Angel whahah gister ben ik expres niet achter de computer gaan zitten want dan ben ik er niet meer achter vandaan te halen ik moest namelijk stofzuigen dwijlen stoffen de wc je kent het wel maaaaaarrr ik ga straks weer helenaal losssss whahaha en jij dan mop?
ik wil ook shoppen haha!! maar wil graag eerst weten wat het is!! waarom hebben ze geen thuis test om dat te zien haha net als een zwtest! dat zou een uitvinding zijn haha! nog 4wk wachten! hebben jullie al babykamer besteld? wij willen wachten tot we weten wat het is maar is dat nog optijd??
iemand interesse in mijn angelsounds doppler? Tis deze: Babyhartje Listener - Fetal Doppler Angelsound -Thuistesters.nl Doordat ik de kleine al een tijdje goed voel heb ik hem denk ik nog maar 10 tot hooguit 15 x gebruikt. Dus de gel zit nog minimaal 3 kwart vol. HIj doet het perfect. incl batterij en 1 koptelefoon. Ik heb er incl verzenden 32,90 euro voor betaald. verzenden kost: 6,75. Ik wil er incl verzenden graag 27 euro voor, aangezien hij gewoon als nieuw is.
die heb ik ook gister kon ik de kleine niet horen vanmorgen wel van rechts naar links in mn buik aan crossen haha
Ik wil me beeb ook voelen Ik heb ook nog wat in de aanbieding maar daar hebben jullie hier niet zoveel aan... het zijn digitale ovulatie testen van clear blue heb er ook al een berichtje van gemaakt in de gekke wieven club Zal ik het nog ergens anders plaatsen of eerst wachten tot een van die meiden interesse heeft? Het zijn 15 per stuk verpakte sticks en 3 van die aflees apparaten... maar op de verpakking staat dat ze goed zijn tot eind februari ik weet niet of dat heel nauw telt maar in ieder geval zijn ze gratis alleen de verzendkosten... maar het past door de brievenbus
JOEPIE net van me zus gehoord dat haar dochter na een jaar zware chemo SCHoon is!!! alle scans en fotos waren goed! nu over 3 maanden weer controle!! zo fijn!
Juudje ik ben helemaal marktplaats verslaafd whuahahaha kan ik uuuuuren mee zoet zijn heerlijk vind ik dat maar ook op andere sites voor nieuwe spullen gewoon lekker struinen op internet je vind elke keer weer wat nieuws Hettie wat een goed nieuws!!!
Hoi Hoi Allemaal, Angel bedankt voor de aanpassing weer. Hoop dat ik er nu op blijf staan Ik denk ook dat het met aanpassen gebeurt. Hettie wat een goed nieuws zeg! Hier alles goed voor de rest alleen wel aardig last van steken onderin me buik, schijnt het groeien van de baarmoeder te zijn.. En me buik begint ook al aardig te groeien Ben eigenlijk wel benieuwd naar een paar buikfoto`s..
pffff dames dilemma hier ... manlief wilt t geslacht weten ..maar tegen niemand zeggen ...ik kan dat niet voor..ik wil de wereld vertellen...dan zegt hij weer...dan hoef jij t toch ook niet te weten...dan zeg ik weer op mijn beurt...samen weten of samen niet weten... dan zegt hij weer...ja maar ik wilde maar 1kind en krijg nu een 2de dus om t geheim te houden is t minste pfff maar ik kan dat niet ...
Daggie dat is wel veel gevraagd van je man vind ik. Als ik het zou weten zou ik het ook niet voor mezelf kunnen houden.. Zal ik dan maar als eerste even showen? Bekijk bijlage 214286
Mijn schoonmoeder wilt niet weten wat het word dus ik hou het geheim voor haar maar als ik het eenmaal weet mag iedereen het weten die het wil weten