Eind juni/begin juli 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angel78, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Angel wat fijn dat alles goed was met je kleine beeb.

Foto`s van echo en buik in mijn album geplaatst net.

groetjes

2. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Tamaramama ooh wat rot van je auto meis en hoop dat het lukt met de tweelinf... fijn dat je je ook een stuk beter voelt :)

Ukkie mooie echo meis!

Angel lekker niks doen is ook heerlijk :)

Vabmiddag mag ik even op een babytje passen voor het eerst en vind het dood eng hahaha

3. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Inkie, have fun!! Komt vast goed!

Ukkie, mooi buikje meis! Maar ik zie geen echo?

4. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    dankjewel. de echos heb ik naar het test album verplaatst.
    Jou echo is super duidelijk trouwens.

@ inkie dankjewel en komt goed met oppassen.

5. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    zoooo anders heb je gewoon vakantie!!heerlijk!! haha alleen vrijdag kerstborrel en verassing tijd haha!
    mijn mannetje heeft 27-12 een echo geregeld !! ahhh lief toch! een pretecho gewoon zwart wit omdat ik het met 12 weken nog ff wil zien!voor we het aan iedereen wil vertellen!! dan ben ik bijna 12 weken maar hoe groot zal het kindje dan zijn? en zal er al meer te zien zijn dan met 10 wk??

6. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Angel Ik ben benieuwd of ze gelijk hebben met die nub! Nog eventjes en dan weet je het!

@Tamaramama Balen van je auto, zeker als je hem wilt verkopen. Hopelijk gaat het een beetje lukken volgende met het slapen van de tweeling.

@Ukkie Mooie buik hoor! En ook nog een mooie echo, leuk!

@Inkie Hoe is het oppassen gegaan? Zie je het wel zitten dat je over 6 maandjes continue zo'n kleintje in huis hebt? ;)

@Hettie Lekker vakantie, ben jaloers! En Ukkie en Angel hebben een echo met 12 weken in het fotoalbum staan, kun je het verschil zien met 10 weken :)

Hier hartstikke druk. Werk mega druk, heb afgelopen weekend zelfs wat werk mee naar huis genomen, die 24 uur standaard nu is echt even te weinig. Dan zo ook nog kerst, blehh... Zal blij zijn als het januari is, hopelijk wat meer rust. We hebben ook nog eens sinds donderdag een Wii in huis, dus daar moet ik me natuurlijk ook nog even mee bezig houden ;)

Gisteren heb ik het aan m'n andere collega's verteld. Eentje stond bij het bureau van onze leidinggevende (we zitten met gemiddeld 10 man op kantoor) de vakantiebriefjes te bekijken en even de zomervakantie's op te noemen die al waren ingediend dus toen zei ik dat ik volgend jaar 4 maanden vakantie heb. Zij gelijk: Wat? Ben je dan weer zwanger ofzo??? Dus ik gelijk: Ja. Ze riep het behoorlijk hard, dus gelijk de hele afdeling heeft het gehoord :D :D Ook weer mooi opgelost. Alles wordt nu ook gelijk op m'n hormonen gegooid :D

7. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jeeehhh!!!!!!!! M'n man is eindelijk overstag, we gaan voor een geslachtbepalende echo!!! Ik helemaal blij :D Morgen bellen voor een afspraak. Z'n gevoel is nu ook een beetje van jongen richting meisje gegaan, dus hij wilt het toch ook wel erg graag weten nu :D

8. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf hoeveel weken kun je dat zien? 16 ofzo?
    Hier begint mijn buikje nu te groeien maar vooral in de breedte zeg maar.

9. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Poemi wat verevelend zo veel werk maar straks een paar dagen lekker genieten en fijn dat je collegas het nu allemaal weten scheelt weer een hoop toch :) en die geslachtsecho jeeeeeeej hahaha

nou vandaag dus opgepast en het was zooooo leuk ze heeft alleen maar gelachen en geslapen.. geen een keer gehuild en een flesje gegeven en een poepbroek verschoont ieeuuwwww voor mij dus ook de eerste keer groene plak poep en het stonk... en zij maar lachen hahaha misschien heeel dom maar wist niet dat babytjes zo veel plooien hebben daar beneden daar gaat die poep ook tussen zitten hahaha goed schoonmaken dus... Kan niet wachten tot ons kleintje er is.. en dan maar hopen dat ie net zo lief is en net zo stil hahaha

10. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    @hettie, de mijne was met 12w3d 6,5cm. Leuk joh! Have fun!

@poemie, haha ja zo kun je het ook op je werk vertellen ;)
    Oh wat leuk een geslachtsbepaling!!
    Balen dat het zo druk is joh :(

@Tamendon, vanaf hoeveel weken kun je wat zien? geslacht? meeste echobureau's doen het met 16 weken ja.

@Inkie, haha ja die plooien ;) leuk he :p
    Dus je vuurdoop gehad qua poepbroek? mooi zo..heb je dat ook weer gehad..
    maar wat fijn dat ze zo lekker rustig was joh!

11. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    goeie morgen meiden,

@poemie wat leuk een geslachtsbepaling, wou jij het eerst wel en je man niet?

@inkie wat fijn dat t oppassen zo lkkr is gegaan geeft jezelf toch ook weer wat zelfvertrouwen voor de toekomst.

@hettie heerlijk vakantie in de kerst periode, week of 2?

gisteren naar 2 bekende auto bedrijfen geweest en 1 van de 2 gaat nu onze auto uitdeukenn en spuiten (op zaterdag) dus dat scheelt weer hoop dat we t eruit halen qua verkoop maar dan ziet ie er in iedergeval weer netjes uit.
    Had gistern ochtend zo een druk programma dat ik in de middag helemaal instorte had echt teveel gedaan, en me kids wouden ook nog eens niet slapen en sávonds weer niet, nu liggen ze nog heerlijk te tukken.Ga ze vanmiddag maar eens op een later tijd stip naar bed doen want ze hebben t nog wel nodig want anders is er geen land te bezijlen met ze :x

Zometeeen komt me schooonzus en dan gaan we kerstppakketten maken voor de jongens erg leuk, 4 stuks zij heeft gelukkig alle boodschappen gedaan;)
    En voor rest maar beetje rustig aan.

fijne dag meiden leifs tam

12. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Angel whaha jaa zoo schattig en idd heerlijk dat ze zo rustig en makkelijk is :) hoe is het daar zijn de kids al lekker druk voor de kerst en oud en nieuw?

Tamaramama wat fijn dat het geregeld is met de auto! En zelf lekker kerspaketjes maken wat een leuk idee!

13. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    joehoe!! 11 weken haha!! ben zo blij met elke week haha gekke ik!!

14. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Whahaha hettie heerlijk toch!

15. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Hettie, dat is ook lekker!! Gewoon blij zijn met elke week hoor!!

Tamara, mooi van de auto!

Inkie, ja het is ook leuk ;)

Nou hier plasje gebracht weer en assistente belde net: NIETS te zien. maandag nog een paar spoortjes bloed en nu niets meer. Moet wel zeggen dat de buikpijn IETS afneemt, tenminste dat denk ik...
    Ik hou het in de gaten. En ga proberen meer te drinken...

16. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Angel is je kuurtje al op? Hoop dat je snel van de pijn af bent meis..

17. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    kuur? maandag kwam er niets uit, alleen wat spoortjes bloed.
    Nu weer plasje in moeten leveren en er kwam niets uit, bloedspoortjes ook weg.

Lekker vaag zo he...

18. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Ooooh sorry dacht dat ze je wel een kuurtje hadden gegeven vitamine c tabletjes en goed drinken of granberry sap werkt ook goed.. wel vaag dat je bloed in je urine had en ze niks kunnen vinden... Wel goed in de gaten houden he!

19. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    ja doe ik ook!

Haha ik kon me niet inhouden....heb een doppler gekocht net zodat ik het hartje kan luisteren thuis wanneer ik wil ;)

20. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    En en en hoor je het goed? Ik wilde er ook een maar toen las ik dat het maar 1,5 tot 2 minuten per dag mag toen dacht ik laat maar haha

Deel Deze Pagina