Meisjesnaam waren we meteen al over uit, voor we zwanger werden en jongensnaam pfffffffff ik heb de moed even opgegeven en ga pas verder als we weten wat het word, vind de jongensnaam zo lastig.
goeie morgen meiden, @tamendon wat lekker dat je al wat spullen heb gekregen. @hettie wat vervelend een blaasontsteking maar met ab is t echt zo over @ inkie wat lkkr dat je thuis ben maar wel verevlend dat je elke x nog zo een pijn heb. @ judith welkom , gezelli dat mee kom kletsen. hier weer langzaam aan het opkrabbeleh. maar wij met ze vieren nog steeds verkouden en hoop dat dat ook snel overgaat kids zijn helemaal mak das dan wel weer ff lkkr gisteren nog beszoekje ad tandarts gehad pfff kies was afgebroken... nu licht gevuld en na me bevalling een kroon erop... gelukkig duurt dat nog ff Qua namenn hebben wij ook nog helemaal niks wil dat t bij kyano en chelsea past maar kan daar erg moeielijk voor slagen dus als iemand iedeeen heeft die Zijn zeer welkom Gisteren me eerste zwangerschaps pakkket opgehaald bij de etos.. haha toch wel weer erg leuk. @ angel heb je t ook aan je kids verteld dat ze een zusje krijgen? en wat vonden ze ervan. en je kan de naam ook op ons kluppie neer zetten ben wel schieuwnierig liefs tamaramama
Tamara, jullie ook nog steeds verkouden? hier ook...al weken, word er gek van! ja meteen verteld en mijn dochter ging gewoon gillen, die was zo blij!! Zoonlief snapt er nog weinig van
ahh super leuk.. ja wordt er ook echt gek van. me kids zitten al een uur mickey mouse te kijken omdat ze mega suf zijn van t niet lkkr zijn normaal doe k dat niet maar ze worden er een stuk vrolijker van liefs
huisarts gaat even bellen met de gynaecoloog over mijn medicijnen voor de blaas en ik voel steeds alsof ik niet goed word... ze bellen me vanmiddag even terug.
normaal slik ik altijd nitrfurantoine als onderhoudskuur voor mn blaas omdat ik anders altijd ontsteking heb. nu hebben ze besloten dat ik daar mee moet stoppen want blijkbaar werkt het nu niet goed. de arts zei dat ik zwaardere kuur moet hebben als ik zwanger ben en nu moet ik dus deze afmaken en dan elke 3wk plas laten controleren of eerder als ik het voel aankomen. dit tot ik bevallen ben en daarna kijken we verder. maar ik voel me ook niet goed steeds een flauwval gevoel maar hij ei dat het door de ontsteking kan komen omdat mn lichaam daar nu anders op reageerd. vind het wel eng stoppen met die onderhoudskuur wil echt niet weer zo vaak last hebben maar ja
Morgen meiden!! Vraagje, wat willen jullie met de lijst doen? Want er staan zoveeeeel meiden op die we hier nooit meer zien...
BEVALLINGSLIJST JULI 2012 MAMA'S 21 jun - Clauzoe 23 jun - Ann86 25 jun - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling) 28 jun - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 28 jun - Daggie1984 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje) 30 jun - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje) 01 juli - Juudje1985 (3e kindje, heeft al een jongen en een meisje) 02 juli - ukkie89 (1e kindje) 03 juli - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 04 juli - Freggle (2e kindje, thuis bevalling, heeft al een dochter) 05 juli - Alaye (1e kindje, ZKH bevalling) 07 juli - Inkie81 (1e kindje) 10 juli - Poemi (2e kindje, heeft al een zoontje) 07 juli - Red88 (2e kindje, thuisbevalling, heeft al een meisje) 07 juli - judithA (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen) 10 juli - Poemi (2e kindje, heeft al een zoontje) 12 juli - hettie 13 juli - ratatosk (2e kindje, heeft al een jongen) 17 juli - tamendon (1e kindje) ***vlindertjes*** 30 jun - Isis857 30 jun - kleinduimpje 01 juli - Marilouise 01 juli - Djonna 03 juli - Nath86 08 juli - Joyce86 09 juli - Manon88 13 juli - spinnekop AFSPRAKENLIJST 13 jan - Angel78 GYN 19 jan - Inkie controle GYN 9:30 19 jan - tamendon controle VK 19 jan - Ukkie echo 20 jan - Angel78 pop-poli ivm meds 20 jan - Hettie controle 9:00 23 jan - Poemi controle vk 26 jan - Poemi geslachtsbepaling 30 jan - Freggle VK 01 feb - Angel78 VK 06 feb - Daggie VK 07 feb - Tamaramama controle + 6e echo (20 weken) 09 feb - Daggie 20 wk echo 11 feb - Hettie 11:20 geslachtsbepaling echo 13 feb - Angel78 20 weken echo 20:00 13 feb - juudje1985 20 weken echo 14 feb - Inkie 20 wk echo 20:40 15 feb - Ukkie 20 weken echo 20 feb - Poemi 20-weken echo 24 feb - Hettie 20 weken echo 9:15 17 mrt - Angel78 13:15 3D/4D echo 17 mrt - Princess 3D/4D echo BUDDYLIJST Princess86 - Angel78 - Inkie81 Clauzoe - Tamaramama Hettie - Tamendon *** voor aanpassingen/aanvullingen stuur een pb naar Angel78 of Poemie***
Angel ik zou de meeste er af halen die zijn allemaal naar dat andere forum gegaan toen die zie ik hier nooit... komt er iemand terug kan ze er gewoon weer terug op..
goedemorgen! vandaag 14wk joehoe!! voel me nog steedsniet top! nog buikpijn en duizelig enz. gister sinds een paar dagen de baby niet kunnen vinden met angelsound maar schijnt te kunnen. ja de lijst is wel lang! als meiden echt niet meer komen of geweest zijn dan denk ik het zelfde als inkie
Inkie en hettie, ik zal alleen de meiden die op de afsprakenlijst staan en veel komen erop laten dan oke? Hettie, niet leuk dat je je nog zo voelt zeg En gefeli met de 14 weken
Zo lijst opgeschoond en ik heb er een paar laten staan waar ik niet zeker van ben of ze nog kwamen, maar voor de zekerheid laten staan. Als er nog iemand uit kan hoor ik het wel van jullie he