hier ben ik weer even met mn geklaag... sinds een paar dagen vol ik bijna helemaal niet meer dt mn bosten pijn doen!!! word er ook niet meer wakker van snachts!! man vind ze nog wel groter hehe. word er zo onzeker van!! lees zoveel verhalen dat het niet goed gaat! word er nog onzekerder van. kan dit dat het nu al afneemt?? was zo beetje t enge waar ik aan voelde zwanger te zijn.. donderdag 10 wk echo! maak me nu weer zorgen..pfff word gek van mezelf waarom heb ik niet al een dikke buik en voel ik het kindje..haha
Nou ben ik weer even, gister is het echt doorgezet en ben ik het vruchtje verloren (was een hel). Als alles helemaal goed en schon is gaan we meteen weer verder!Ik kom zeker nog eens kijken en ben heel benieuwd hoe het jullie verder vergaat en wat julie krijgen enzo!!!! Bedankt voor de steun! En geniet van de zwangerschap!!!! xx
@Joyce Dan is het toch wel ineens definitief over zo Wel fijn dat je lichaam het zelf heeft opgelost. Veel sterkte met de verwerking nog en hopelijk kun je ons snel melden dat je weer zwanger bent! @Hettie Ik denk dat ze niet oneindig doorgroeien (zou wat zijn ) en dat je er daardoor nu minder last van hebt. Ik zou je daar nog niet al te veel zorgen om maken. @Angel Fijn dat je je eindelijk beter gaat voelen en dat het eten ook beter gaat. Is het nog gelukt met de lampjes? Wat een raar verhaal trouwens weer van dat ziekenhuis. Hopelijk kan je vk je verder helpen. Ik ben gisteren ook weer eens op de weegschaal gaan staan en ik ben al weer 2,5 kilo aangekomen sinds m'n positieve test eind oktober En die weegschaal bij de vk geeft ook nog eens een kilo extra aan in vergelijking met die van thuis, dus daar wil ik al helemaal niet meer op gaan staan! Morgen om 15.00 uur de termijnecho. Vind het wel erg spannend, zeker naar al die slechte berichten hier en in het andere topic
Joyce wat vreselijk moet dat geweest zijn lieverd... ik wens jullie heel veel sterkte toe.... hele dikke knuffel!
BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S 21 juni - Clauzoe 28 juni - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 29 juni - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling) 30 juni - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje) 30 juni - Daggie1984 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje) 01 juli - mm7 (3e kindje, heeft al een jongen en meisje tweeling) 03 juli - ukkie89 (1e kindje) 03 juli - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 05 juli - Alaye (1e kindje, ZKH bevalling) 07 juli - Inkie81 (1e kindje) 07 juli - Poemie (2e kindje, heeft al een zoontje) 07 juli - Red88 (2e kindje, thuisbevalling, heeft al een meisje) 07 juli - XLNS (2e kindje) 07 juli - ikke87 07 juli - judithA (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - gyino (2e kindje, thuis bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - cjpt (2e kindje, heeft al een meisje) 08 juli - Cars (4e kindje, thuis bevalling, heeft al 2 jongens en een meisje) 09 juli - miss28 (1e kindje) 09 juli - manon88 10 juli - mama322 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 10 juli - Kaatje1985 10 juli - Cycaa (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 meisjes) 11 juli - lady Flower (2e kindje, heeft al een dochter) 12 juli - hettie 12 juli - zwanger1981 13 juli - ratatosk (2e kindje, heeft al een jongen) 13 juli - tamendon (1e kindje) 14 juli - Snowy09 16 juli - floortje84 (1e kindje) 16 juli - spannend22 (1e kindje) 16 juli - Ayanna (3e kindje, heeft al een meisje en jongen) ***vlindertjes*** 30 jun - Isis857 (1e kindje) 30 jun - kleinduimpje (1e kindje) 01 juli - Marilouise (heeft al een zoontje) 01 juli - Djonna (1e kindje) 03 juli - Nath86 (1e kindje) 08 juli - Joyce86 (2e kindje) 09 juli - Manon88 (1e kindje) 13 juli - spinnekop (3e kindje) AFSPRAKENLIJST 12 dec - tamaramama afspraak gyn + 4e echo 12 dec - Alaye 2e echo 12 dec - Poemi termijnecho 15:00 13 dec - Clauzoe VK 14 dec - Ratatosk intake vk 14 dec - JudithA 1e echo 15 dec - tamendon 1e echo 15 dec - Daggie1984 termijnecho 15 dec - hettie 1e echo 8:50 16 dec - joyce86 9:45 termijnecho 19 dec - inkie81 15:50 controle gyn 19 dec - ukkie89 2e echo 19 dec - princess86 3e echo 27 dec - Poemi controle vk 03 jan - 14:30 nekplooimeting 05 jan - Joyce86 controle vk 09 jan - Angel78 16:45 geslachtsbepaling 14 jan - Princess86 geslachtsbepaling 17 mrt - Angel78 13:15 3D/4D echo 30 mrt - Kleinduimpje gaat trouwen! BUDDYLIJST Princess86 - Angel78 - Inkie81 Clauzoe - Tamaramama *** voor aanpassingen/aanvullingen stuur een pb naar Angel78 of Poemie***
Afspraken v vandaag: 12 dec - tamaramama afspraak gyn + 4e echo 12 dec - Alaye 2e echo 12 dec - Poemi termijnecho 15:00 Suc6 meiden!
Morgen meiden! Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat het wel aardig. steeds minder misselijk/naar gelukkig dus ik eet al meer. Vriendlief propt me helemaal vol hihi. Verder zo kindjes naar school/psz brengen en dan mag ik naar het ziekenhuis bloed prikken voor VK en de combinatietest. Hoop dat VK vandaag nog even contact opneemt met me over de afspraak van vorige week bij de gyn, want ik ben er nog steeds pissed over. @Hettie, maak je niet teveel druk he meis, niet goed voor beebje Hoe langer je zwanger bent, hoe minder je kwaaltjes worden. @Joyce, zeker een hel! Dikke dikke knuffel meid! @Poemie, lampjes gehaald en erin! Kerstboom staat! Ik blij! haha En ook jij niet teveel stressen meid! Komt allemaal goed! En dat aankomen....geeft niets, hoort erbij. Beter dan alleen maar afvallen zoals hier @tamendon, ik zal je een uitnodiging sturen (komt in je prive berichten) van het clubje. Hoe gaat het met jou?
Hoi meiden! Tamaramama alaye en poemi veel succes vandaag! Angel lekker dat je weer kunt eten zeg! Bij mij is de misselijkheid weer toegenomen helaas.. maar las ook dat dat normaal is omdat in week 10 je hcg level het hoogst is... moest jij ook zoveel bloed prikken? Ik moest toen 10 buisjes en er zaten hele grote tussen hahaha
haha ja ik had er ook heel veel liggen en ook grote.... ik heb ze alleen niet geteld haha. Weet je wat ik gegeten heb net? 2 kaiserbroodjes uit de oven met pittige kip salade 1 magnum dark halve bus pringles paprika 1 oliebol met poedersuiker 1 glas drinken hahahaha goed he
BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S 21 juni - Clauzoe 28 juni - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 29 juni - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling) 30 juni - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje) 30 juni - Daggie1984 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje) 01 juli - mm7 (3e kindje, heeft al een jongen en meisje tweeling) 03 juli - ukkie89 (1e kindje) 03 juli - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 05 juli - Alaye (1e kindje, ZKH bevalling) 07 juli - Inkie81 (1e kindje) 07 juli - Poemie (2e kindje, heeft al een zoontje) 07 juli - Red88 (2e kindje, thuisbevalling, heeft al een meisje) 07 juli - XLNS (2e kindje) 07 juli - ikke87 07 juli - judithA (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - gyino (2e kindje, thuis bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - cjpt (2e kindje, heeft al een meisje) 08 juli - Cars (4e kindje, thuis bevalling, heeft al 2 jongens en een meisje) 09 juli - miss28 (1e kindje) 09 juli - manon88 10 juli - mama322 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 10 juli - Kaatje1985 10 juli - Cycaa (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 meisjes) 11 juli - lady Flower (2e kindje, heeft al een dochter) 12 juli - hettie 12 juli - zwanger1981 13 juli - ratatosk (2e kindje, heeft al een jongen) 13 juli - tamendon (1e kindje) 14 juli - Snowy09 16 juli - floortje84 (1e kindje) 16 juli - spannend22 (1e kindje) 16 juli - Ayanna (3e kindje, heeft al een meisje en jongen) ***vlindertjes*** 30 jun - Isis857 (1e kindje) 30 jun - kleinduimpje (1e kindje) 01 juli - Marilouise (heeft al een zoontje) 01 juli - Djonna (1e kindje) 03 juli - Nath86 (1e kindje) 08 juli - Joyce86 (2e kindje) 09 juli - Manon88 (1e kindje) 13 juli - spinnekop (3e kindje) AFSPRAKENLIJST 12 dec - tamaramama afspraak gyn + 4e echo 12 dec - Alaye 2e echo 12 dec - Poemi termijnecho 15:00 13 dec - Clauzoe VK 14 dec - Ratatosk intake vk 14 dec - JudithA 1e echo 15 dec - tamendon 1e echo 15 dec - Daggie1984 termijnecho 15 dec - hettie 1e echo 8:50 16 dec - joyce86 9:45 termijnecho 19 dec - inkie81 15:50 controle gyn 19 dec - ukkie89 2e echo 19 dec - princess86 3e echo 20 dec - Angel nekplooimeting 27 dec - Poemi controle vk 03 jan - 14:30 nekplooimeting 05 jan - Joyce86 controle vk 09 jan - Angel78 16:45 geslachtsbepaling 14 jan - Princess86 geslachtsbepaling 17 mrt - Angel78 13:15 3D/4D echo 30 mrt - Kleinduimpje gaat trouwen! BUDDYLIJST Princess86 - Angel78 - Inkie81 Clauzoe - Tamaramama *** voor aanpassingen/aanvullingen stuur een pb naar Angel78 of Poemie***
Whahahaha wooow en de dag is nog lang niet om! Zoveel eet ik op een hele dag nog geeneens super goed! Ben trots op je
Angel je brengt me op ideeen met je magnum.... Ik net ook weer bloedgeprikt, mijn suier was de vorige keer t hoog...gek he als je een uur ervoor je volgevreten hebt aan drop!!! Goed verder inmiddels als mijn kleding vervangen door zs kleding...pff moest ik ook echt allemala nieuw kon geen broek meer aan van vorige keren omdat ik zo ben afgevallen. Morgen proeffritje maken in wat waarschijnlijk onze nieuwe auto gaat worden. Angl ben benieuwd wat de vk er mee gaat doen.... Zou klacht indienen bij het ziekenhuius overe hoe ze je behandelde zeg. Achhhh draai me om om de jonges te zeggen dat de tv uit moet omdat we gaan eten....zijn. Ze tegen elkaar aan in slaap gevallen beiden....zo schattig!!! Was gisteren laat en ja vanmorgen kwamen ze toch weer vroeg..mama smelt momentje!!!
@Inkie, geen idee...heb mail gestuurd met alles erin. @Lefbekkie haha, lekker zijn ze hoor die mini magnum dark..hmmmm Ahhh das zeker een smeltmomentje! Hier vannacht trouwens WEER een droom gehad over een meisje! Alleen was ze wel erg groot en kon met 3 dagen al lopen ineens hahahahahaha
@Angel Eten gaat weer goed zo te lezen. Zo vroeg al een magnum Dan moet je je idd wel beter voelen Hopelijk hoor je snel wat van de vk. Je kunt idd ook altijd nog een klacht bij het zkh zelf indienen. Heb ik toen ook gedaan nadat ze me zo belachelijk behandeld hadden. Op de website van het zkh staat als het goed is wel hoe je dat kunt doen. Bij ons kon je ook iemand bellen, vond ik een stuk prettiger dan dat je het op papier moet zetten en weer op antwoord moet gaan zitten wachten. @Inkie Balen dat het bij jou juist weer erger geworden is, de misselijkheid. Hopelijk ben je snel over die piek heen en gaat het weer de goede kant op. @Lefbekkie Je zit al aardig vroeg in de zwangerschapskleding. Ik red m'n nog met een elastiekje bij m'n knoop Hopelijk bevalt de auto goed. Wanneer krijg je de uitslag van het bloedprikken? Nog maar 2 uurtjes tot de echo. Schiet gelukkig aardig op. Oh, kleine wilt naar bed, ga dus maar even met hem mee naar boven
Zo, kleine ligt op bed. Hij stond al op het punt om zelf naar boven te lopen Hij was ook al om 05.30 uur wakker, dus hij was ook wel moe. Hebben jullie trouwens ook last van algehele lamlendigheid? Ik heb echt nergens zin in, kan me bijna nergens toe zetten. Ik ben zelfs vandaag voor het eerst sinds hele lange tijd niet wezen wandelen met de kleine, terwijl het toch echt wel mooi weer is. Kan me er gewoon niet toe zetten om schoenen/jassen aan te trekken en naar buiten te gaan... De was wordt tegenwoordig alleen maar opgeruimd als ik geen plek meer heb voor een nieuwe was. Als ik iets nodig heb pluk ik het wel van het wasrek.