Ik heb t echobureau even gemaild gister omdat ik 9 jan een geslachtsecho heb staan maar dan ben ik volgens de VK pas 15 weken en 2 dagen dus lijkt me wat vroeg...maar ik had net een mail terug dat ik gewoon mag komen dan en als ze het niet goed kan zien mag ik een week later op haar kosten terug komen!!
Meiden met echo succes vandaag! Poemi mooi buikie hoor! Angel wat fijn dan ze dat zo oplossen zeg! Ik had gister dat bureau gebeld die nekplooimeting doet ik wilde weten of ze dan ook een foto maken.. toen zij ze dit is een serieus onderzoek voor fotos ga je voor een pretecho of de 20 weken echo tsss.. zit nou te twijfelen of ik voor die tijd niet nog een pretecho moet maken heb nog geen armpjes en beentjes gezien en ook geen beweging lijkt me zo leuk... Ik snap ook niks van me lichaam ze zeggen toch dat rond de 12 weken alles beter word.. nou ik word met de dag misselijker en beroerder pfffff
@Inkie Je bent ook nog geen 12 weken Hopelijk is het over één week helemaal anders @Angel Netjes dat je terug mag komen als ze het niet goed kunnen zien. Ik heb nog even de vk gebeld over die bruine afscheiding, nou ja, de assistent dan. Waarschijnlijk is het wat oud bloed wat los kan komen door die inwendige echo. Als het vrijdag nog zo is mag ik de vk op mobiel bellen, hoef ik niet ongerust het weekend in. En als ik me zorgen maak mag ik natuurlijk altijd eerder de vk bellen.
Poemi hoop het.. hoe is het met jou misselijkheid? wat fijn dat je dan mobiel mag bellen is idd wel beter dat als je je nog zorgen maakt je daar het weekeind niet mee in hoeft
Inkie, vreemd dat je geen foto krijgt. ik heb nu 2 nekplooimetingen gehad en bij beide een foto gekregen waar ze de nekplooi meten. ik zou er gewoon wel om vragen. Ennuh je bent nog geen 12 weken he. Ik werd bij beide met 13 weken beter...dus nog ff afwachten... Poemie, balen zeg. En wel bellen dan he als het aan houd!
Hoi meiden! Hoe gaat het met jullie? Vandaag een goede eerste echo gehad. Alles leek goed en precies op schema. Off toch een hele opluchting.
Morgen! Ik voel kriebeltjes etc onderin mijn buik!!! Jaaaa ik voel de kleine!!! De eerste met 14 weken, de tweede met 12 weken en nu de derde dus met bijna 12 weken...damn, wat speciaal weer! Voelde het eergisteren al maar dacht: neh zal wel niet. Maar gisteravond weer en ja hoor, ik herken het! WOW! @Judit, oh wat fijn meis!!
BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S 21 juni - Clauzoe 25 juni - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling) 28 juni - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 30 juni - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje) 30 juni - Daggie1984 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje) 01 juli - mm7 (3e kindje, heeft al een jongen en meisje tweeling) 03 juli - ukkie89 (1e kindje) 03 juli - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 05 juli - Alaye (1e kindje, ZKH bevalling) 07 juli - Inkie81 (1e kindje) 10 juli - Poemi (2e kindje, heeft al een zoontje) 07 juli - Red88 (2e kindje, thuisbevalling, heeft al een meisje) 07 juli - XLNS (2e kindje) 07 juli - ikke87 07 juli - judithA (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - gyino (2e kindje, thuis bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - cjpt (2e kindje, heeft al een meisje) 08 juli - Cars (4e kindje, thuis bevalling, heeft al 2 jongens en een meisje) 09 juli - miss28 (1e kindje) 09 juli - manon88 10 juli - Poemi (2e kindje, heeft al een zoontje) 10 juli - mama322 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 10 juli - Kaatje1985 10 juli - Cycaa (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 meisjes) 11 juli - lady Flower (2e kindje, heeft al een dochter) 12 juli - hettie 12 juli - zwanger1981 13 juli - ratatosk (2e kindje, heeft al een jongen) 13 juli - tamendon (1e kindje) 14 juli - Snowy09 16 juli - floortje84 (1e kindje) 16 juli - spannend22 (1e kindje) 16 juli - Ayanna (3e kindje, heeft al een meisje en jongen) ***vlindertjes*** 30 jun - Isis857 (1e kindje) 30 jun - kleinduimpje (1e kindje) 01 juli - Marilouise (heeft al een zoontje) 01 juli - Djonna (1e kindje) 03 juli - Nath86 (1e kindje) 08 juli - Joyce86 (2e kindje) 09 juli - Manon88 (1e kindje) 13 juli - spinnekop (3e kindje) AFSPRAKENLIJST 15 dec - tamendon 1e echo 15 dec - Daggie1984 termijnecho 15 dec - hettie 1e echo 8:50 16 dec - joyce86 9:45 termijnecho 19 dec - inkie81 15:50 controle gyn 19 dec - ukkie89 2e echo 19 dec - princess86 3e echo 20 dec - Angel nekplooimeting 27 dec - Poemi controle vk 03 jan - 14:30 nekplooimeting 05 jan - Joyce86 controle vk 09 jan - Angel78 16:45 geslachtsbepaling 09 jan - Tamaramama controle + 5e echo 14 jan - Princess86 geslachtsbepaling 07 feb - Tamaramama controle + 6e echo (20 weken) 17 mrt - Angel78 13:15 3D/4D echo 30 mrt - Kleinduimpje gaat trouwen! BUDDYLIJST Princess86 - Angel78 - Inkie81 Clauzoe - Tamaramama *** voor aanpassingen/aanvullingen stuur een pb naar Angel78 of Poemie***
Afspraken v vandaag: 15 dec - tamendon 1e echo 15 dec - Daggie1984 termijnecho 15 dec - hettie 1e echo 8:50 Suc6 allemaal!!
Angel, wat fijn meis dat je de kleine voelt! Lijkt me zo super, maar ik weet niet hoe het voelt...dus ben benieuwd! Meiden met echo's vandaag veel plezier,en wel showen hier he! Ik mag maandag weer voor echo 13+1 en dan ga ik vragen of ze een foto van de nub willen maken...las hier op het forum dat het met 13wkn voor 95% zeker is dat het geslacht dan goed te raden is...ben nieuwsgierig! Liefs
haha Princess, ik moet volgende week dinsdag voor de nekplooimeting (ben dan 12 weken en 3 dagen) en ik vraag ook naar de nubfoto hoor Spannend he hihi. het voelt als kleine kriebeltjes en soms 'plopjes'
Goedemorgen dames, ff een verslagje van de vk. alles was goed, de kleine was alleen zo actief dat ie liever liet horen hoe goed ie naar dat app. kon schoppen dan dat ie de harttslag liet horen. uiteindelijk wel ff gelukt hoor en de vk heeft een vermoeden door de hartslag dat het een jongen is m'n mannetje helemaal blij ahhahah maar ze zei ook ik heb het ook heel vaak fout hoor hahaha. maar als ik er over nadenk was er wel degelijk verschil kwa hartslag tussen deze beeb en me meiden. maar het was wel flink haasten hoor want ik als bruistablet dacht dus dat ik om 19.45 moest en op een gegeven mom kreeg ik een agenda item op me tel dus ik keek ook niet meteen dus ik kijk ik tegen me man oooo we moeten er over 3 min. al zijn bleek ik om 18.15 een afspraak te hebben hahah. echt dit belooft nog wat voor de rest van de zwangerschap hahahha
haha Clauzoe, jij ook al lekker vergeetachtig? maar fijn dat het weer goed was en dat de kleine lekker schopt!
Hallo allemaal Net de termijn echo gehad. Het hartje hebben we zien kloppen, we konden het niet horen. Wederom lag mijn baarmoeder te ver naar achter waardoor de meting niet duidelijk was maar volgens deze meting was ik 9 weken en 1 dag, maar over 2 weken mag ik terug komen voor een nieuwe termijn echo. Foto hebben we niet meegekregen omdat het zo onduidelijk werd, die krijgen we ook over 2 weken. Maar al met al het hartje klopt en het is gegroeid dus alles ziet er goed en gezond uit!!!! Ik kwam hettie tegen bij de vk haha erg leuk ze mocht na mij, ben heel benieuwd hoe het de rest vergaat vandaag.
Hoi meiden! Goeie echo's alweer zie ik gelukkig maar hoop bij de andere ook goed nieuws.. Angel eeeecht!!! Wat leuk en bijzonder! Ben zoooo benieuwd hoe dat voelt lijkt me heel speciaal.. En misschien een domme vraag maar wat is een nubfoto???
Moet je ff bij echo's kijken Inkie, daar staat alles erover. ja tis heel leuk weer...echt super!Maar tis maar heel af en toe dat ik wat voel hoor haha.
ff snel vanuit mijn moeder thuis! echo was heel goed~! meting was 10wk dus klopt precies! mooi kindje gezien en ook zien bewegen zooo mooi!! bij de eerste meeting lag het kindje niet recht dus klopte de meting niet maar de laatste meting klopte welhaha
@Angel Leuk dat je de beeb al voelt. Erg vroeg zeg! @Clauzoe Fijn dat alles goed was. Haha zat idd best groot verschil tussen de tijd die jij dacht en die het echt was! Gelukkig was je nog wel op tijd. @Tamendon Bij jou ook alles weer goed, fijn! Bij mij hebben ze trouwens een inwendige echo gedaan i.v.m. een naar achter gekantelde baarmoeder en zo was alles prima te zien! Nou ja, erg is het ook niet om over 2 weken weer terug te moeten komen! @Hettie Ook al een goede echo! Gelukkig alleen maar goednieuws berichten hier Mooie foto trouwens! Hier nog steeds een beetje twijfel over de combinatietest... Als we dat nog willen moeten we wel redelijk snel beslissen. Pff.. Moeilijk...
@Hettie, wat fijn meis!! @Poemie, ik doe de nekplooimeting wel. Ik heb er al bloed voor laten prikken (combinatietest) en volgende week dinsdag dan de echo. Erg spannend. Ik heb het bij alle kindjes laten doen.