ik voel ook wel plopjes waar de baby zit maar denk dat het gewoon mn darmen zijn haha! heb trouwens de baby gehoord met angelsound!ik weet nu waar ik moet zoeken haha echt gaaf!! wij vertrekken zo vanuit cuijk naar alkmaar! we gaan op kraamvisite en mn man heeft ergens een hotel geregeld! weet niet waar haah maar hij zei dat het bij iets is wat ik nog nooit gezien heb hmm geen idee haha!! dus we gaan een leuk weekend in!
Tamaramama whuhahahaha ik neem aan dat ik inkorten ben?? Het gaat ietsje beter maar nog steeds niet van de pijn af ik doe gewoon rustig aan en ik zie het wel... hoe is het met jou? Knuff
Whaha. Ja inkie daar bedoelde ik jou mee. Zit op tel van man lief Haha. Gelukkig gaat t weet wat beter. Kunnen ze je niks geven tegen de pijn? En ben je nog wel onder controle in t zkh?, Hier mega buik pijn maar verplaatst zich iedere x. Dus weet niet goed wat k er mee an moet. Maar ja heb morgen weer controle. Liefs
Tamaramama ooh meis wat rot.. morgen maar even aankaarten bij de gyn maar het zullen je darmen wel zijn denk ik.. ik moet volgende week weer voor controle maar als het in de tussentijd niet gaat of ik vertrouw het niet dan kan ik gewoon bellen dus komt goed en verder mag ik alleen paracetamol maar dat werkt niet dus neem ik niks knuff
afspraken v vandaag: 09 jan - Angel78 16:45 geslachtsbepaling 09 jan - Tamaramama controle + 5e echo 09 jan - Princess vk Suc6 meiden! (incl mijzelf)
hahaha ja ivm werk van mijn schatje Anders moet ie zo lang vrij nemen, vind ik onzin... achteraf had ik hem lieverd in de ochtend gehad haha
Alles was goed bij de vk.. Moet alleen wel naarr fysio voor mijn bekken,en morgen plasje wegbrengen naar de ha om uit te sluiten dat ik geen blaasontsteking heb, heb sinds een aantal dgn steken onderin,vooral bij plassen 's ochtends,maar ze verwacht dat ook dat van mijn bekken af komt. Ik heb ook die aparte bloedgroep, rhesus d is positief, maar c is bij mij negatief, dus ik moet ook bij 27 wkn opnieuw bloedprikken om te kijken of ik geen antistoffen aan maak. Liefs
@Princess Vervelend dat je nu al zo'n last van je bekken hebt. Hopelijk helpt de fysio erbij. Alweer de 16 weken voorbij, wat gaat dat toch hard! @Angel Spannend hoor! Veel plezier vanmiddag. De 26e hebben wij de afspraak ook pas om 16.00 uur staan. Gaat ook een hele lange dag worden Succes met wachten vandaag @Tamaramama Balen dat je nog steeds zo'n buikpijn hebt. Succes bij de controle vandaag. @Inkie Ook nog steeds zo'n last van je buik @Hettie Fijn dat je eindelijk het hartje zelf ook kunt vinden Hier afgelopen vrijdag het 9 maanden dagboek ontvangen via m'n zorgverzekering. Hoort bij het kraampakket. Wel grappig. Bij de eerste heb ik eigenlijk niets bijgehouden, ik heb ook in totaal maar 5 buikfoto's ofzo van toen. Nu af en toe wel spijt van dat ik niets bijgehouden heb toen. Hoe gaan jullie trouwens je vakantie aanpakken dit jaar? Normaal gaan wij in juni altijd. Goed weer maar nog niet zo druk. Nu gaat juni hem niet worden natuurlijk. Mei is ook lastig. 11 mei een bruiloft en daarna wordt het wel erg kort op m'n verlof om nog een weekje vrij te nemen. Maar april is weer zo vroeg, met grote kans op niet zulk mooi weer natuurlijk
@Princess, mooi dat alles goed is. Voorzichtig doen met je bekken meid, weet er helaas alles van... @poemie, dank je wel! Wij willen in het voorjaar nog een midweekje weg, ik hoop dat dat gaat lukken.
Oh meiden ik ben zooooo zenuwachtig he... mijn vriend smste me net vanaf zijn werk dat ie bloednerveus is hahaha de schat!
ik plan me afspraken ook eigenlijk altijd laat morgen heb ik pas om 18.15 een afspraak en nee me mannetje gaat dan niet mee die is dan onderweg naar het zwembad toe waar me oudste dan ook is en dan hebben ze allebij nog trainingen. dus ik neem me jongste gezellig mee en donderdag heb ik hem om 20.00 uur gemaakt maar dan gaat me mannetje natuurlijk wel mee
oooh spannend angel!! laat je ons wat weten? of blijft het geheim? ik voel trouwens de baby nog niet..... bij onze zoon al met 15wk..