het gaat hier om heel eerlijk te zijn niet zo denderend. als jullie deze link bekijken begrijpen jullie wel waarom NHD - Gewapende overval op Aldi Heerhugowaard ik had wel de mazzel dat ik er op dat mom niet meer was. ik vind het gewoon zo erg voor me collega's/ vriendin nou ja we hadden net zo,n 10 min geleden ook nog wel een leuke/ domme actie. me buuf die verderop in het rijtje woont kwam ik tegen en zat ze van gefeliciteerd he ik niet nadenkend .... waarmee ??? dus ze schrok ooo ik hoorde dat je zwanger was maar dat is dus toch niet.. ik van ooooo dat ja dat is zo ff vergeten hahahah Verder moet ik eigenlijk de dokter weer bellen ben ik bang :s want ik heb de laatste weken weer heel veel pijn aan me knie en nu is er naar gekeken maar die is bang dat me meniscus weer kaduuk is
jee wat erg zeg!! hoop het nooit mee te hoeven maken!! zit nu lekker aan de chips the hangover kijken met mn mannetje!! net ff buikfoto gemaakt zien jullie verschil?? eerste 8.4wk en de andere van net!! alleen best lastig met een tel foto maken dus is ook beetje onduidelijk!
@clauzoe wat erg allemaal. heelk veel sterkte de aankomende tijd kan me voorstellen dat je nu elke x naar je werk ga me knikkende knieen. @hettie wat eenn mooi buikkie heb je al. hier verdre alles goe dniet zo heel veel te melden. Ben de dagen aan het aftellen voor me volgende echo. liefs p.s inkie hoe gaat t mnu met je?
@Tamara de knikkende knieen vallen gelukkig wel mee, en meestal met 2 weken gaat het werk wel weer zo zoals normaal na een overval is mijn ervaring. Volgende week had je zeker weer een echo trouwens ?? Ga je de Gyn nog lief aan kijken of ie tussen de beentjes wil kijken ?? of willen jullie het nog niet weten ?? @Hettie Schiet al lekker op je buikie mooi hoor Nou ik ga er ff vandoor het weer trotseren ( wat een baggerweer ) ooo en ik ben net een half uurje me bed uit zo raar gevoel is dat hahah Me meiden waren namelijk allebij een nachtje logeren
Morgen meiden! @Hettie, ik zie zeker wel verschil ja! Gaat goed hoor! @clauzoe, suc6 met het weer ik moet er helaas ook doorheen met 2 kids, want het brood hebben we net opgemaakt...DAMN Ennuh lekker toch dat je even kon bijslapen!! @Tamara,. fijn dat alles goed gaat!
Nou en hier... Een primeur hoor....goddamn... ik ben strontverkouden en moest mijn neus snuiten, dat deed ik nogal hard omdat ie echt megavol zat (jak)..en....ik ben incontinent aant worden geloof ik haha....er stroomde urine langs mijn benen..great...heb ik dat nu al...fijn....goddamn..
Afspraken v vandaag: 03 jan - Inkie 14:30 nekplooimeting 03 jan - Angel78 VK 18:30 Suc6 inkie, ik duim mop! x Vanaaf weer naar de vk... Oh trouwens, mijn angelsounds doppler doet het super! Elke avond luister ik (en vriendlief) even naar het hartje!
Hoi meiden ff een korte update... heb nog niet alles terug gelezen maar zag een mooi buikje langskomen.. en urine verlies... heb ik met niessen of hoesten af en toe ook een klein beetje... Vanmorgen weer naar het ziekenhuis om bloed te prikken en daarna de uitslag bespreken.. ontstekingswaarde zit nu nog maar op 6 dus dat is heel goed en kalium 3.5 net op het randje maar voor een zwangere is het goed.. ben wel blij maar de pijn in me buik is nog niet minder en heb erge diarree nog steeds bah... we hebben ook de beeb weer gezien hij was rondjes aan het draaien whahaha en aan het zwaaien en schoppen echt zooo leuk.. vruchtwater was ruim en het maagje en blaasje zaten vol het hartje klopt goed en de ruggengraat was heel mooi... straks voor de nekplooimeting en weer een echo joepieee... de gyn dacht ook al te kunnen zien wat het was maar ze wist het niet zeker dus ga straks vragen of ze het toevallig kan zien Knuff voor iedereen
Angel jij ook succes vanavond lieverd! En wat fijn dat die doppler zo goed werkt heerlijk elke dag even een momentje om naar je kindje te luisteren.. knuff
Zoooo nekplooimeting en bloed helemaal goed kans van 1 op 12000 dus beter kan niet we zijn zooo blij ik heb drie nieuwe fotos geplaatst in me album