zooo jullie hebben grote buiken al zeg! dan blijft die van mij in het niets haha en vond em al groot haha
haha mijn laatste was met 12.4wk heb nog geen nieuwe gemaakt! normaal heb ik dus een platte buik dus hij is zeker wel dikker haha. zal is kijken of ik vanaaf ofmorgen tijd heb voor een foto
mooie buukjes meiden!! daggie, ik vind niet dat hij dat mag vragen! En omdat hij eigenlijk maar 1 kind wilde en er komt nu een 2e vind hij dat hij daar recht op heeft? Sorry maar dan zou ik op mijn beurt zeggen: ik mag het kind weer dragen en eruit persen met alle gevolgen van dien, dus wie heeft er nu het recht??!!
Hier mijn buikje met 12 weken, maar s'morgens zie je weer een platte buik . Ben wel al 2 kilo aangekomen Bekijk bijlage 214310
Leuk zeg, al die buikfoto's! Grappig dat er zo'n verschil in kan zitten. Mijne staat in m'n fotoalbum. Ik heb hem namelijk op de laptop staan en ik zit nu boven op de computer, kan hem hier dus even niet plaatsen. De nieuwste foto is van gisteren @Daggie Ik vind het wel een beetje vreemd van je vriend hoor. En ik ben het helemaal met Angel eens, jij bent toch wel degene met de meeste rechten hoor! @Vertellen We wilden het eerst eigenlijk wel geheim houden, maar denk dat dat toch niet gaat lukken als we het eenmaal weten
Ik ben ook nog niks aangekomen hoor Hettie... ik hoor jullie elke keer over een foto album??? kan ik in jullie fotoalbum kijken dan?? en waar kan ik die vinden??
@Juudje Als je op iemands naam klikt kan je kiezen voor: Bekijk openbaar profiel. Zo kom je bij een fotoalbum. Sommige hebben het wel ingesteld dat alleen vrienden het kunnen zien, maar je kunt dan wel een verzoekje indienen om vriend te worden, en dan kun jij het ook inzien.
Morgen ladies! Vandaag naar de gyn (vanmi) voor intake pop-poli ivm meds. Erg bernieuwd. Alst goed is krijg ik ook weer een echo, maar of ze dat ook doen bij de intake voor pop poli, ik vraag het me af, maar ik ga het wel zien... Tis bij die gyn die toen de vorige keer zo'n grote bakkes had en na 1 seconde al zei: je bent korter zwanger en dat dat dus niet klopte! (zeiden ze met de NT meting ook nog dat ze het raar vonden dat ze mij teruggezet had, want dat had nooit gekunt...kun je zien) dus daar ga ik even mee babbelen Zal straks ff buikfoto toevoegen aan mijn album, laat wel ff weten als dat gelukt is. Fijne dag meiden!
He meiden,wat een mooie buikjes allemaal! Hier ook al goed aan het groeien. Angel,die van jou is ook al flink ja haha..succes vandaag bij je afspraken,hoor het straks wel weer. X
Angel heel veel succes vanmiddag mop.. hoop dat dat mens nu een beetje normaal kan doen! En dat ze met een goeie oplossing komen. En die buik OMG hoe moet dat wel niet worden met 30 of 35 weken!! Wel prachtig hoor!! Ik kan nog niet echt trots zijn op me bultje whahaha dikke knuff
goeie morgen meiden. Wat een mooie buikjes zeg. mijne begint nu ook mee te tellen kan alleen geen foto's uploaden... ben nog steeds beroerd en kids ook bleh... maar heb wel zin om de stad in te gaan ... pff dilemma. @clauzoe had jij maandag geen afspraak bij de vk en gistere de geslachts bepaling? zag je afspraken er niet tussen op de lijst? liefs tam