Thanx lieverds! We zijn zo blij! En voor de 3e keer heb ik het goed vanaf het 1e gevoel EN had de chinese geslachtskalender het goed...grappig
BEVALLINGSLIJST JULI 2012 MAMA'S 21 jun - Clauzoe 23 jun - Ann86 25 jun - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling) 28 jun - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 28 jun - Daggie1984 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje) 30 jun - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje) 01 juli - mm7 (3e kindje, heeft al een jongen en meisje tweeling) 03 juli - ukkie89 (1e kindje) 03 juli - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 04 juli - Freggle (2e kindje, thuis bevalling, heeft al een dochter) 05 juli - Alaye (1e kindje, ZKH bevalling) 07 juli - Inkie81 (1e kindje) 10 juli - Poemi (2e kindje, heeft al een zoontje) 07 juli - Red88 (2e kindje, thuisbevalling, heeft al een meisje) 07 juli - XLNS (2e kindje) 07 juli - ikke87 07 juli - judithA (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - gyino (2e kindje, thuis bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - cjpt (2e kindje, heeft al een meisje) 08 juli - Cars (4e kindje, thuis bevalling, heeft al 2 jongens en een meisje) 09 juli - miss28 (1e kindje) 09 juli - manon88 10 juli - Poemi (2e kindje, heeft al een zoontje) 10 juli - mama322 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 10 juli - Kaatje1985 10 juli - Cycaa (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 meisjes) 11 juli - lady Flower (2e kindje, heeft al een dochter) 12 juli - hettie 12 juli - zwanger1981 13 juli - ratatosk (2e kindje, heeft al een jongen) 14 juli - Snowy09 16 juli - floortje84 (1e kindje) 16 juli - spannend22 (1e kindje) 16 juli - Ayanna (3e kindje, heeft al een meisje en jongen) 17 juli - tamendon (1e kindje) ***vlindertjes*** 30 jun - Isis857 30 jun - kleinduimpje 01 juli - Marilouise 01 juli - Djonna 03 juli - Nath86 08 juli - Joyce86 09 juli - Manon88 13 juli - spinnekop AFSPRAKENLIJST 13 jan - Angel78 GYN 19 jan - Inkie controle GYN 9:30 19 jan - tamendon controle VK 20 jan - Angel78 pop-poli ivm meds 23 jan - Poemi controle vk 26 jan - Poemi geslachtsbepaling 30 jan - Freggle VK 01 feb - Angel78 VK 06 feb - Daggie VK 07 feb - Tamaramama controle + 6e echo (20 weken) 09 feb - Daggie 20 wk echo 11 feb - Hettie 11:20 geslachtsbepaling echo 13 feb - Angel78 20 weken echo 20:00 14 feb - Inkie 20 wk echo 20:40 20 feb - Poemi 20-weken echo 24 feb - Hettie 20 weken echo 9:15 17 mrt - Angel78 13:15 3D/4D echo 17 mrt - Princess 3D/4D echo BUDDYLIJST Princess86 - Angel78 - Inkie81 Clauzoe - Tamaramama Hettie - Tamendon *** voor aanpassingen/aanvullingen stuur een pb naar Angel78 of Poemie***
@poemi: ja gaat zeker snel! Tijd vliegt voorbij...maar dat zal straks tegen het einde wel anders zijn denk ik Klote zeg van jullie auto,weet je inmiddels al meer? Leuk he zo'n 9 maanden dagboek, heb er ook een ontvangen via zorgverzekering, en heb er ook een van mijn ouders gekregen. Wij gaan dit jaar niet op vakantie, man zit in de bouw, en krijgt alleen juli/augustus vakantie dus dat zie ik niet zitten. Wij slaan dit jaar dus over, doen we nooit, maarja dit jaar krijgen we iets anders moois natuurlijk! Je geslachtsbepaling is trouwens op my B-day! @angel: nogmaals hier ook gefeliciteerd meid! Kunnen we toch "date my mom'men" haha... @clauzoe: succes meid bij je afspraken deze week! @inkie: wat vervelend dat je mannetje wil wachten tot 20 wkn...vind het wel knap dat je dan toch die afspraak niet maakt, haha...maar ik ben dan ook niet zo geduldig! @tamara: gelukkig was alles goed, wel rot dat je je zo naar voelt! Beterschap,en doe het rustig aan. @hettie: vervelend he die vermoeidheid, hier weinig last meer van moet ik zeggen. @tamendon, gefeliciteerd meid met jullie voorgenomen huwelijk op 4mei! Wordt vast een hele leuke dag met een mooi buikje Valt me trouwens nu pas op hoeveel namen er in de bevallingslijst staan,en een hele hoop daarvan zien we hier nooit...
ANGEL LIEVERD JEEEAAAAAAA EEN MEISSIEEEEEEE!! Ik zij het toch haha.... nogmaals gefeliciteerd lieffie!! ben super blij voor je!! Knuffff
ff snel gekeken was erg nieuwsgierig... van harte angel super leuk, wel grappig dat je t meteen goed wist. Ik ga gewoon nog 24 wkn wachten tot ik t weet whaha. zo ben weer weg, me bedje in liefs tam
Princess ik ben juist heeeeeel ongeduldig whahaha zit nog steeds te twijfelen of ik niet voor die tijd een geslachtsecho laat maken
tamendon! wow op mijn verjaardag trouwen kan nie beter haha! angel JAAA wat leuk een MEID super goed!!!!!!!
@Angel Wat leuk zeg, een kleine meid! Gefeliciteerd!!! @Princess Grappig, dan is jouw verjaardag voor mij makkelijk te onthouden En er kletsten er idd een hoop niet meer mee. Manlief krijgt net een telefoontje van een dienst maatje van hem: zijn vriendin is ook zwanger, nu 10 weekjes! Ze wonen alleen best wel een eindje bij ons vandaan, dus dat is wel jammer.
@ Angel wat een mooie duidelijke echo en van harte gefeliciteerd Een MEISJE helemaal leuk ik mag vanavond weer naar de vk. me mannetje gaat het niet redden om er bij te zijn die is ver aan het werk ( lees wij wonen bij alkmaar hij is te werk in roterdam ) dus niet echt om de hoek. Nou ja als ie er komende donderdag maar bij is
God meiden, ik ben er nog steeds niet over uit...een meisje....ik ben echt in de wolken....en ja inkie, ik ga los hoor met kopen whahaha