Eind juni/begin juli 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angel78, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    12 weken whooooohoooooooooooooooo

2. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ff een snel berichtje! op het werk was iedereen heel erg blij voor mij! de directeur zei: je moet genieten dit is het mooiste wat je als vrouw kan overkomen!maak je geen zorgen over hoe we het oplossen als jij er niet bent komt allemaal goed! zooo lief he! gelukkig was wel zenuwachtig om het te vertellen!

3. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Zo meiden fijne dagen en geniet lekker van alle goeds!KK

4. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Inkie, gefeli mop!

Hier vandaag alweer 13 weken...damn zeg...time flies..

Fijne dagen lieve meiden!

5. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Angel wat ga je hard haha geweldig gefeliciteerd! En allemaal fijne kerst!!! knuffff

6. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Heerlijk kerstontbijtje gehad nadat ik lekker tot 10:00 uitgeslapen had. Heerlijk zeg zo!
    Fijne dagen allemaal!!
    x

ps: mijn doppler is niet gekomen gister :( dus toch na de kerst baal flink

7. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden, allemaal weer de kerst goed doorgekomen??
    Ik had gisteravond onwijs last van me buik, heb er gewoon de halfe nacht van wakker gelegen :(
    dus liep wel flink te balen dat de wekker vanmorgen ging :(
    @angel ik zag laatst ook een dopler bij de kijkshop liggen zat nog te twijvelen maar toch maar niet gedaan omdat er bij stond dat het vanaf 20 weken was, beetje jammer weer.
    ik zit hier ook eigenlijk een beetje te twijvelen of ik misschien deze week al de kerstspullen weer ga opruimen of niet ruimt wel weer lekker op :D
    Nou ik zal eens richting me werk gaan heb er zoveel zin in :s

8. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Iedereen kerst een beetje overleefd? Hier is gelukkig alles geslaagd, maar ben wel blij dat het allemaal weer voorbij is. Hopelijk weer terug naar het normale, wat rustigere, leven.

@Clauzoe Balen dat je zo'n last van je buik hebt gehad. Succes vandaag dan maar met werken!

@Hettie Fijn dat ze zo goed reageerde op je werk, is wel een geruststelling zeker?

Zag ook nog wat mijlpalen langskomen, ik heb ook de eerste bereikt, 12 weken vandaag! Straks controle bij de vk, hopelijk kunnen we dan het hartje horen. Heb zaterdagnacht best veel bruinverlies gehad, en zondag ook nog een beetje, dus zou wel even geruststellend zijn om het hartje te horen.

De geslachtsbepalende echo staat gepland voor 26 januari. Ben dan 16w2d. Ze geven dan nog geen garantie, das pas met 18 weken. Maar dat zit zo dicht op de 20-weken echo dat ik dat een beetje zonde vind. En als we het niet goed zien is het wel leuk om weer naar de beeb te kijken. Laatste zwangerschap dus we moeten er maar even van genieten :)

9. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    He meiden,

iedereen fijne dagen gehad?
    Ben hier alweer de kerstboom aan het opruimen, heb het volgende week weer erg druk dus kan maar opgeruimd zijn.

Clauzoe, wat vervelend dat je zo'n last van je buik had, gaat het nu weer wat beter?

Poemi, succes vandaag bij de vk meid, je gaat vast een mooi hartje horen.

Hier sinds vanochtend flink misselijk, bah! En heb ook erge last van me bekken :( even afwachten, anders naar de fysio.

Liefs

10. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Hoi meiden!

Hoop dat jullie allemaal verwent zijn met de kerst :)
    Clauzoe hier ook vreselijke buikpijn ben er gister zelfs voor naar het ziekenhuis geweest ze deden niks alleen me urine gecontroleerd en die kweek moet ik vandaag naar me huisarts brengen... gister avond ineens ziek geworden ja hoor de griep... hoofdpijn oorpijn keelpijn spierpijn bah en dan ook nog die vreselijke buikpijn erbij lekker hoor :( waar zit de buikpijn bij jou clauzoe? Bij mij achter me schaambeen kan me benen ook niet optrekken en gaan zitten doet ook heel zeer...

11. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    poemie ja das zeker een hele geruststelling!heel fijn!

vanmiddag heb ik weer een echo!! en benieuwd! toch wel weer spannend!!

12. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Nou mag straks weer naar het ziekenhuis buikpijn word steeds erger moet om half drie bij de gyn zijn.. denk meer aan een blindedarm ontsteking ofzo maar goed dan sturen ze me wel door lijkt me... ben echt bang...

13. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Kweek van urine was goed heeft me vriend net weggebracht dus dat scheelt weer...

14. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje inkie das best heftig was de uitslag van je urine niet goed?
    en als t echt spoed was geweest moest je meteen wel heen hoor probeer wel rustig te blijven:) makkelijker gezegd dan gedaan.

Hier hebben wij een heerlijke kerst gehad, alleen 1ste kerst dag super beroerd geweest maar ja vrijdag avond uit eten geweest en zaterdag gebbq en dan weer gourmetten me maag kon het niet aan alles kwam er uit zat met een emmer op de wc heel fijn, daarna flink wat buik pijn gehad maar nu gaat het al n stuk beter,
    Kids liggen nu op een kamer gisteren hebben ze tot half 10 liggen keten met ze 2e waS Om te lachen ze hadden mega veel lol, en vanmoregen om half 6 was t raak maar ff heen gegaan toen hebben ze geslapen tot 8 uur :) toen hebben wij ze wakker gemaakt want wouden vroeg bij ikea zijn.
    hebben peuter dekbedden gekocht echt zo schattig.

liefs tam

15. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Tamaramama ja probeer het idd maar maak me toch wel zorgen heb hoge koorts ook maar dat kan ook door de griep komen natuurlijk..

Wat naar dat je niet lekker was meis hoop dat het nu beter gaat.. en de kids hebben een leuke tijd gehad zie ik.. Samen op een kamer is ook wel heel gezellig natuurlijk :)

16. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Inkie He meid, wat balen allemaal weer. Hopelijk valt het allemaal wel mee. Succes zo bij de gyn.

@Princess Das al wel heel vroeg dan, maar een opgeruimd huis is ook wel lekker.

@Hettie Succes vanmiddag bij de echo!

@Tamaramama Klinkt in ieder geval heel gezellig zo, die kids bij elkaar op de kamer :D

Vanmorgen bij de vk is alles goed gegaan. Na wat zoeken kon ze toch het hartje vinden. Was nog wel heel vaag te horen, maar dat schijnt wel normaal te zijn voor 12 weken. Bij de eerste hebben we het hartje pas met 14 weken voor het eerst gehoord, toen was het echt duidelijk. Nu over 4 weekjes weer terug.

Ik wilde net ook bellen om een afspraak te maken voor de 20-weken echo, zijn ze gesloten tot 2 januari :x. Maandag dus maar als eerste bellen..

17. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    inkie hoe gaat ie?
    liefs

18. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    de echo was echt geweldig!! we hebben het op dvd laten opnemen was maar 10 euro extra haha maar zo mooi was steeds aan springen schoppen zwaaien prachtig! en zo gek dat ik dat geschop niet voel haha! de fotos zijn niet heel duidelijk ze had zover ingezoomd dat ik het niet mooi vind mar ja de dvd zegt genoeg! zou em iedereen willen laten zien haha!
    had wel buikpijn na de echo omdat ze zo diep op mn buik moest duwen maar ja alles voor mooie beelden haha. hartje ook weer gehoord! zelf kan ik het nog niet horen met de angel sound maar ja zal te vroeg zijn nog!

inkie was rot voor je!hoop dat je je snel weer beter voelt!

pff net gezeik gehad met de zus van mn man! pff we willen met oud en nieuw vertellen aan de familie dat we zwanger zijn maar zij wil dat we bepaalde mensen nu al inlichten zodat ze het kunnen laten bezinken! omdat zij geen kinderen mogen krijgen vanwege gezondheid! ze gaan een kind adopteren! ja ik snap echt dat het heel rot is voor ze maar ik vind dat ik het niet eerder moet vertellen en dat vind mijn man ook pff we zien hun alleen 2x per jaar wat moeten we hier nu mee?

19. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Poemi en hettie fijn dat alles goed was meiden!
    Tamaramama je bent lief

nou ben net thuis van het ziekenhuis zucht.... eerst naar de gyn geweest en met de baby was alles goed gelukkig toen bloed geprikt voor ontstekingswaarde en ja hoor een ontsteking dus door naar de eerste hulp heb daar drie uur gewacht! Toen kreeg ik eindelijk een echo... nu weten ze nog niks ze denken een blindedarm ontsteking of een darm infectie.. moet morgen ochtend terug komen gaan ze weer bloed prikken en waarschijnlijk een mri scan maken.. als het vannacht erger word moet ik gelijk terug komen wat een gedoe zeg! Heb ook de hele dag niks mogen eten en drinken dus ik was me een partij misselijk... maar goed ga nu ff wat eten en drinken en dan me bed in morgen weer vroeg op en zal wel weer de halve dag bezig zijn daar

knuffff

20. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Poemi en hettie, goed nieuws! Fijn dat alles goed is gegaan...

Inkie, jee meid jou moeten ze ook flink hebben zeg! Ik hoop voor je dat het allemaal mee valt meis, ik duim voor je! Gelukkig met de beeb wel alles goed. Heel veel sterkte!

Liefs

Deel Deze Pagina