Angel dat vroeg ik me ook al af waar zit de nub is dat dat holletje tussen de beentjes? Heb het ff opgezocht.. volgens mij moet je beeb wel verdomde goed in beeld liggen om te kunnen zien wat het word hahah princess jij hebt echt geluk! Gister konden ze bij mij.niet eens de beeb meten lag nog te ver naar onder..
Thnx meiden dan word het toch alleen een peettante, mijn zusje heeft ook een vriend en die wil niet, en mijn zusje ga ik het niet ontnemen. Buikbanden@ hebben jullie die nu al nodig??????????? Heb er 3 gekregen van een kennis maar is alle 3 maat L ik heb zelf maat S denk dat ik er nooit in ga passen hahaha
Tamendon nee hier nog niet kan me strakke spijkerbroeken zelfs nog aan alleen moet savonds wel me knoop en rits open hahaha Aaaangelllll....... waar blijf je nouuuuuuu
Alles was weer goed met beebje, hartje klopte en beeb was lekker druk! Nekplooi was ook lekker klein: 1,7mm.
Angel mooiste echo die ik tot nu toe gezien heb! Zooo duidelijk echt geweldig en ook nog een goeie uitslag wat wil je nog meer Me beste vriendin is drie maanden geleden bevallen en nou vroeg ze me of ik morgen een uurtje kan oppassen.. ze moet ergens heen en om die tijd moet ze ook haar flesje hebben enzo... ik voelde me zoo gevleid whaha dat ze dat kleine hummeltje aan mij toe vertrouwd.. heb nog nooit op een baby gepast... vind het super leuk maar ook beetje eng haha
@tamendon, ik heb al een grote buik he, dus ik draag al een paar weken positiekleding en ja ook buikbanden zodat ik nog mijn normale truien en t-shirts aan kan.
hallo dames!! hoe is het hier? angel fijn dat de nekplooi goed was!! en weer een mooie echo! ik wil ook nog een echo met 12wk maar bijna niemand heeft meer plek haha! waarom kunnen we zn ding ook zelf niet kopen haha nog 1 dagje werken morgen en dan vakantie!!! vrijdag nog ff kerstborrel op het werk en dan vertel ik het aan mn collegas! want anders zie ik ze pas weer het nieuwe jaar en wil het 1 jan voor iedereen bekend maken dus voor familie enz en wil niet dat het werk het moet horen via internet! dus nog ff geheim houden kan niet wachten!!
Nog even Hettie..en je mag het vertellen. Spannend of niet? Jee waarom is 1 van ons geen echoscopiste? konden we regelmatig even langsgaan haha
ja heeel spannend geen idee hoe ik t op mn werk moet vertellen en hoe ze reageren!! familie weet ik wel hah jaaa dat zou leuk zijn als dat kon angel hah
Morgen lieve meiden!! Op mijn nub foto word alleen maar meisje gezegd! whaaaaaaaa Zou geweldig zijn!!
Goeie morgen meiden, ohw ik voel me zoveel beter als vorige week al ben ik wel aangekomen door t vele eten whahhaha. Heb maandag gewoon schade gereden nmet onze auto )lkkr als je weet dat je m wil verkopen), vandaag maar even bij een bevriend schade bedrijf langs kijken of ze t kunnen uitdeuken zonder spuiten, en me bumper weer ggoed vast zetten. Hopen maar. k zou ook wel weer ff in me buik willen kijken duurd toch wel lang dat er nu elke x 4 wkn tussen zit voor k weer n echo krijg en ja weet t ik heb nog geluk. Volgende week gaan we proberen de twins weer bij elkaar te laten slapen op 1 kamer, hopen dat t lukt dan kan de baby op de "baby" kamer en wij gewoon op onze slaapkamer. mocht datt niet lukken gaan wij naar zolder en de baby op onze kamer. volgende week mannetje lkkr weekje vrij, ff genieten met t gezin. andere nog leuke plannen vandaag? liefs tam
Suc6 tamara met de twins, hoop dat t lukt. Wat balen van de auto zeg!! Ik heb vandaag geen plannen en dat bevalt me prima