Ik heb hem net besteld..verwacht hem pas met de post na de feestdagen... maar ik had het bij de 2e ook en deed het elke ochtend even en in de avond....erg leuk!
Ja lijkt me ook wel heel erg leuk.. en ook weer een gerustelling elke keer misschien dat ik er ook toch maar een ga aanschaffen whahaha
Stom he, ik dacht 2 weken geleden nog: zal ik hem kopen? Niet gedaan...had ik het maar wel gedaan...zucht..nu wachten tot na de kerst ben ik bang...of ze moeten hem morgen opsturen?
Bij sommige winkels is het vandaag voor vijf uur besteld morgen in huis dus misschien komt ie morgen al of zaterdag
Ik hoop het. Heb ze voor 17u nog een mail gestuurd of ze het hooguit morgen willen versturen. (heb om 14u besteld en met ideal betaald)
Angel, laat even weten hoe het werkt...misschien dat ik er dan toch maar een koop! Meiden, ik kan het niet meer voor me houden...we krijgen een ZOON. De echoscopiste weet het echt zeker,ze had heel duidelijke apparatuur, maar wil toch voor de zekerheid nog een geslachtsbepaling doen. Ga morgen even een afspraak maken. Had vandaag nog even gebeld om te vragen hoe zeker het dan is dat we een jongen krijgen,en die vrouw zei ligt eraan hoe ze het heeft gezegd, als ze zei 'met zoveel procent' dan twijfelt ze, maar ze zei 'ik mag jullie feliciteren met jullie zoon' die vrouw zei dat ze het dan echt zeker weet. Ik ben benieuwd... Rogijuli ziet er ook een duidelijke jongens nub in. Liefs
Thanks lieverd... Pfffff ik blijf onzeker, dus wil ik toch de geslachtsbepaling laten doen ook al weet de echoscopiste het zeker...*schaam*
haha snap ik hoor meis...ik ga in januari voor de geslachtsecho, maar toch denk ik dat ik toch tot de 20 weken echo wacht met het happy happy worden van het geslacht
ik zal dit weekend niet veel op internet zijn daarom wil ik iedereen alvast hele fijne kerstdagen wensen!! geniet ervan!!
pff zo zenuwachtig vandaag ga ik het op het werk vertellen pff ben er misselijk van!hoe vertel je zoiets?
Hahaha nou hier al wel helemaal happy happy hoor, hebben al veel kleertjes gekocht, maar laat wel ff de kaartjes zitten mogen gelukkig ruilen mocht het piepie toch plots verdwenen zijn Komt denk ik ook omdat het voor ons de eerste is, dan loop je soms wat hard van stapel Ook voor iedereen hele fijne dagen, en een gezond en liefdevol 2012! Liefs