@angel.. sorry meis voor de onduidelijkheid! haha 28 juni is mijn uitgerekende datum! balen dat het zo'n pijn doet bij je ...
Hoiiiii ben ik weer en toch een echo gehad jeeeej alles was goed was wel moeilijk om te zien ze moest ook hard duwen want de baby zit nog helemaal onderin het holletje wel hartje weer gezien en beentje en ze armpje zat heel schattig voor zijn gezichtje hij lag heerlijk te slapen ben weer helemaal blij
Hoi Allemaal, Weer even een berichtje van mij.. Reageer niet zo vaak maar lees wel altijd de verhalen maar kan i.v.m werk niet zo vaak terug reageren.. Net weer terug van de echo, en ben helemaal verliefd! Het was al heel druk aan het bewegen en het is al 5.75 cm lang. Zon verschil met de 1echo ben zo trots Hartje klonk ook goed gelukkig.. Ben 1 dag vooruit gezet dus ben vandaag precies 12 weken. @ Angel nog van harte met je verjaardag. En ik hoop dat de steken alsnog uitwijze op blaasonsteking voor je.. @ inkie Gefeliciteerd met je mooie echo!!
Angel, wat naar mop! Hoop dat je morgen een mooie echo hebt, en dat die steken heel onschuldig zijn! Mijn duimen draaien voor jou mop! Inkie, wat fijn dat je toch een echo hebt gehad, heeft die lieve glimlach toch geholpen haha! Ukkie, fijn meid dat je een goede echo hebt gehad! Wij zijn ook helemaal in de wolken, alles erop en eraan, was goed wakker,en aan het zwaaien! Was nu ongeveer 7cm,dus klopt precies...ennnnnn we weten wat het wordt, yippieeeee! Foto staat in mn album Liefs
Tamaramama princess en ukkie dank jullie wel meiden!! En ukkie en princess wat fijn dat bij jullie ook alles goed was jeeeeeeej
Ukkie princess en Inkie!! wat een fijn moment he!! geniet ervan!! @princes.. weten ze dat al? bij mij kon ze het niet zeggen, want met 12 weken leek het nog allemaal het zelfde.. dus voor een jongen als voor een meisje!
@ ukkie: ik had het ook niet verwacht, maar ze kon het al duidelijk zien, en misschien is het met 13wkn weer net wat beter zichtbaar? Geen idee?
Hey meiden heb hier een dilemmatje Mijn zusje is helemaal happy want ik heb altijd gezegd dat ze peettante mocht worden en dat word ze ook, maar we hebben niemand voor peetoom. Mijn vriend zijn familie is helemaal compleet buiten beeld, geen kontact komt ook niet meer goed. Nu heb ik wel een peettante en oom van mij die zelf geen kinderen kunnen krijgen die ik kan vragen of 1 van mijn ouders maar dan heb ik het idee dat ik iemand voor het hoofd stoot, en alleen een peettante klinkt ook weer zo zielig. GRRRRRRR... kan zo boos worden op mijn schoonfamilie, die hebben ons 2 jaar geleden zo in de steek gelaten en wij zitten er maar mooi mee. Wij geven de kleine straks ook doopnamen en laten hem/haar dopen. Iemand miss tips voor mij???????????????????????????????????
BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S 21 juni - Clauzoe 25 juni - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling) 28 juni - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 28 juni - Daggie1984 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje) 30 juni - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje) 01 juli - mm7 (3e kindje, heeft al een jongen en meisje tweeling) 02 juli - ukkie89 (1e kindje) 03 juli - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 05 juli - Alaye (1e kindje, ZKH bevalling) 07 juli - Inkie81 (1e kindje) 10 juli - Poemi (2e kindje, heeft al een zoontje) 07 juli - Red88 (2e kindje, thuisbevalling, heeft al een meisje) 07 juli - XLNS (2e kindje) 07 juli - ikke87 07 juli - judithA (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - gyino (2e kindje, thuis bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - cjpt (2e kindje, heeft al een meisje) 08 juli - Cars (4e kindje, thuis bevalling, heeft al 2 jongens en een meisje) 09 juli - miss28 (1e kindje) 09 juli - manon88 10 juli - Poemi (2e kindje, heeft al een zoontje) 10 juli - mama322 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 10 juli - Kaatje1985 10 juli - Cycaa (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 meisjes) 11 juli - lady Flower (2e kindje, heeft al een dochter) 12 juli - hettie 12 juli - zwanger1981 13 juli - ratatosk (2e kindje, heeft al een jongen) 13 juli - tamendon (1e kindje) 14 juli - Snowy09 16 juli - floortje84 (1e kindje) 16 juli - spannend22 (1e kindje) 16 juli - Ayanna (3e kindje, heeft al een meisje en jongen) ***vlindertjes*** 30 jun - Isis857 (1e kindje) 30 jun - kleinduimpje (1e kindje) 01 juli - Marilouise (heeft al een zoontje) 01 juli - Djonna (1e kindje) 03 juli - Nath86 (1e kindje) 08 juli - Joyce86 (2e kindje) 09 juli - Manon88 (1e kindje) 13 juli - spinnekop (3e kindje) AFSPRAKENLIJST 20 dec - Angel nekplooimeting 27 dec - Poemi controle vk 03 jan - 14:30 nekplooimeting 05 jan - Joyce86 controle vk 09 jan - Angel78 16:45 geslachtsbepaling 09 jan - Tamaramama controle + 5e echo 14 jan - Princess86 geslachtsbepaling 19 jan - Ukkie89 3e echo 07 feb - Tamaramama controle + 6e echo (20 weken) 17 mrt - Angel78 13:15 3D/4D echo 30 mrt - Kleinduimpje gaat trouwen! BUDDYLIJST Princess86 - Angel78 - Inkie81 Clauzoe - Tamaramama *** voor aanpassingen/aanvullingen stuur een pb naar Angel78 of Poemie***
Goedemorgen! Vandaag echo (nekpl.meting) !! Super spannend! @Daggie, haha geeft niets meid, heb het aangepast in de lijst! @Inkie, sorry dat ik niet online was maar ik was doodmoe...blij voor je hoor weer een mooie echo!! @ukkie, wat fijn!! Erg leuk voor je! En dank je wel @princess, mooie foto! fijn dat alles weer goed was! @Jeetje Tamendon, das ook niet leuk zo he Maar alleen een peettante is toch ook goed! Fijne dag allemaal!
Angel: succes vandaag meid, laat even weten hoe het gegaan is he! Tamendon: ik zou dan ook alleen gaan voor peettante denk ik! X
Zal ik doen Princess! Ik ben wel erg zenuwachtig hoor want de steken die ik voel worden alleen maar erger Ben nu gewoon bang dat het hartje niet meer klopt ofzo.... Ja daar gaan we weer...ik ben weer eens onzeker...zucht... Ik ga denk ik toch maar een dopler aanschaffen zodat ik naar het hartje kan luisteren....
Joepie eindelijk die twaalf weken in zicht!!!! Voelt toch wel heel lekker!!! Blijf me zorgen maken maar dat schijnt vaker voor te komen dat je je bij een tweede of derde meere zorgen maakt.... Ja Angel is dus heel normaal! Prenatal zo even leegkopen! O ja oplossing voor omhoogkruipende shirts.... Ik doe in het begin altijd een neutrale kleur, zwart of zo, buikband om en daarover mijn shirt, krijg je laagjeseffect en dan mag je shirt best wat hoger vallen! Iemand nog een tip voor iets tegen hoest wat je wel mag als zwangere?
Angel succes vandaag mop!!! Hoelaat moet je? Tanendon dat is idd heel lastig zou het ook niet weten in jou situatie..
Ik moet 13:45 meiden. lefbekkie, dat doe ik nu dus al die buikbanden, is echt nodig haha ik weet zo niet wat je mag tegen hoest....even in apotheek vragen? En gefeli met je 12 weken he!!
Thnx girl! Ga zo maar weer eens richting apotheek...wordt er gek van..... Tamendon een kan ook prima hoor, ik ben niet katholiek maar wij kennen ook wel een soort peetouders idee... Bij de oudste hadden we er twee maar die relatie ging net voor de geboorte over..ja toen maar een haha... Doopen doen wij niet aan, wij dopen als volwassene, maar wel opdragen.. Onze jongens hebben ook allebei extra namen..