Eind juni/begin juli 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angel78, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    *Inbraak*

Daggie, fijn dat alles goed was en alweer vooruit gezet. Verder alles goed met m'n dinnetje?

Angel, gefeliciteerd!!!

*Uitbraak*

2. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Thanx meiden!

Tamaramama, doe jij echt rustig aan!?!?!?!
    Niet meer zo laten schrikken hoor!!

Lyanna, thanx meis!

3. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ga me best doen, heb nu af en toe ook hulp van vriedinnen met kids en die helpen me dan ook beetje in huis is een heel fijn gevoel maar vindt het moeilijk om te accepteren maar ja moet wel he:)

4. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Herkenbaar met het accepteren ;)
    Maar DOEN!

5. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Heel herkenbaar maar meiden wanneer gaan we naar ons lijf luisteren en onszelf en ons groeiende kindje prioriteit geven!!

Beebje voelt in het begin als plopjes alsof je kleine ballonetjes voelt knappen in je buik. Later wordt het duidelijker en op het einde wist ik precies waar een voet of hand zat haha.
    het kriebelt in het begin vooral.

6. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Tamaramama wat een rot gevoel he.. maar een lage bloeddruk kan gelukkig geen kwaad toch? Ik weet niet of het bij mij lage bloeddruk is... ben bang dat als ik dan zout ga eten en het is dat niet dat het kwaad kan ofzo... vraag maandag wel even of ze willen kijken.. maar doe idd wel rustig aan meis!!

7. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Lefbekkie jij ook al zo vroeg!!! Ik wil ook hahaha maar weet nog geeneens of mijn beeb beweegt nog nooit gezien... zit ook nog steeds te wachten op een buikje... Laatst dacht ik dat het zo ver was maar bleek na een flink wc bezoek fals alarm whahahaha sorry....

8. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    angel gefeliciteerd met je verjaardag!! heb je een fijne dag gehad?

verkouden hier dus ook allemaal pff ik ook word er gek van! haha soms als ik weer moet hoesten denk ik aahh arm kleintje haha weet nniet of ze er iets van merken?
    wanneer kan je eigenlijk voor een echo kijken wat het gaat worden?

9. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Angel Gefeliciteerd met je verjaardag! En alweer bijna 12 weken, wat gaat de tijd snel!

@Tamaramama Jeetje meid, wat heftig allemaal. Doe rustig aan en goed voor jezelf en de beeb zorgen. Hulp accepteren is idd moeilijk, maar wel even het beste momenteel.

@Tamendon Ik neem aan dat je bij beide echo's 5 dagen minder ver was dan je zelf dacht, en niet alles bij elkaar 10 dagen terug gezet? Bij de eerste echo met 5 weken was ik 3 dagen teruggezet. Bij de echo met 7 weken weer 2 dagen teruggezet (dus 5 totaal), en bij de laatste echo ben ik weer 2 dagen vooruit gezet.

@Inkie Ik heb ook eens zoiets gehad als jou, net na de bevalling toen ik 's nachts m'n bed uitkwam om even te plassen, maar toen werd het ook echt zwart voor m'n ogen. Denk dat ik toen op het punt stond om flauw te vallen maar ben net niet gegaan, hing ongeveer aan de deurpost. Misschien toch te maken met een lage bloeddruk?

@Lefbekkie Dus toch de auto van de proefrit gekocht? Veel plezier met de nieuwe auto :)

Morgen hebben we de 90e verjaardag van m'n oma, mooi moment om het aan de rest van de familie bekend te maken.

10. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Angel gefeliciteerd mup! Heb je een leuke dag gehad?

Liefs

11. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    hoe is het met iedereen op deze mooie zonnige dag??

12. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Thanx meiden!
    Ja ik ben flink verwend hoor.

En vandaag dan 12 weken...wow! Toch weer speciaal hoor!

13. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden
    Vandaag wel ff een schrik momentje gehad :(
    ik was met me mannetje de stad in en toen werd ik gebeld door me districtleidster en die vertelde me dat er afgelopen vrijdag tegen sluitingstijd een poging tot overval is geweest op me werk :(
    gelukkig was me collega zo scherp om er voor te zorgen dat de klanten bleven staan waar ze stonden zodat de sensor van de deur niet reageerde en de deur dicht bleef.
    met gevolg dat de man met de bivakmuts de winkel niet in kon.
    Gaat een heftig weekje worden volgende week voor iedereen. en nu maar hopen dat ze niet terug komen om een nieuwe poging te gaan wagen :(

14. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Angel heerlijk meis dat je zo verwent bent! En 12 weken nu ben je in de veilige zone toch of moet week 12 dan ook nog helemaal???

15. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Clauzoe wat heftig zeg.. en wat een lef! In deze tijd is het in alle winkels vreselijk druk maar ook veel te halen natuurlijk gelukkig is het goed afhelopen..

16. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Clauzoe, wat erg zeg!! jeetje gelukkig ist niet gelukt!!

Inkie, nou veilig ben je in mijn ogen nooit als je alle verhalen bij de vlinders leest, MAAR officieel ben je met 12 weken de risico maanden door.

17. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Meiden,

ik heb nu 2 dagen al heeeeeel erg steken en krampen in mijn buik, echt heel naar....ik ga maandag maar ff een plasje wegbrengen, want ik weet het niet...denk blaasontsteking...

18. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Pffff net een heel verhaal getypt doet me tel ineens raar en alles weg... nog maar een keer...

Angel wat naar lieverd.. ik heb ook al een paar dagen pijn maar denk dat het bij mij me darmen en maag zijn..

Ben ook zooo misselijk zo erg is het nog niet eerder geweest.. hoop dat het snel over gaat..

Vraag over eten huzarensalade en selleriesalade eet ik af en toe nou las ik gister de verpakking en er zit eigeel in verwerkt... nou heb ik het opgezocht en de helft zegt niet eten waaronder een vk en de andere helft zegt het kan gewoon... welke is het nou?

19. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

Hier is het even stil geweest, hele week ziek op de bank gelegen vanaf vandaag gaat het weer wat beter, heb een flinke verkoudheid gehad, heb nu nog wel een soort van oorontsteking, dus miss morgen toch ff langs de huisarts.

Verder gaat het hier goed, nog steeds maar heel af en toe een beetje misselijk en eten gaat hier prima, moet alleen niet te lang van te voren al gaan beslissen wat we eten en gewoon eten waar ik zin in heb.

Mijn (.)(.) verschillen van dag tot dag met de pijn, en mijn darmen beginnen nu wel een beetje op te spelen.

Maar al met al als ik lees hoe misselijk jullie allemaal zijn dan hoor je mij echt niet klagen.

Wat ik alleen een beetje raar vond is dat de vk afgelopen donderdag alleen maar een echo gemaakt heeft, ze heeft me niet gewogen en geen bloeddruk opgenomen of niks.

20. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    @inkie: ik had het er afgelopen week ook over met mijn vk,en zij zei beter niet eten...dus ik laat het staan.

Morgen om 15.45 een echo, en hopen dat ze de nub zien, kan niet wachten om onze prullie weer te zien...gisteren lekker geshopt met mijn man en opa en oma voor babylief...alles is leuk en mooi! Gelukkig heeft manlief een 13e maand ;) haha...

Deel Deze Pagina