 1 keer in de week probeer ik het toe te laten. Voel me zo bitch op dit moment !
Hey meiden, Ik kom weer eens even kijken hier. Alles netjes bijgelezen maar internet is niet echt super hier dus het ging heeeeel langzaam @Inkie Krukje is misschien idd wel verstandig. Kun je gelijk gaan zitten als het niet gaat, of gewoon zittend douchen. Bij het douchen na de bevalling werd ik ook op zo'n krukje gezet, voor het geval je ineens beroerd wordt. @Joyce Mijn humeur is ook echt verschrikkelijk hoor. Soms zie ik het ook echt niet zitten. Zeker als de kleine slecht slaapt en manlief ook nog eens chagerijnig is dan hoeft die zwangerschap even niet meer zo... Vorige zwangerschap ook gehad, maar toen hadden we natuurlijk nog geen kleine. Toch een stuk pittiger zo. @Angel Balen dat je ook nog eens verkouden erbij bent. Je hebt al genoeg te verduren. @Snowy Hier ook al 3 weken geen seks gehad Totaal geen behoefte aan. Moet manlief toch eens z'n zin geven @tamendon Half 11, en dan nog zin in shoarma Kwam ook nog iets tegen over creatief bezig zijn. Ben ik zelf ook niet echt goed in, maar als ik dan naar m'n schoonzusje kijk zou ik het wel graag willen ook. Ze maakt/doet echt leuke dingen! Bij ons gaat de kleine man na een kamertje op zolder. Die hebben we pas door midden gedaan zodat we een extra kamer hebben. De baby komt dan op de huidige kamer van de kleine. Wij hebben ook maar 3 slaapkamers (+logeer/was/kantoorruimte op zolder) maar wij wilde het toch bij 2 laten dus dat is geen probleem. Wij zitten trouwens op de veluwe, Landal Miggelenberg. Schoonzus en zwager zijn 'gelukkig' weer vertrokken. Wij blijven nog tot morgen. Vanavond nog gezellig gourmetten. Kleine is wel heel lastig dit weekend. Heeft sinds donderdag eigenlijk al een beetje koorts. Is nu geloof ik vandaag wel helemaal weg maar van vrijdag op zaterdag heb ik misschien alles bij elkaar 4 uur geslapen, echt verschrikkelijk!! Afgelopen nacht is ie 'maar' van 03.00-04.00 wakker geweest. Hopelijk gaat het vannacht nog beter..
Haha Poemie, daar zijn mijn vriend en ik begin dit jaar geweest! Best leuk park he. Jij ook al weinig slaap door de kleine, hier dus ook nog steeds.. Al ging het vannacht wel goed. Hij werd wakker om 22:30, kwartiertje gehuild (nadat ik bij hem geweest was en had gezegd dat ie toch echt in zijn eigen bedje moest slapen en niet bij mama). Toen hoorde ik hem om 4:30 nog eventjes, maar ging na 5 minuten alweer zelf slapen en om 6:00 hoorde ik hem nog roepen: schooltje toe!!! haha Maar ook toen is ie na 5 min zelf weer gaan slapen, dus al met al heel goed van hem!!
Hej meiden! breek heel even bij jullie in.. In het begin van het forum zat ik ook bij jullie. 3 juli zou ons wondertje komen. helaas een mk geworden. Heb toen zoveel steun aan jullie allemaal gehad dat ik nu ik goed nieuws heb het toch even wou delen.. Ik ben opnieuw zwanger! geen idee hoelang maar de testen zijn super duidelijk.. dus denk zelf 4,5 tot 5 weken... ga gauw op zoek naar een augustus forum.. breek weer uit...