Eind juni/begin juli 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angel78, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alaye

Alaye Lid

1 mrt 2011
    87
    0
    0
    Breda
    Hallo meiden,

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap :D

Ik mag hier ook mee komen kletsen, heb namelijk gisteren (2 weken na onze 1e IUI behandeling!!) een test gedaan en ben vandaag precies 4 weken zwanger!!! Ben ongeveer 5 juli uitgerekend...

We zijn zo ontzettend blij, kunnen het eigenlijk nog helemaal niet geloven hihi. Gisteren gelijk de Gynaecoloog gebeld en 23 november krijgen we onze eerste echo en daarna gesprek met de gynaecoloog.

Dit is ons eerste kindje, dus heel spannend allemaal. Heb nog weinig kwaaltjes, alleen diarree en al een week het gevoel of ik de griep ga krijgen. Misschien moeten de kwaaltjes nog komen, ben benieuwd.

Heb mijn 2 positieve testen bijgevoegd zodat jullie ze ook mee kunnen bewonderen :D

Liefs,
    Angela

2. nath86

nath86 Actief lid

1 jun 2011
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    alaye jij ook gefeliciteerd! mooie testen hoor! super lekker genieten! voor ons is het ook ons eerste kindje.. super spannend allemaal!
    Dinsdag komt er iemand langs van moeders voor moeders...

3. Alaye

Alaye Lid

1 mrt 2011
    87
    0
    0
    Breda
    Dank je!!! Bij mij komen ze 8 november van moeders voor moeders, vind ik ook wel belangrijk.. Als ik andere mama's to be kan helpen graag, was zelf ook blij dat ze ons geholpen hebben :D

4. nath86

nath86 Actief lid

1 jun 2011
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind ik ook.. of je het nou door spoelt of je helpt andere vrouwen ermee.. vind ik een groot verschil. Ben heel benieuwd!:D ze zei ook dat ik al een week eerder de vk mocht bellen dus volgende week dinsdag ga ik er een belletje aan wagen zo leuk allemaal maar meteen ook onwerkelijk af entoe

5. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Welkom!!!

Weinig tijd/puf nu meiden, zal morgen de lijst aanvullen!

6. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    alaye, welkom en gefeliciteerd!

na al onze verhalen over een frikandel speciaal had ik vanavond er zooo zin in, dat ik er 1 ben gaan halen met vl :D
    en dat 2,5 uur nadat ik 2x de wc geknuffeld had..:) vreemd lijf..;)

7. nath86

nath86 Actief lid

1 jun 2011
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha isis! lekker toch... Ik heb juist totaal geen eetlust.. vooral erg moe.. Vandaag ook een lange dag gehad en morgen weer een. Bhv cursus.. nou ik ga nu geen brandjes blussen.. zal het de leraar wel even in het oor fluisteren;) slaap lekker meiden!

8. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @isis Haha zit hier te lachen Haha frinkandel speciale en wc knuffellen! Lekkere combi!

@alaye welkom en mooie testen hoor! En goed dat je meedoet aan mvm! Ben je al lang bezig met zwanger worden?

Zit vanavond ff ni zo lekker in me vel, heel onrustig en had geen rust zeg maar. Nu ga ik lekker slapen. Truste

9. Djonna

Djonna Niet meer actief

Goedemorgen dames!!! Nieuwe zwangere van harte!!!

Hier alles rustig.. vandaag weer getest en test nog steeds binnen 2 sec knallend begin er nu stiekem toch in te geloven. Verder absoluut niet misselijk meer en heb alleen heel veel last van me opstipatie... doet verrekte zeer na het eten...

Gister met me mams wezen kijken bij baby winkels gewoon om ideetjes op te doen... en geloof me mijn mams ging LOS!!! Haha heb haar echt tegen moeten houden met de woorden mams eerst die 3 maanden doorkomen daarna zien we wel verder.... Mijn moeder heeft zelfs eergisteren nacht over een baby gedroomd ze is er van overtuigd dat dit een jongetje gaat worden haha

Opa in spe ook helemaal blij zijn eerste kleinkind!!!! Voor beide grootouders is het het eerste kleinkind dus is wel speciaal...

Zo ga nu maar op weg naar mijn werk... vanmiddag naar de huisarts om even te laten voelen naar mijn buik door die verstopping lijk ik serieus 3 maanden zwanger!!! Dus even kijken voor drastische maatregelen....

10. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    He meiden,

Weer eens 'n berichtje van mij.
    Ik volg jullie wel hoorr,maar doe alles via mijn telefoon,dus vandaar dat ik niet zo vaak een berichtje schrijf, dat ding geeft ook eigen woorden of dubbele letters dus sorry daarvoor!

Hoe gaat het allemaal met jullie? Hebben jullie inmiddels al meer mensen vertelt dat jullie zwanger zijn?
    Hier weten inmiddels onze beide families het allemaal al, gelukkig allemaal leuke reacties!

Nieuwe meiden: welkom, lekker mee-zwangeren hier!

Angel: valt me van je tegen lieverd dat je nog maar 13 testen hebt! Hahaha grappie ;) ik heb er eergister ook nog 1 gedaan *schaam* maar de teststreep was een stuk donkerder als de contolestreep, dus was wel cool :D

Nou meiden, ik ga weer aan de gang...fijne dag allemaal!

Liefs

11. marilouise

marilouise Niet meer actief

Lieve dames,

Ik ga ma afmelden, mijn voorgevoel is juist geweest.
    Gisterenavond kreeg ik redelijke krampen eerst nog afgedaan als een verstopping, maar eigenlijk wist ik beter en vannacht 2 keer wakker geweest van de krampen en vanmorgen bij het wakker worden voelde ik het al. Het was mis, veel helderrood bloed met stolsels en nog steeds erg veel krampen!
    Helaas het was te mooi om waar te zijn!

Wij gaan gewoon weer klussen en ik zal af en toe mee komen lezen en hoop jullie snel weer goed nieuws te komen vertellen!

liefs marilouise

12. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ohhh shit meis ik zit hier met tranen in me ogen!! Echt ontzettend klote!!! Ik weet precies hoe je je voelt meis....
    Heb hier gewoon verder geen woorden voor maar ik ken het gevoel en het verdriet...

Meis een hele dikke virtuele knuffel en ik denk aan je...
    Liefs Djonna

13. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    nee nee nee!!! :x:$:(
    Oh meissie toch wat ontzettend klote voor je!!!
    Dikke dikke knuffel!!!

14. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    #254 Angel78, 27 okt 2011
    Laatst bewerkt: 27 okt 2011
    BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S
    22 juni - Clauzoe (3e kindje, ZKH bevalling heeft al 2 meisjes)
    24 juni - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling)
    28 juni - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus)
    28 juni - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens)
    29 juni - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje)
    29 juni - Joyce86 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje)
    30 juni - Isis857 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus)
    30 juni - Djonna (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus)
    02 juli - Yummy (2e kindje, ZKH bevalling eigen keus, heeft al een zoontje)
    03 juli - Nath86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus)
    05 juli - Daggie1984 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje)
    05 juli - Alaye (1e kindje)

***vlindertjes***
    01 juli - Marilouise (heeft al een zoontje)

AFSPRAKENLIJST

01 nov - Isis857 1e afspraak gyn + 1e echo
    01 nov - Djonna 1e afspraak VK
    01 nov - Nath afspraak MvM
    03 nov - Tamaramama 1e echo
    03 nov - Yummy afspraak MvM
    04 nov - Tamaramama Intake VK
    08 nov - Nat86 VK bellen voor intake
    08 nov - Alaye afspraak MvM
    10 nov - Princess86 1e echo
    14 nov - princess86 intake VK
    15 nov - Angel 19:50 1e echo en intake VK
    16 nov - Lefbekkie 16:30 Intake VK
    17 nov - Clauzoe 1e echo
    17 nov - Joyce86 intake VK en 12 echo
    18 nov - Clauzoe intake VK
    23 nov - Alaye gesprek gyn en 1e echo
    07 dec - Lefbekkie 19:30 1e echo

15. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Alaye, ga jij in het ziekenhuis bevallen (eigen keus of niet?) of thuis? (voor de lijst)

princess, hahaha ja maar 13 testen hihi goed he :p
    Jij er weer 1 gedaan...donder! FOTO!

Isis, haha frikandel speciaal en wc knuffelen...LOL

Djonna, suc6 bij de huisarts. je zal wel een laxeermiddel krijgen.

Hoest met iedereen?

16. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Marilouise: Nee toch! :( Wat ontzettend verdrietig!! Een hele dikke knuffel en ik duim heel hard dat je ons heel snel weer goed nieuws komt brengen!!
    Hoe gaat het nu met je? Heb je veel last?

Princess: Wat super dat jullie al allemaal leuke reacties hebben! Alleen een vriendin weet het (zij is ook zwanger en ik MOEST het even delen haha) en zij vond het natuurlijk ook super leuk.

Wij gaan het pas na de 12 weken vertellen. De vorige zwangerschap vonden we het af en toe best vervelend dat iedereen het al zo vroeg wist (iedereen werd enorm opdringerig) en daarom willen we er nu de eerste weken gewoon samen van genieten. Gewoon nog even rust :D

Testen: Ik wil heel graag nog een test doen, maar ik vind het een beetje eng :) Heel stom haha.
    Ik ga denk ik na het weekend even testen, en dan met een clear blue met indicator..

17. Djonna

Djonna Niet meer actief

Even een korte update... eindelijk begint de movicolon te werken!!!!!

Voel me meteen een stuk beter!!!

18. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Yummy, haha doe jij maar gewoon die indicator test hoor meid!

djonna, fijn meid!

trouwens hier ist al bekend gemaakt aan de hele wereld hoor ;)
    Lekker makkelijk want ik groei nogal snel hihi

19. marilouise

marilouise Niet meer actief

lichamelijk voel ik me alsof ik enorm ongesteld ben, maar in mijn hoofd wel even heel raar. het stomme is de tranen beginnen nu pas te komen, de hele ochtend heel nuchter geweest. Ik wist het gewoon. zo stom, wil niet zeggen dat ik het niet erg vindt !

20. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    ja je wist het meis.....
    Maar god, wat ontzettend klote!
    Ja ik zet het er gewoon neer, want dat is het!
    KNUFF

Deel Deze Pagina