Yes,yes,yes,yes,yes...we mogen BLAUW gaan shoppen!!! Hebben ook een dvd ervan genomen...druk ventje is het, en geen twijfel mogelijk over het geslacht. Hij showde zijn pipi goed haha. Dus gelukkig hoef ik niet terug naar de winkels om de kleertjes te ruilen die we al hadden gekocht. Zal morgen even een foto plaatsen. Liefs
veel jongens krijgen he meiden, dan heeft mijn meisje wat te kiezen strakkies (ja ik denk een meid te krijgen ja)
tamendon ja hoor ik wil wel je buddy zijn! leuk! ik ben best zenuwachtig voor morgen maar ja zal wel goed komen hoop ik! vandaag vertelde mijn schoonmoeder dat mn schoonzus al verteld had tegen zn nicht dat wij zwanger waren voordat wij het wilde vertellen!! ze heeft zich dus niet aan onze beslissing gehouden!heel gemeen ze word nu geen peettante en hoef haar ook ff niet te zien! mn schoonmoeder was ook heel boos op haar!! pffff angel wat een goed nieuws dat je bent aangekomen!! ik val nog steeds af!
Hahaha nou idd...of we doen dat 'date my mom' hahaha, houden we er zelf ook een beetje de hand in Oh hettie, wat ontzettend gemeen! Ik zou ook helemaal pissed zijn. Dit had ze nooit mogen doen!
ja mn sm had het niet eerder verteld omdat ze niet onze dag wilde verpesten met nieuwjaar om het te vertellen! maar ze zat er ook zo erg mee en wilde niet geheim houden voor ons! ben wel blij dat ze het ons verteld heeft!
princess leuk dat het zo duidelijk te zien was, en nu shoppen ja hettie@ erg gemeen van je schoonzus, dat slaat echt nergens op en voor morgen, niet te druk maken, ga er gewoon vanuit dat alles goed is en wij wachten hier op je goede nieuws wij zijn al 2 dagen bezig thuis alles te verplaatsen, we hebben 1 slaapkamer, en die gaan we nu als babykamer maken, maar dat wil zeggen dat wij naar de woonkamer moeten, nou heb ik dat met alle liefde over voor de kleine, maar is wel vermoeiend alle meubels versjouwen en meteen alles uitzoeken en grote schoonmaak, maar dan is het wel af mijn vader zei al "begint die nesteldrang nu al? " ja pap hahaha
tamendon ik vertrek zo naar de vk maar ben pas vanavond 6uur thuis dus dan kan ik pas iets zeggen erover! pff het onweert hier wat een weer zeg....
Inkie en Princess, haha ja gaan we date my mom doen! LOL hettie, oh wat laag van haar zeg! Dus toch he..bah! Tamendon, hier hetzelfde probleem: 3 slaapkamers, maar met ons en 2 kids zijn die al vol. Beebje komt dus bij ons op de kamer. Mooi buukske!
BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S 21 jun - Clauzoe 23 jun - Ann86 25 jun - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling) 28 jun - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 28 jun - Daggie1984 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje) 30 jun - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje) 01 juli - mm7 (3e kindje, heeft al een jongen en meisje tweeling) 03 juli - ukkie89 (1e kindje) 03 juli - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 04 juli - Freggle (2e kindje, thuis bevalling, heeft al een dochter) 05 juli - Alaye (1e kindje, ZKH bevalling) 07 juli - Inkie81 (1e kindje) 10 juli - Poemi (2e kindje, heeft al een zoontje) 07 juli - Red88 (2e kindje, thuisbevalling, heeft al een meisje) 07 juli - XLNS (2e kindje) 07 juli - ikke87 07 juli - judithA (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - gyino (2e kindje, thuis bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - cjpt (2e kindje, heeft al een meisje) 08 juli - Cars (4e kindje, thuis bevalling, heeft al 2 jongens en een meisje) 09 juli - miss28 (1e kindje) 09 juli - manon88 10 juli - Poemi (2e kindje, heeft al een zoontje) 10 juli - mama322 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 10 juli - Kaatje1985 10 juli - Cycaa (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 meisjes) 11 juli - lady Flower (2e kindje, heeft al een dochter) 12 juli - hettie 12 juli - zwanger1981 13 juli - ratatosk (2e kindje, heeft al een jongen) 14 juli - Snowy09 16 juli - floortje84 (1e kindje) 16 juli - spannend22 (1e kindje) 16 juli - Ayanna (3e kindje, heeft al een meisje en jongen) 17 juli - tamendon (1e kindje) ***vlindertjes*** 30 jun - Isis857 (1e kindje) 30 jun - kleinduimpje (1e kindje) 01 juli - Marilouise (heeft al een zoontje) 01 juli - Djonna (1e kindje) 03 juli - Nath86 (1e kindje) 08 juli - Joyce86 (2e kindje) 09 juli - Manon88 (1e kindje) 13 juli - spinnekop (3e kindje) AFSPRAKENLIJST 09 jan - Angel78 16:45 geslachtsbepaling 09 jan - Tamaramama controle + 5e echo 09 jan - Princess vk 13 jan - Angel78 GYN 20 jan - Angel78 pop-poli ivm meds 23 jan - Poemi controle vk 26 jan - Poemi geslachtsbepaling 30 jan - Freggle VK 01 feb - Angel78 VK 07 feb - Tamaramama controle + 6e echo (20 weken) 11 feb - Hettie 11:20 geslachtsbepaling echo 14 feb - Inkie 20 wk echo 20:40 20 feb - Poemi 20-weken echo 24 feb - Hettie 20 weken echo 9:15 17 mrt - Angel78 13:15 3D/4D echo 17 mrt - Princess 3D/4D echo BUDDYLIJST Princess86 - Angel78 - Inkie81 Clauzoe - Tamaramama Hettie - Tamendon *** voor aanpassingen/aanvullingen stuur een pb naar Angel78 of Poemie***