Even over de lijst: Ik heb tamendon + hettie als buddies gezet. En ik heb Princess op blauw gezet. Als je 100% zeker weet wat het geslacht is en het hier geplaatst mag worden zal ik je naam in blauw of roze zetten in de lijst
Hihi wat leuk dat je me blauw hebt gemaakt! Angel,ik heb ook 17 maart de 3d/4d echo... en mijn geslachtsbepaling van 14 januari klopt niet meer. Hebben jullie allemaal al jullie 20wkn echo staan? Hier moest dat voor 13 weken geregeld zijn, maar weet de datum even niet uit mijn hoofd. Xx
nee moet nog bellen voor 20 wk echo.. Denk er steeds niet aan...haha...zal het morgen eens doen..misschien vandaag als ik er zin in heb...
Ik heb de geslachtsecho weggehaald Princess, klopt dat of heb je dan een gewone echo? En 17 mrt heb ik ook de 3d echo Hoe laat moet jij?
Oh en trouwens ik voelde de kleine gistermiddag al HEEL erg goed en gisteravond weer! T zijn geen kriebeltjes meer, maar hij/zij is echt sterk!!
Oke, niet vergeten te bellen he!!! Ik heb 14 jan nu niets geen afspraken. Ik mag voor de 3d om 9.30uur. En ik denk dat ik de kleine ook heb gevoeld,alleen ik weet niet wat ik moet voelen dus ben er niet helemaal zeker van...ik voel van die plopjes, net of de kleine schopt zeg maar...zou dat het moeten zijn? Liefs
wat fijn hettie! kom altijd ff bijlezen met de telefoon..lees ook alles ..ben ook over alles op de hoogte ..maar heb nu al last van zwangerschaps dementie...om op iedereen te reageren ..vind t knap van de dames die t wel kunnen!! 6februari afspraak vk 9februari 20wk echo!!
Goeie middag meiden. Gefeliciteerd een jongen princes wat onwijs leuk. Hier even n ego berichtje... Ben zo blij, ze hebben net gebeld dat de auto zaterdag al klaar is... n week eerder ... zo blij
pff nou de bom is gebarsten in de familie!! pff wat een gezeik!! schoonzus belde mn man op met een hoop gezeik en mn man zei je kan het bekijken als je zo doet! toen belde ze mn sm op en het was allemaal haar schuld zei ze en ze wilde ons allemaal nooit meer zien!! maar ja mn sm en sv staan geheel achter onze kant! ze zeiden dat schoonzus al heel lang overal moeiijk over deed enz enz!!pfff maar ja ik ga me er niet druk om maken want das nie goed voor me! gelukkig was bij de vk alles goed!! ik zocht veeel te laag nl bij mn schaambot maar kleine zit halverwege mn buik haha dus!! is op deze foto een nub te zien?? 13wk vandaag!
heb alleen resus negatief ofzo iets weet niet zo goed nu moet ik met 27wk nog een keer bloed onderzoek doen kan dit kwaad?
3 Dagen bezig geweest, maar de kinderkamer is helemaal leeg en vannacht slapen we voor het eerst in de woonkamer. Volgende week wil ik de meubeltjes er in zetten, (mijn vader zeuren je bent pas 3 maanden) wanneer moet ik het dan doen met een dikke toeter? Nee morgen nog even de keuken en de badkamer grote schoonmaak dan gaat vriendje lief de babykamer schilderen, en daarna heerlijk rust
@princess, bel ik...zie ik toch net op tijd staan dat je buiten de tijden op de brief niet mag bellen..en dat was dus vandaag..snel opgehangen en ik bel maandag (20 wk echo) @Tamara, wat fijn dat jullie hem morgen op kunnen halen! Lekker snel! @Hettie, ik zou als ik jullie was je schoonzus even links laten liggen. Schiet niet op om ruzie te maken. Voor haar niet maar vooral voor jou niet! Ennuh mooie echo! Maar ik zie geen nub. Hier kun je wat meer lezen over rhesus negatief: Bloedgroep, rhesusfactor en irregulaire antistoffen - ziektebeelden - Ziekenhuis.nl @tamendon, goed gedaan! Hoe gaan jullie slapen in de woonkamer? Gelijk dat je de meubeltjes nu al in de babykamer zet hoor, ik geef je gelijk, als je straks met een dikke toeter idd alles moet gaan doen..pff
BEVALLINGSLIJST JULI 2012 MAMA'S 21 jun - Clauzoe 23 jun - Ann86 25 jun - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling) 28 jun - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 28 jun - Daggie1984 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje) 30 jun - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje) 01 juli - mm7 (3e kindje, heeft al een jongen en meisje tweeling) 03 juli - ukkie89 (1e kindje) 03 juli - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 04 juli - Freggle (2e kindje, thuis bevalling, heeft al een dochter) 05 juli - Alaye (1e kindje, ZKH bevalling) 07 juli - Inkie81 (1e kindje) 10 juli - Poemi (2e kindje, heeft al een zoontje) 07 juli - Red88 (2e kindje, thuisbevalling, heeft al een meisje) 07 juli - XLNS (2e kindje) 07 juli - ikke87 07 juli - judithA (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - gyino (2e kindje, thuis bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - cjpt (2e kindje, heeft al een meisje) 08 juli - Cars (4e kindje, thuis bevalling, heeft al 2 jongens en een meisje) 09 juli - miss28 (1e kindje) 09 juli - manon88 10 juli - Poemi (2e kindje, heeft al een zoontje) 10 juli - mama322 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 10 juli - Kaatje1985 10 juli - Cycaa (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 meisjes) 11 juli - lady Flower (2e kindje, heeft al een dochter) 12 juli - hettie 12 juli - zwanger1981 13 juli - ratatosk (2e kindje, heeft al een jongen) 14 juli - Snowy09 16 juli - floortje84 (1e kindje) 16 juli - spannend22 (1e kindje) 16 juli - Ayanna (3e kindje, heeft al een meisje en jongen) 17 juli - tamendon (1e kindje) ***vlindertjes*** 30 jun - Isis857 30 jun - kleinduimpje 01 juli - Marilouise 01 juli - Djonna 03 juli - Nath86 08 juli - Joyce86 09 juli - Manon88 13 juli - spinnekop AFSPRAKENLIJST 09 jan - Angel78 16:45 geslachtsbepaling 09 jan - Tamaramama controle + 5e echo 09 jan - Princess vk 13 jan - Angel78 GYN 19 jan - Inkie controle GYN 9:30 20 jan - Angel78 pop-poli ivm meds 23 jan - Poemi controle vk 26 jan - Poemi geslachtsbepaling 30 jan - Freggle VK 01 feb - Angel78 VK 06 feb - Daggie VK 07 feb - Tamaramama controle + 6e echo (20 weken) 09 feb - Daggie 20 wk echo 11 feb - Hettie 11:20 geslachtsbepaling echo 14 feb - Inkie 20 wk echo 20:40 20 feb - Poemi 20-weken echo 24 feb - Hettie 20 weken echo 9:15 17 mrt - Angel78 13:15 3D/4D echo 17 mrt - Princess 3D/4D echo BUDDYLIJST Princess86 - Angel78 - Inkie81 Clauzoe - Tamaramama Hettie - Tamendon *** voor aanpassingen/aanvullingen stuur een pb naar Angel78 of Poemie***
oei eigenlijk komt het dus helemaal niet vaak voor rhesus negatief! schrik er wel een beetje van. maar krijg ik dan zoiezo die prik? omdat ik negatief ben? of alleen als het kind positief is? pff
Haha angel we hebben gewoon de eethoek weggehaald en in een hoek het bed neer gezet . En we wonen boven dus niemand die hier naar binnen kan kijken ofzo. Maar ja je moet iets als je bij de woningbouw nog niet aan de beurt bent. Ik vind het heerlijk zo en vriendlief ook, en visite krijgen we zoiezo al bijna nooit omdat het hier zo klein is. Ach ja ik heb een huis en een babykamer, das t belangrijkste. En hettie ik heb het al best vaak gehoord, en het kan voor dit kindje echt nooit geen kwaad, dus niet druk om maken is nergens voor nodig, en 1 of 2 spuiten meer haha. Ik heb bloedgroep negatief en ik wist altijd al dat dat rhesusfactor was dus misschien ben ik daarom wel zo nuchter hierover.
Oei angel net op tijd dan! Nou dan van de week maar even... Maarehh, het is bijna maandag he! spannend hoor! Ik zag trouwens in de lijst weinig geslachtsbepalingen staan, wachten jullie gewoon tot de 20wkn echo? Of zijn hier gewoon niet zoveel nieuwsgierige meiden ik kon echt niet wachten haha. Fijn weekend dames! Liefs
vraagje, voor ik zwanger werd was ik 48 kilo, nu heb ik gehoord dat magere mensen de baby eerder kunnen voelen? gister avond voelde ik echt iets kriebelen net of je jeuk hebt in je buik en vandaag voelde ik allerlei plopjes, maar het is de eerste en pas 12 weken en 4 dagen, zou het echt de baby zijn?????? het is wel ongeveer de plek waar de baby nu zou zitten
@tamendon ik herken je omschrijving helemaal, ik heb ook steeds of plopjes en nog meer dat kietelende gevoel haha. helemaal leuk