@joyce, hier nog niet misselijk gelukkig...sterkte! @Djonna, hoort erbij allemaal helaas @Marilouise, je bent zwanger moppie! Je bent al misselijk en al... Niet onzeker zijn!!! knuff Ik ben deze keer helemaal niet zo onzeker...testen deed ik alleen omdat ik het zo leuk vind haha. Nu heb ik 15 nov mijn 1e echo en ik heb nu een instelling van: ik zie het allemaal wel....zo raar!
goedemorgen meiden, hier heerlijk uitgeslapen vanochtend! Vandaag lekker een dagje vrij! hier ook emo, toen zondag de finale rugby van NZ tegen Frankrijk was werd ik haast emotioneel toen NZ gewonnen had... echt zoo stom! Maar goed, dan denk ik wel weer..jaah ik ben zwanger! yummi, wat zou dat schrikken zijn geweest bij je vorige zwangerschap al die bloedingen..hopelijk blijft het je deze x bespaart! maar snap dat je daar best wel eens angstig voor bent. joyce wat vervelend dat je zo misselijk bent..ik herken het helemaal! gelukkig hoef ik nog niet spugen.. jij hopelijk ook niet op je werk? sterkte meid! marilouise, wat naar dat je zo onzeker bent meid..wel fijn dat je man zo goed met je meedenkt, daar heb je wat aan! is je misselijkheid gezakt door wandelen? Misschien is dat ook wel wat voor mij dan.. Ik wil eigenlijk straks proberen om even te sporten..al is het alleen maar een beetje zwemmen..
Hoi meiden, Gisteren de eindelijke bevestiging gehad na een weekend tuurdertjes. wij zijn zwanger! ben dolblij! maar ook angstig tegelijk. Het is ons eerste kindje. mag ik ook met jullie meeschrijven?
Welkom Nath! ik zal je op de lijst zetten, moet het volgende weten: uitgerekende datum, heb je al kids (zo ja geslacht), zkh of thuis bevalling? heb je al afspraken?
Leuk! haha Nee dit is ons eerste kindje. Als het goed is is 3 juli de uitgerekende datum. 8 november de verloskundige bellen. mag met 6 weken hier pas.. helaas! haha maar dat is het natuurlijk zo.. van't weekend onze ouders vertellen.. nu eerst maar eens een nieuwe banner zoeken!
BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S 22 juni - Clauzoe (3e kindje, ZKH bevalling heeft al 2 meisjes) 24 juni - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling) 28 juni - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 28 juni - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 29 juni - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje) 29 juni - Joyce86 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 30 juni - Isis857 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 30 juni - Djonna (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 01 juli - Marilouise (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje) 02 juli - Yummy (2e kindje, ZKH bevalling eigen keus, heeft al een zoontje) 03 juli - Nath86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 05 juli - Daggie1984 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje) AFSPRAKENLIJST 01 nov - Isis857 1e afspraak gyn + 1e echo 01 nov - Djonna 1e afspraak VK 03 nov - Tamaramama 1e echo 03 nov - Yummy afspraak MvM 04 nov - Tamaramama Intake VK 08 nov - Nat86 VK bellen voor intake 10 nov - Princess86 1e echo 14 nov - princess86 intake VK 15 nov - Angel 19:50 1e echo en intake VK 16 nov - Lefbekkie 16:30 Intake VK 17 nov - Clauzoe 1e echo 18 nov - Clauzoe intake VK 07 dec - Lefbekkie 19:30 1e echo
Doe jij eens een mooie banner maken!! HUP! JE BENT ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ennuh testje showen!!!
Ik weet het dat ik niet onzeker moet doen, misselijkheid was gezakt maar kon alleen maar janken onderweg, omdat ik de bomen zo mooi vond!!! ik snap mezelf niet meer, had daastraks een heel mini mini mini spoortje bloed echt te mini voor woorden eigenlijk. nu niets meer te bekennen. even een vraag hebben jullie ook zoveel last van afscheiding? wordt er moe van !
Ik heb wel veel last van afscheiding maar alleen met afvegen zeg maar.....dus dat scheelt..maar als ik verder ben lijkt het alsof mijn vliezen gebroken zijn zoveel hahaha...*nu lach ik nog* haha ja waren de bomen mooi?
hej marilouise, ik heb ook last van meer afscheiding.. wittig.. waarom bel je de arts niet voor een bloedtest? Misschien geeft je dat meer rust?? zit vast wel goed
Man zei al laat het nu even een beetje los en ben niet zo onzeker, klopt wel toen ik zwanger was van onze zoon had ik een fikse fulltime baan met veel verantwoordelijkheid en was ik dik 50 uur per week aan het werk, had ik de tijd niet om er bij stil te staan, nu zit ik thuis en kan ik er hele dagen aan denken. Dus heb besloten dat ik om 12 uur weer kost wat kost flink ana de studie ga, even gedachten verzetten en daarna ga ik in de tuin aan de slag (met handschoenen aan ) dan is deze dag weer zo om.
nath, die is prachtig!! marilouise, goed zo! lekker afleiding! maar heb je wel een digi test gedaan al? Die gaf mij alle zekerheid van alle 13 testen hihi
mij ook hoor die digitale.. dus is inderdaad misschien wel een goed idee? Net op gegeven voor mvm.. fijne dag meiden.. ik ga werken..
Hey dames, FF kort van mij een berichtje, moet zo weer aan t werk. @marilouise Goedzo ff je gedachten verzetten!! En idd eveneen digitale test of langs de ha voor een bloedtest!!Het zit vast helemaal goed!! @Angel: 13 testen hahaha jij bent graag erg zeker!!! Ik zit nu op 4 en daar blijft t bij!! @nath Duidelijke test!!! Afscheiding hier gelukkig nog helemaal niet. Trouwens 17 nov eerste afspraak bij de verloskundige en ook gelijk een echo!! Yoehoe heb er echt zin in!! Test van vandaag en de test van een paar dagen geleden en vandaag:
@joyce 86 jouw testen van een paar dagen terug zo zien mijn testen van gisteren en eergisteren er ook uit. Ik moet mezelf gewoon niet gek maken. zaterdag ga ik pas weer een test doen, heb toch een druk weekend. en maandag moet ik toch naar de huisarts en ga ik de gyn bellen. Ik ben zowiezo een onzeker persoon, dus dit zijn weer van die fijne dingen, en ik besef me maar al te goed dat het nog heel pril is. het komt ook puur door die stomme kapotte test van gisteren. terwijl ik daarna nog een mooie positieve test heb gehad. Wat een rust nu de kleine op bed ligt. Ow ja wat zouden jullie doen, zaterdag hebben we een feest van iemand uit man zijn voetbalteam wordt 50 daarvoor gaan ze met zijn allen eten, man had ons al opgegeven voor hij wist dat ik zwanger ben, en het eten is bij de chinees nu ben ik overal beroerd van maar daar zie ik tegenop. Maar afzeggen is geen optie de chinees is aan de ene kant van ons huis en de feestlocatie aan de andere dus het team gaat zien dat we wel thuis zijn. ik denk maar even kiezen op elkaar en toch maar mee gaan eten met eventueel een paar bezoekjes aan toilet! daarna ga ik even mee naar het feest handje geven en dan snel mijn bedje in man komt wel thuis is 60 meter lopen !
@marilouise Oww dan worden je testen vast nog duidelijker!! En over het feestje, of je man gaat alleen, of je gaat gewoon mee maar eet niet zoveel omdat je gewoon niet helemaal lekker bent, beetje griep ofzo. Hier net bij de intertoys geweest,was een kopavond voor mensen met een uitnodiging, 15 procent korting! DRUK DRUK DRUK ni normaal!!! Maar ff een duwfiets gekocht voor ons meisje! Echt heel leuk.