Wat een goed nieuws allemaal vandaag, gelukkig! Ik weet even niet meer wie het had, maar ik heb ook lichtroze/bruine afscheiding gehad rond 8 weken,en ook na een inwendige echo. Het duurde ongeveer 3 tot 4 dgn. Hoe gaat het nu met je, is het al gestopt? Liefs
@Daggie Fijn dat alles weer goed was! @Princess Dat was ik, en het is nu al wel weer bijna over gelukkig. @Angel Wat voor uitslag had je bij je eerste 2 kindjes dan?
Wat fijn dat de echos allemaal goed waren meiden!! Ik laat ook nekplooimeting doen in januarie heb er ook al bloed voor geprikt.. Weet niet wat ik vanavond had maar ik kwam thuis en ging op de bank zitten en een kwartier later werd ik ineens beroerd hele slappe armen en benen helemaal trillen heel zwak en zweten me hart ging ook heel snel... kon niet eens meer op me benen staan... even daarna wat gegeten en daarna ging het langzaam beter... iemand een idee wat dit kan zijn??
Ik krijg alleen maar uitwendige echo's maar als het hartje maar klopt en het groeit ben ik tevreden. Dan wacht ik wel 2 weken voor een goede meting. Alle andere dames gefeliciteerd met de mooie echo's
Poemie, bij beide kindjes was de combinatietest goed. Precieze uitslagen weet ik niet meer, maar erg weinig risico op ... Dus geen verder onderzoek. Duimen dat dat bij deze ook weer is! Inkie, wat eng! Jeetje meid. Had je was gedaan daarvoor, gefietst, hard (snel) gelopen, zware tas(sen) gedragen? Of misschien toch van het weinige eten...
Inkie klinkt als lage bloedsuiker..... Of hele lage bloeddruk.. Even in de gaten houden hoor!! Wat een mooie echo en echoberichten zag ik langskomen! Echt super hoor. Hier verschrikkelijk moe vandaag en bij ons thuis is het net Pieterburen momenteel geloof me die zeehondencreche is niets met het geblaf van ons... Wordt er ook zo moe van. Maar goed vandaag kunnen we de nieuwe auto al ophalen, leuk! Ben benieuwd. Verder lekker nog maar 1 dagje werken en dan heerlijk een weekend vrij!!! (hmm de week erna nog maar 3 daagjes en dan vakantie!!!) Iemand nog een ideetje voor traktatie KDV (afscheid gelijk ook) waar ik niet zoveel tijd aan kwijt ben.....?
He Angel wat zie ik nou..??!?!!! JARIG JOEPIE DE POEPIE!!!! Laat je lekker verwennen en maak er een leuke dag van!
Hahaha thanx meiden!! @lefbekkie, wat fijn zeg de nieuwe auto! Wel balen nog steeds dat gehoest en geproest zeg..hier ook helaas
O en net voelde ik ook mijn kleintje voor het eerst!!!! dat geplop herken je echt meteen weer!!! Zo gaaf zo heerlijk!! Heb vorige keer mijn jongen pas laat gevoeld omdat de placenta voor lag, maar de eerste voelde ik ook al vanaf bijna 12 weken, zo gaaf!!!!!! Ben helemaal verliefd!
Vanaf wanneer kun je dat voelen dan, en wat voel je dan? Zijn er hier meer mensen die terug gezet zijn? De vk wil me nog niet terug zetten ,maar heb nu 2 echo's gehad en op allebei zou ik 5 dagen terug gezet worden. Maar de vk wil 2 weken wachten voor de definitieve datum. Ipv dat ze ff inwendig kijken, moet ik maar wachten met mijn uitgerekende datum. Angel Gefeliciteerd!!!!!!
Angel HAPPY BIRTHDAY!!!! dat je maar lekker verwent mag worden!! dikke knufff Ik moet maandag weer voor controle dus vraag dan wel ff wat het kan zijn.. ben gister wel voor het eerst in weken even weg geweest maar heb daarna nog rustig bij me broertje op de bank gezeten een paar uur.. denk dat het idd te laag bloedsuiker was of lage bloeddruk.. wek gek had twee uur daarvoor 2 oliebollen op... Wat vervelend dat er zo veel zo verkouden zijn bah.. maar het is ook zo vies en koud buiten bah..
Thanx meiden!! tamendon, ik voelde bij allemaal plopjes en trillinkjes bij de eerste met 14 weken, 2e met 12 weken en deze dus met 11 weken en een aantal dagen. Inkie, maandag controle, mooi zo...maar doe het weekend ff rustig aan dan??
@angel van harte gefeliciteerd @inkie ik denk dat je idd een lage bloeddruk heb, ben gisteren middag in t zh beland had nog steeds hartkloppingen en wordt continu zo licht in me hoofd, is hart filmpje gemaakt en div testen gedaan. maar komt bij mij ook door een hele lage bloeddruk 93/59 dus veel te laag moet meer snacks tussen door eten bijvoorkeur zout.. dus nootjes en zoute drop en andere gezonde dingen moet nu in iedergeval om de 2 uur wat eten en erg rustig aan doen, had gisterten ochtend de hele badkamer schoongeboend en toen was t erg heftig dus dat mag niet meer geen groote afstanden meer lopen en rusten als de kids ook rusten, dus nu periode van rust hoop dat t snel weer beter gaat. liefs tamaramam p.s iedereen gefelciteerd met de goeie echo's