@Inkie, haha, ik heb me helemaal suf geshopt haha, zal je morgen ff laten zien kee? @Hettie, haha ja leuk is anders he meis, maar goed uitplassen hoor!! Ik moet 's nachts zoveel plassen, jullie ook? Ik moet er echt 6x uit...grrrr
Angel whuhahahah jaaaa leuk!! En ik hoef er snachts nog niet uit gelukkig lijkt me echt zoooo irritant
ja ik moet ook veel mn bed uit snachts haha en ik vrees nu nog vaker! haha hoop dak toch een beetje mag slapen! baal er snachts altijd van maar ophouden lukt niet haha
oh dat is echt rete irritant. Lig ik in bed, 10 minuten later moet ik er al uit en nee niet voor 2 druppies..nee een waterval!!! whaaaaaa
haha ik ken het ja! dandenk ik, ik zal toch niet nu al moeten maar ja hoor helaas haha! en moet vervolgens elke 2a3 uur uit om te plassen!
Whuhaha beter een hele waterval dan een paar drupjes.. is zo lullig daar elke keer voor uit je bed te moeten dan maar voluit gelijk hahaha
Inkie... fijn dat je weer thuis bent!!! Angel... nee ik hoef er niet 6 keer uit... maar wel vaak 1 keer per nacht... terwijl ik anders nooit hoef... Zijn jullie er al uit qua namen??? wij voor een meisje wel, maar voor een jongen zitten we zoooo niet op 1 lijn... pfff alles wat ik opper vind hij helemaal niks... en met wat hij aan komt zetten wordt ik niet vrolijk van...
Whahaha juudje wij juist andersom jongensnaam hebben we maar meisjesnamen pfffff me vriend vind echt niks leuk...
zie net dat mijn controle 20 jan om 9.00uur nog niet op de lijst staat wil je die er bij zetten angel?
Juudje@ welkom, gezellig dat je mee komt kletsen Hettie@ balen meid en nu je een kuurtje hebt, komt het wel weer goed, inderdaad cranberry schijnt te helpen, maar de sap is nite echt lekker hahahha Inkie@ fijn dat je weer thuis bent, hopen dat het nu rustig blijft in je buikje Hier afgelopen nacht het eerste uur 2x eruit en de rest van de nacht nog 2x, heb ook zo'n dorst de hele dag. Net van mijn neef 2 goedgekeurde dekbedjes, en een zeiltje en 2 molton dekentjes gekregen, en als we weten wat het word ook nog een stapel kleren,dus word goed voorzien. Ben ook al 2 kilo aangekomen, maar ja ik eet alsof ik uitgehongerd ben whahaha
Wij wisten een kwartier na de posi test al wat de namen zouden zijn. En nu weten we dat het een meisje is dus zijn we klaar Zo leuk!
BEVALLINGSLIJST JULI 2012 MAMA'S 21 jun - Clauzoe 23 jun - Ann86 25 jun - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling) 28 jun - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 28 jun - Daggie1984 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje) 30 jun - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje) 01 juli - mm7 (3e kindje, heeft al een jongen en meisje tweeling) 01 juli - Juudje1985 (3e kindje, heeft al een jongen en een meisje) 03 juli - ukkie89 (1e kindje) 03 juli - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 04 juli - Freggle (2e kindje, thuis bevalling, heeft al een dochter) 05 juli - Alaye (1e kindje, ZKH bevalling) 07 juli - Inkie81 (1e kindje) 10 juli - Poemi (2e kindje, heeft al een zoontje) 07 juli - Red88 (2e kindje, thuisbevalling, heeft al een meisje) 07 juli - XLNS (2e kindje) 07 juli - ikke87 07 juli - judithA (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - gyino (2e kindje, thuis bevalling, heeft al een jongen) 08 juli - cjpt (2e kindje, heeft al een meisje) 08 juli - Cars (4e kindje, thuis bevalling, heeft al 2 jongens en een meisje) 09 juli - miss28 (1e kindje) 09 juli - manon88 10 juli - Poemi (2e kindje, heeft al een zoontje) 10 juli - mama322 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje) 10 juli - Kaatje1985 10 juli - Cycaa (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 meisjes) 11 juli - lady Flower (2e kindje, heeft al een dochter) 12 juli - hettie 12 juli - zwanger1981 13 juli - ratatosk (2e kindje, heeft al een jongen) 14 juli - Snowy09 16 juli - floortje84 (1e kindje) 16 juli - spannend22 (1e kindje) 16 juli - Ayanna (3e kindje, heeft al een meisje en jongen) 17 juli - tamendon (1e kindje) ***vlindertjes*** 30 jun - Isis857 30 jun - kleinduimpje 01 juli - Marilouise 01 juli - Djonna 03 juli - Nath86 08 juli - Joyce86 09 juli - Manon88 13 juli - spinnekop AFSPRAKENLIJST 13 jan - Angel78 GYN 19 jan - Inkie controle GYN 9:30 19 jan - tamendon controle VK 20 jan - Angel78 pop-poli ivm meds 20 jan - Hettie controle 9:00 23 jan - Poemi controle vk 26 jan - Poemi geslachtsbepaling 30 jan - Freggle VK 01 feb - Angel78 VK 06 feb - Daggie VK 07 feb - Tamaramama controle + 6e echo (20 weken) 09 feb - Daggie 20 wk echo 11 feb - Hettie 11:20 geslachtsbepaling echo 13 feb - Angel78 20 weken echo 20:00 13 feb - juudje1985 20 weken echo 14 feb - Inkie 20 wk echo 20:40 20 feb - Poemi 20-weken echo 24 feb - Hettie 20 weken echo 9:15 17 mrt - Angel78 13:15 3D/4D echo 17 mrt - Princess 3D/4D echo BUDDYLIJST Princess86 - Angel78 - Inkie81 Clauzoe - Tamaramama Hettie - Tamendon *** voor aanpassingen/aanvullingen stuur een pb naar Angel78 of Poemie***
Tamendon wat lekker dat je bent aangekomen! En mooie spullen van je neef is altijd mooi meegenomen toch!
Jeetje meiden, jullie hebben ook weer heel wat afgekletst Zag ook nog een nieuwe voorbij komen: Juudje Gefeliciteerd en gezellig dat je mee komt kletsen! @Angel Al druk aan het shoppen geweest! Ik wil ook een meid!!!!! @Inkie Gelukkig alweer thuis. Vreemd dat ze nu nog steeds geen oorzaak gevonden hebben eigenlijk.. @Tamendon Spullen krijgen is nooit verkeerd Fijn dat je ook een beetje begint aan te komen. 2 kilo is misschien nog niet veel, maar wel een begin! @Hettie Vervelend zo'n blaasontsteking. Je lichaam kan er wel anders op reageren als je zwanger bent, dat wil zeggen dat je het op een andere manier merkt dan normaal gesproken. Maar geloof dat het verder voor de beeb geen kwaad kan. @Namen Wij hadden al een jongesnaam en sinds kort waarschijnlijk ook de meisjesnaam. Bij de eerste zijn we alleen ook last-minute geswitched van naam, dus 100% zeker is het niet Hier hoef ik er gelukkig over het algemeen nog maar één keer per nacht uit om te plassen. Als ik dan alleen pech heb en ik ga ergens over na liggen denken dan ben ik wel gelijk 1,5/2 uur wakker...