@ Poemi... dank je wel voor de uitleg... @ Angel... kan ze niet zien bij jou... zie alleen een afbeelding van testen... en tempkaarten vanmorgen heerlijk met de 2 kids naar het zwembad geweest... wat hebben die 2 genoten... en wat waren ze moe... nu liggen ze lekker te slapen...
@ Tamaramama dat klopt ja, ik heb de data's ook een aantal x aangegeven maar op een end heb ik ook zoiets van zoek het maar lekker uit dan
dat begrijp ik helemaal. zag op je fb een foto van gistere???? weet je al meer en wanneer moet je weer dan? 20 wkn echo?
Ja die foto was van gister ja helemaal leuk ik mag de 26e weer voor de 20 weken echo en volgens mij mag ik 7 feb weer naar de vk als ik het goed heb En hoe gaat het nu met jou ? al weer een beetje aan het opknappen ??
vertel vertel hier rommelt t ook met de kids en manlief s ziek maar wel an t werk. Voel me baby steeds beter daar ben k wel heel blij mee morgen me broertje zijn verjaardaf hoop dak me dan wat beter voel. @angel hoe was t bij de pop poli? betrer asl velede x?
yoehoe vet leuk... gefeliciteerd.. wil t an de ene kant ook wel weten maar ja de verassing is toch ook wel leuk. wat vinden jullie van de naam serena? past dat bij kyano en chelsea liefs
Clauzoe gefeliciteerd meid wat leuk!!! Tamaramama mooi!! Past er goed bij vind ik Angel hoop dat het goed is gegaan allemaal..
Alles was goed bij gyn. Echo gemaakt, beebje druk...hartje gehoord. En ze was veeeeel vriendelijker dan de vorige keer. Pop poli goed besproken. Moet begin maart OGTT doen (glucose test) omdat beide kindjes zo zwaar waren...
mijn afspraken werden er niet bij gezet, dus de laatste 2 afspraken hebben ook nooit in de lijst gestaan.
Heb vandaag me eerste positiekleding gekocht!!! whahahaha het is maar een broek maar toch voelt best een beetje speciaal