Tamendon bah hoop dat je snel van je verkoudheid af bent nu en oorontsteking kan flink pijn doen... Bij mijn echos ben ik nooit gewogen en ook geen bloeddrukmeting... ik moet morgen weer voor controle maar geen echo helaas... ga het wel nog proberen of ze niet heeeeel even willen kijken Princess ooh ok zie je nou ik heb het nu dus ook gister voor het laatst gegeten hoop niet dat het kwaad kan heb het heel veel op brood gegeten de laatste tijd..
Zal vast geen kwaad kunnen hoor, en elke vk zal ook een andere mening hebben misschien, en er zijn ook genoeg meiden die er niet eens bij nadenken. Maar zo ook met drop, dat zou ook slecht zijn, maar ik pak af en toe gewoon een dropje hoor... Liefs
haha en ik moet drop eten... verschilt idd heel erg per vk of gyn. kom ok maar weer ff kieken, hele weekend lkkr verwend door manlief gaat al wel iets beter maar moet zoveel eten dat t me neus ondertussen wel uit komt...
haha ik wou net vragen of rundvlees salade mag eten met kerst? als ik wel is op internet lees maar je helemaal geen kruiden ofzo meer eten! dan kan je volgens mij niks meer eten er stond knoflook, bij en ik eet ook altijd kruidenboter met kerst??
Goeie morgen meiden, Wat lastig allemaal he wat we wel en niet mogen, volgens mij mag ei wel als ie maar hard gekookt is of t is als je een gekluts eitje goed doorbakt. maar ja t is voor een goed doel om ons eet patroon aantepassen. Hier een heerlijk weekend gehad heerlijk verwend door manlief. hoe doen jullie t met kleding al mijn shirts kruipen continu omhoog, maar vindt het nog vroeg om nu zwangerschapskleding te kopen want dan kan je straks en zomer en winterkleding kopen. liefs tam
hettie, kun je gewoon eten. Kruiden ook. Tis gewoon dat je er maagzuur van kan krijgen nu... En drop.....tamara, dat je dat nu meer moet eten is voor je bloeddruk, van drop gaat ie namelijk wat omhoog. Ik loop al in positiekleding, kan ook niet anders met die nu al grote buik hier.... Ga straks even een plasje inleveren bij de dokter, ik vermoed blaasontsteking, want mijn onderbuik voelt echt heel naar... Morgen nekplooimeting, damn wat spannend!!
wat vervelend een blaasontsteking, maar ook dat hoort erbij. Ja k weet dat ik nu idd meer drop moet eten ivm me bloeddruk maar geen prob mee vindt dat namelijk heerlijk..
Angel,wat vervelend meid...hoop dat je er met een receptje snel vanaf bent! Oooo spannend voor je morgen... Ik mag vandaag weer naar de echo yippieee hahaha Weet niet of er vandaag meer meiden echo hebben, maar anders succes en have fun! Liefs
Princess succes meis geniet er van! Ik moet vanmiddag voor controle ik ga gewoon een beetje zeuren of ze niet toch heel even willen kijken.. ik ga gewoon me allerliefste glimlach opzetten whahahaha angel spannend meid morgen knuf
Goed zo inkie, gewoon doen!! Nou geen blaasontsteking hier, dus vk gebeld en als ik meer pijn krijg en/of bloed moet ik meteen bellen. Mocht om 12:30 hartje komen luisteren maar dan zitten de kindjes net aan het brood en morgen een echo dus afgeslagen.
Toen bij mijn meisje zeiden ze (was ik veeeeel verder) dat je er weeen van kunt krijgen, maar nu nog niet neem ik aan... maar donderdag weer urine inleveren, just to be sure... maar ik maak me nu wel wat druk om die nare steken hoor.... Hoop maar dat de echo goed is morgen.
BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S 21 juni - Clauzoe 25 juni - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling) 28 juni - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 30 juni - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje) 30 juni - Daggie1984 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje) 01 juli - mm7 (3e kindje, heeft al een jongen en meisje tweeling) 03 juli - ukkie89 (1e kindje) 03 juli - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 05 juli - Alaye (1e kindje, ZKH bevalling) 07 juli - Inkie81 (1e kindje) 10 juli - Poemi (2e kindje, heeft al een zoontje) 07 juli - Red88 (2e kindje, thuisbevalling, heeft al een meisje) 07 juli - XLNS (2e kindje) 07 juli - ikke87 07 juli - judithA (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - gyino (2e kindje, thuis bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - cjpt (2e kindje, heeft al een meisje) 08 juli - Cars (4e kindje, thuis bevalling, heeft al 2 jongens en een meisje) 09 juli - miss28 (1e kindje) 09 juli - manon88 10 juli - Poemi (2e kindje, heeft al een zoontje) 10 juli - mama322 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 10 juli - Kaatje1985 10 juli - Cycaa (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 meisjes) 11 juli - lady Flower (2e kindje, heeft al een dochter) 12 juli - hettie 12 juli - zwanger1981 13 juli - ratatosk (2e kindje, heeft al een jongen) 13 juli - tamendon (1e kindje) 14 juli - Snowy09 16 juli - floortje84 (1e kindje) 16 juli - spannend22 (1e kindje) 16 juli - Ayanna (3e kindje, heeft al een meisje en jongen) ***vlindertjes*** 30 jun - Isis857 (1e kindje) 30 jun - kleinduimpje (1e kindje) 01 juli - Marilouise (heeft al een zoontje) 01 juli - Djonna (1e kindje) 03 juli - Nath86 (1e kindje) 08 juli - Joyce86 (2e kindje) 09 juli - Manon88 (1e kindje) 13 juli - spinnekop (3e kindje) AFSPRAKENLIJST 19 dec - inkie81 15:50 controle gyn 19 dec - ukkie89 2e echo 19 dec - princess86 3e echo 20 dec - Angel nekplooimeting 27 dec - Poemi controle vk 03 jan - 14:30 nekplooimeting 05 jan - Joyce86 controle vk 09 jan - Angel78 16:45 geslachtsbepaling 09 jan - Tamaramama controle + 5e echo 14 jan - Princess86 geslachtsbepaling 07 feb - Tamaramama controle + 6e echo (20 weken) 17 mrt - Angel78 13:15 3D/4D echo 30 mrt - Kleinduimpje gaat trouwen! BUDDYLIJST Princess86 - Angel78 - Inkie81 Clauzoe - Tamaramama *** voor aanpassingen/aanvullingen stuur een pb naar Angel78 of Poemie***
Afspraken v vandaag: 19 dec - inkie81 15:50 controle gyn 19 dec - ukkie89 2e echo 19 dec - princess86 3e echo Suc6 meiden!!
Angel wel heel fijn dat je morgen weer moet komt nu wel even mooi uit.. ben zo benieuwd hoe dat gaat een nekplooimeting had al meiden gehoord die zijden dat het vreselijk veel pijn deed omdat ze heel hard moesten duwen om het goed te zien en ik maar denken het is maar een echo...
hallo dames @angel, sterkte meis!! hoop dat het "niks is: en dat je er snel van af bent!!! zou je me op de 2ste kunnen zetten? alvast bedankt!! las iets over koudeschotel.. wist niet dat dat gevaarlijk kon zijn.. eet het ook vaker.. haha las over zwangerschapskleding.. heb ik ook al 2 weken aan ofzo.. heb me toch een buik!! haha pas al lang niet meer in me eigen kleding! haha